- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bulek
tag
Nekem csak telefonon hajlandó működni a Vodafone TV .
Win10+HDMI a TV-re kötve WT1809 hiba. X96 max és Android TV mindkettőn nem biztonságos eszköz a hiba. Gondolom ellenőrzi az op.rendszert. Android TV+Chrome csak teker, nem tölt be videót.
Ha így marad, mediacardot fogok rendelni. Horizon Go-val eddig tudtam tvn nézni a műsorokat. -
Zolabol
tag
Sziasztok, Vodafone (UPC) TV, internet, és telefon (vezetékes) előfizetésem van.
Régen használtam a Horizon Go-t, de most nem tudok bejelentkezni...
Mivel tudom számítógépen nézni a csatornáimat? A legfontosabb a Boomerang gyerekcsatorna lenneköszi
-
Zolabol
tag
válasz picsirti #109605 üzenetére
Köszi.
Valami miatt nem enged belépni...
My Vodafone-ba be tudok, de ugyanazzal a felhasználóval és jelszóval a tv.vodafone.hu felületre nem enged, hibás felhasználónév vagy jelszó. erre külön regisztráció kell?Közben meglett a probléma, olvasgattam a felhasználási feltételeket, és nem volt aktiválva ez a funkció...
[ Szerkesztve ]
-
*Mukeey*
addikt
Horizon go-n eltünt pár csatorna nálam, pl film+, arena4. Ez azért van, mert lassan megszűnik?
iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
MadMancs
veterán
válasz *Mukeey* #109615 üzenetére
Én ugyan nem használom HGO, de többen írták hogy azok a csatornák amik HGO ban csak SD volt, és van HD alternatíva azok kikerültek, mert SD adás kikerült kínálatból kábelen, nincs stream. És igen valószínűleg megszűnés miatt nem került már be helyette HD.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
stilo18
addikt
Sziasztok.
Új lakásba költözünk, az előző tulajnak be van már kötve a Vodafone szolgáltatása.Jobban járok ha nem felmondja és átiratjuk rám (gondolom lehet ilyet), mint ha felmondja, kikötik és én újra rendelem a szolgáltatást?
Köszönöm
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
LouiS22
veterán
válasz stilo18 #109618 üzenetére
Annyiban biztosan jobban jársz, hogy a névátírás, stb. "csak" papírmunka és minden megy tovább. A lemondás, kikötés, új bekötés meg nem egyszerre történik (azaz nem úgy lesz, hogy jön Pista bácsi, elviszi a régi boxot, de egyből be is rakja neked az újat).
Arra kell figyelj, hogy az előző tulajnak biztosan ne legyen tartozása (bár ez az átírásnál egyébként is kiderülne ).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz stilo18 #109618 üzenetére
Üdv!
Amennyiben az előző tulajdonos nem viszi magával a szolgáltatást át tudod iratni, ezt a 1270-es számon is lehet intézni, ha nincs idő elmenni ügyfélszolgálati irodába, amennyiben már letelt a hűségidő átírás után tudsz kérni kedvező ügyfélmegtartó csomagot szintén a 1270-es számon lemondás menüpontban. Ha leírod, hogy milyen csomagok vannak előfizetve és mennyi a havidíj meg tudjuk írni, hogy van-e lehetőség jobb csomagajánlatra.[ Szerkesztve ]
-
PrometheusX
aktív tag
válasz Zolabol #109603 üzenetére
Nekem is hasonló gondom volt. Vodafone vezetékes telefonszámát hívtam, ott próbálták távolról újraindítani/frissíteni a Vodafone TV boxot. Nem sikerült, ezért kiküldtek egy technikust.
A technikus azonnal megkérdezte, hogy 2 hétig ki volt-e kapcsolva a Vodafone TV doboz. Mondtam hogy igen, mert még felújítás alatt kötötték be az internetet. Azt mondta hogy ebben az esetben letiltották a készüléket, és ismer pár telefonszámot ahol feltudják oldani a tiltást. Nem hibáztatta a vezetékes ügyfélszolgálatost, azt mondta hogy "limitáltak az erőforrásaik".
