Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makos0078

    tag

    Sziasztok!
    Ezúton köszi mindenkinek a korábbi segítséget.
    Ma végre elhatároztam magam, és csomag módosítás (és olcsósítás) témában felhívtam az ügyfélszolgálatot.
    Régebbi (6-8 éves) előfizető vagyok, anno az egyetlen helyi kábelszolgáltatótól (Axián - Szfvár) vett át a UPC. A hűségidő után soha nem intéztem semmit, egyszer átdobtak egy megszűnt csomagból a mostaniba, oszt' ennyi.
    Eddig ez volt: TV Premium + Net 300 - közel 10.000 Ft
    Erre repültem rá: TV HD PLUS + Net L (500) - erre kaptam most egy 6.090 Ft-os havidíjat 1 év hűséggel.
    Sztori:
    Előre utánanéztem ezeknek, és felírtam egy papírra tárgyalási alapként:
    - My Voda fiókomban tudnék módosítani a kinézett csomagra - 8790 Ft (tulajdonképpen az ePack kedvezménnyel lenne olcsóbb)
    - Új előfizetőknek most ugyanez - 6590 Ft
    - Hasonló Telekom csomag - 7690 Ft
    Az itteni javaslatoknak megfelelően szépen felhívtam az Ügyfélszolgálaton a lemondás menüpontot (menü gombok, ha jól írtam fel: 1 - 4 - 2).
    Egy kedves hangú hölgy vette fel, akivel közöltem, hogy azért telefonálok, mert a lemondás mikéntjét szeretném megtudni, ugyanis van itt egy új szolgáltató, akinél jobban járnék több, mint 1000 Ft-tal (ld. fent).
    Lázas billentyű kalapálás hangja jött, hogy akkor hadd nézze meg a lehetőségeket.
    Akkor mondtam be, hogy nekem az is jó, ha kapok tőlük egy jó ajánlatot, és maradok.
    Amikor meglátta, hogy jelenleg mennyit fizetek, akkor majdnem leesett a székéről, és nevetve mondta, hogy ennél csak jobb ajánlatot tud adni.
    Mondom oké, de amire náluk (hivatalosan) módosítani tudnék, még az is túl drága a Telekomhoz képest.
    Utána mondtam még, hogy azt is látom, hogy új Voda belépőknek mennyi az a kinézett csomag.
    Erre azt mondja, hogy ja... hát a régi előfizetőknek még annál is jobb árat adnak mindig.
    WTF???? :-))))
    Majd pár másodperc múlva be is diktálta, hogy 6090 Ft lenne.
    Eddig csekkes voltam, ez után ePack lesz, ez tiszta.
    Fehér CB marad, tv box csere az újra. Ja, kérdezte, hogy akarok-e műsorrögzítést és visszanézést. Mondom, nem értem a kérdést, mert az egyébként is ingyenes. Igen, de nem mindenki kéri + akkor kell még egy plusz net kábel az új tv boxba. Mondtam, nem gond. Sőt, jöhet az egész szereld magad verzióban, megoldom. Na, ez csak technikusi beüzemeléssel megy, de sebaj, legalább el is viszi a régi cuccokat + tuti működőképes állapotban hagyja itt az újat.
    Tudtam fix napot egyeztetni a beüzemelésre 4 órás időablakkal. Viszont kétszer aláhúzva mondta a hölgy, hogy kiérkezés előtt 10 perccel hívnak majd, de egy olyan számról, amit nem lehet visszahívni. Ha nem érnek el, akkor ide se jönnek, és "az rögtön egy meghiúsult beüzemelés lesz". Ez több, mint "érdekes", de akkor majd magamra szigszalagozom a telefont.
    Beüzemelési díj és eszközök cseréje 0 Ft, ha még nem írtam volna.
    A beszélgetés után pár percen belül meg is jött az új szerződés emailben.
    A hölgy nagyon kedves és barátságos volt, a végén mondtam is neki, hogy 10 pontot adnék, ha kérdezte volna.
    Azt a tanácsot adta, hogy hűségidő lejárta után mindig telefonálni kell, mert van nekik nem hivatalos és nem publikus kedvezmény "árlistájuk" régi ügyfeleknek, de csak telefonon lehet erről megtudni bármit is.
    Valószínűleg az is számított az esetemben, hogy pár hónapja itt van a településen a konkurencia is.
    Tulajdonképpen alkudoznom se kellett, ahogy írtam, a hölgy diktálta be magától azt a jó árat.
    Szóval, én arra bíztatok mindenkit, hogy próbálja meg, ha hasonló helyzetben van, mint én.

Új hozzászólás Aktív témák