- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
UserX
őstag
Sziasztok!
Kb. 1 hónapja vagyok Direct előfizető, Medium csomaggal. Eddig minden hipi-szupi!!! Ma akartam bekötni a 2. boxomat (DSR 4101), több adónál azt írta ki, hogy "Kérem ellenőrizze az adatkártyát". A gyári beállítások visszaállításával ez a probléma megoldódott, kivéve a Cinemax csatornákat, amit promóban fogok. Az 1. kártyával viszont lehet nézni. Áttettem az "új" boxba is. Nem olyan egetrengető probléma, de, ha valaki tud segíteni, előre is kösz!