Szóval valószínűleg le van tiltva. Erre kell hivatkozni telefonhívás során hátha megtudják oldani technikus kiküldése nélkül, rövid idő alatt. -
MadMancs
veterán
válasz PrometheusX #109621 üzenetére
Na ezt jó tudni
Nekem is időnként hosszú időre áramtalanítva van, mert kell másnak az aljzat épp, azt elfelejtem visszadugni mert 95%-ban MediaCard-ot használok. Volt már több mint 1 hét is, de ezek szerint 2 még nem.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
flexxx
tag
Én vagyok a tájékozatlan, vagy tényleg nincs többé frekvenciatábla a csatornákhoz?
-
Csabesz666
aktív tag
Valaki tudna segíteni?.... a vodafon ügyfélszolgálat nem tud..... my vodafone fiókot szeretnék regisztrálni, de sehogysem megy. sem, a telóra nem küld igazoló linket, sem az e-mailre. Segítséget előre is köszönöm!
-
jeni
félisten
válasz Csabesz666 #109625 üzenetére
ma voltam a Blahán az UPC volt helyén a Vodásnál.
tudják most padlón vannak,semmit se tud(nak) mondani,hogy mikorra lesznek rendben a Vodás elérhetőségek. -
woodworm
veterán
-
nagyúr
válasz PrometheusX #109621 üzenetére
Hát ez nagyon profi. És ha valaki csak néha nézne tévét?
Én másfél éve nem kapcsoltam be a horizon boxot, de amikor megpróbáltam, kiderült, hogy az se aktív már...
De ott valami fél évet mondtak, nem két hetet.
A két hét nagyon nagyon kevés....Pleased to meet you - hope you guess my name
-
pkaresz
senior tag
Sziasztok!
Mielött használnák a mobil vodatv applikâciot, a myvodafone oldalatokon belépés után, a szolgáltatások, extrák tv app, engedélyezés után lehetséges a myVodafone belépéssel.
Remélem érthetően írtam.Üdv Karesz.
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
PrometheusX
aktív tag
válasz fokukac #109628 üzenetére
Ezt elfelejtettem mondani: azzal indokolta a technikus a dolgot, hogy mivel nem elérhető a Vodafone TV eszköz, és nem kap frissítést, így biztonsági okokból letiltják a hálózatról. De szerintem is két hét nagyon kevés. Mi van ha 2-3 hétre elmész nyaralni, vagy el kell utaznod szimplán szükségszerűen? Minden egyes ilyen esetnél (rosszabb esetben) fél órát állsz majd sorban az ügyfélszolgálatnál hogy megint kiküldjenek valakit mert az ügyfélszolgálatos nem tudja a dolgát?
Amúgy nekünk meg olyan problémánk van most hogy mióta bridge üzemmódba lett állítva az a csodaeszköz, nem jön be más mint a
propagandaadókakarom mondani M1, M2, Duna, M4 Sport kb. Se RTL, se Comedy Central, semmi más. Fel kell majd hívnom őket hogy nézzenek rá a problémára vagy küldjenek ki valakit (szerencsére nem sok tévét nézünk).Illetve tudjátok hogy lehetséges-e az hogy ezt a Vodafone TV-t visszaadjuk, és helyette egy Media Card-ot kérjünk tőlünk? Olyan lakásból költöztünk ahol Digi volt Samsung Tizen operációs rendszerű tévén, és teljesen logikus volt a kezelhetősége. Itt viszont teljesen elvagyunk veszve, és a sebessége is elég rossz. Ha a jövő úgy hozza és lehetséges, megszabadulnánk ettől az eszköztől és valami stabilabbat használnánk.
[ Szerkesztve ]
-
pkaresz
senior tag
válasz woodworm #109631 üzenetére
Még annyi, az applikácio belépéskor alul van egy felhasználói feltétel, ott is le van írva, bár macera megtalálni, mert mindent leirnak! Ezért írtam rövidebben.
Remélem azért nem feleslegesen. 😉"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
Toth_Jani
őstag
válasz PrometheusX #109632 üzenetére
Természetesen cserélheted, hiszen a boxot már kiváltja az alkalmazás, ugyanúgy tudsz felvenni, vagy 1 hétig visszanézni a műsorokat, sőt ha nem túl ostoba a TV akkor hálózatból átmegy rá a kép.
De a MediaCard-ot is letiltják egy idő után. -
cocka
veterán
válasz woodworm #109631 üzenetére
Talán mert hasonlóan informatív amit a voda tv app válaszként ad: MV1803 hibakód. (Találd ki mi az és cseh, lengyel meg új-zélandi meg mittomén milyen oldalakon kell keresgélni)
Mi a francnak ír hibakódot, ha a user orrára nem kötik annak jelentését?
Nekem, mint egyszeri usernek ez a kód nem mond semmit, csak annyit, hogy TALÁN a rootoltsághoz van köze, de nálam pl. nem ez volt a helyzet.
Az ügyfélszolgálatosnak meg hiába mondanám, még ha tudja se mondaná meg. Maximum a fejlesztő tudja konkrétan, de vele vagy velük meg nem kerülhetsz kapcsolatba. Szal. itt a kör bezárul.
Na mindegy, majd meglátjuk mi lesz augusztus 31. ill. szeptember 30. után.
-
nagyúr
válasz PrometheusX #109632 üzenetére
Hát ez még profibb...
Letiltják úgy, hogy ügyintézői beavatkozás szükséges, ahelyett, hogy olyan firmware-t írnának rá, ami bekapcsoláskor azzal kezd, hogy megnézi, hogy van-e szoftverfrissítés, és ha van, telepíti...
Tiszta 21. század...Pleased to meet you - hope you guess my name
-
stilo18
addikt
Köszönöm Srácok az infókat, hétfőn együtt megyünk be a Vodahoz, ott látom majd, hogy van e tartozása...
A lényeg, hogy akkor működik
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #109014 üzenetére
Másnak is feltűnt, hogy amióta volt ez az email-ben előre bejelentett karbantartás miatti szolgáltatáskiesés (aug. 19-én 22h és aug. 20-án 02h között), azóta a vezetékes telefonhívásoknál megváltozott a kimenő csengés és a foglalt jelzés hangja? Érdekes.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz gduck #109646 üzenetére
Hát valami átállás volt, az biztos, mivel az előzetes értesítésben külön kihangsúlyozták, hogy a szóban forgó időben pl. nem lehet majd vezetékes hívásokat fogadni. És valóban, egy jó ideig még vonalhang sem volt, miközben a HGW egy mindössze pár perces offline állapot után látszólag már rég visszaállt normál üzemmódba.
Az is érdekes, hogy próbaképpen a mobilomról megpróbáltam felhívni a vezetékes számomat, és nemhogy nem ment ki a csöngés, de még azt se mondta be egy hang, hogy a hívott szám nem elérhető, ehelyett csak néma csend honolt a vonalban.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Hory84
tag
Ma meguntam és a modemben leolvasott -14es jelszintnél bejelentettem a hibát. Új negatív rekord. Egy 7.5es osztó van. Tehát kb -6 -7 bejövő jel. Snr 36+ egyébként. Társasházi csillagpont. Kíváncsi leszek mikor fognak ráérni megnézni.
-
woodworm
veterán
Érdekes, hogy pár napja 23:50 környékén újraindul a CB.
-
cocka
veterán
válasz woodworm #109643 üzenetére
Ja... igen, az vicces.
Mondjuk amit írtál az is jogos. Nálam pl. az van, hogy amikor meglátom mennyit kéne nekem olvasni pl. GYIK-et meg használati útmutatóféléket a vodafone tv-hez, akkor elkezdem olvasni és azon kapom magam, hogy nem érdekel és ugrok, aztán a következőre és az sem érdekel. Szeretem ha valami intuitív és nem km hosszú leírások végigolvasásával kell kezdenem a használatbavételt.
OFF, de annyira mégse... íme a program, ahol az utolsó utáni intuíciód sem ér(t) semmit és lényegében kötelező a tutorialt végigolvasni, különben elvesztél:
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...