- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pourri
aktív tag
Mást is hívtak a directOne-tól? Ha igen milyen ügyben? Engem ma kétszer hívtak de sajnos nem tudtam felvenni, vezettem. Visszahívni meg nem lehetett őket.
-
pourri
aktív tag
Búcsúzom a topiktól.
Ma megszüntette a DirectOne az előfizetésemet, azzal az indokkal, hogy nem fizettem a számlákat. Mikor jeleztem a telefonban a hölgynek, hogy én fizettem volna ha kaptam volna, arra már köpni-nyelni nem tudott és valami informatikai rendszer meghibásodásáról karattyolt. Nem baj, ingyen használtam a szolgáltatást 14 hónapig, nekem megérte. Amúgy is váltottam sweet tv-re, ott legalább már nem középkori app-al dolgoznak, még ha kicsit a bitráta rosszabb is.
Jók legyetek![ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz pourri #12704 üzenetére
Azért van egy ügyfélkezelésük. Ha engem hívnak, nem finoman fogom jelezni, hogy még tavaly felvettem az erre szolgáló űrlapon keresztül velük a kapcsolatot, jeleztem a számlázási hibát, de semmi reakció nem történt a részükről azóta sem (persze az automatikus visszaigazoláson kívül).
-
bensze88
csendes tag
sziasztok...
van esetleg valakinek problémája bejelentkezéssel?
megprobáltam bejelentkezni egy eszközröl, sikertelen. többszöri próbálkozás után, gondoltam megpróbálom weben.
"Bejelentkezés sikertelen. Ellenőrizd a megadott felhasználónevet és jelszót."
oké, akkor kérek új jelszót.
"A felhasználónév nem egyezik. Kérlek próbáld újra."
oké, akkor regisztrálok... újra..?
Kitöltöm a regisztráciohoz szükséges adatokat...tovább gomb...és nem történik semmi
közben egy eszközön be vagyok jelentkezve, es müködik. számlák fizetve. -
19ati93
senior tag
válasz 4Grider #12707 üzenetére
Én se tudok jelenleg visszanézni semmit. Tölt, tölt és "network error occured" pár perc múlva.
Azt hittem csatorna specifikus a dolog, de nem mert egyik adót se lehet visszanézni, semmilyen tv műsort nem tudok lejátszani. Legalább az élő adás még jó, ahogy te is említetted.Amúgy a Match 4-et mikor szeretnék berakni a visszajátszható csatornák közé végre?
[ Szerkesztve ]
-
ESBHun
csendes tag
Üdv! Olvasgatom a fórumot de konkrétan még nem tudom, nem értem ezért szeretném egyértelműen megkérdezni, hogy ha CA modulos opciót rendelek a szolgáltatótól, ma a CA modul és benne a Chip kártya bármilyen konfigurációs hatással van e a TV felé. Azaz le tudja kommunikálni, hogy a TV mit keressen le vagy semmi ilyenre nem képes, és az adott műholdon ezen belül TP-n elérhető összes csatornát be fogja szívni és csak amire alkalmas azokat tudja nyitni és kb., ennyiben meg is áll a CA kártya tudása? Félreértések elkerülése okán, idős szüleimnek szeretném ezt megrendelni de nem opció az, hogy bármilyen változás eseten ők csatornákat rendezgessenek a TV készüléken, és az sem alapvetően, hogy a 800 csatornából papírra felírva vezessék, hogy 1-11-ig van adás, utána 279-282-ig van adás majd 601-609, 712-740 között oké, ez egy vicc így, persze tudom rendelhetek boxos opciót is, de minek ha ez mégiscsak keles lenne így működni.
Köszönöm!
-
garga01
senior tag
válasz ESBHun #12710 üzenetére
Egyszer fogod és megcsinálod a keresést, csatorna rendezést. Nagy ritkán ha meg van 1-1 változás, elégy és beállítod. Ilyenkor meg célszerűen azt a frekvenciát keresed le, ami értintett.
Amúgy, hogy ne kelljen sok fölöset törölni, én egy saját műholdat szoktam hozzáadni a tv-n/saját boxon, majd ennél a műholdnál csak azokat a tp-ket veszem fel kézzel, amin a Direct adói vannak. Elsőre kicsit macerás, de később sok melót megspóról. LG tv-n biztos műxik ez a módszer. Utána pedig már max 1-1 tp-t kell hozzáadni, vagy innen lekresni.
A B verzió a szolgabox, ha nem akarsz ezzel foglalkozni egyáltalán.Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt..... csak más a fogása!
-
sajtos365
tag
Lesz itt is május 1-től áremelés mint a Diginél, vagy nem vettem észre?
-
csgaben
csendes tag
Üdv mindenkinek! Direct one online samsung tv appal néhány csatorna csak fekete képet ad például spíler2 ! Miért lehet ez? Köszi a választ
-
19ati93
senior tag
Megint nem lehet visszanézni a régebbi adásokat..
-
4Grider
nagyúr
-
coldrol
újonc
válasz 4Grider #12728 üzenetére
Most én is kipróbáltam mobilnetes hotspoton (Telekom) és megy a visszajátszás. Itthoni vezetékes neten nem megy, az is Telekom.
Csaknem ezen múlik, hogy IPv4 vagy 6, az teljesen transzparens kéne legyen nekik szerintem. Lehet, hogy valamiért IP tartományokat blokkolnak és a szolgáltatók mobilnetes tartományairól engedélyezik csak? Ezzel csökkentik a terhelést?
04.05-én rájuk írtam facebookon, hogy nem megy. Azt írták központi hiba, de akkor már 1 hete nem ment. Elég nagy hiba lehet, ha nem sikerült kijavítani vagy 2 hét alatt.
Lehet megkérdezem, hogy a havidíjból mennyit engednek el. -
bancsi87
tag
Sziasztok, nálunk is kb. a csatornák felénél csak fekete képernyő van. PR-Telekom vezetékes netünk van, LG tv saját UPC appját használjuk. Kb. két hete tapasztaljuk ezt a hibát. Mobilon próbálva az app wi-fin P912: lejátszás sikertelen hibát ír, Yettel mobilneten viszont működik. Pont nem megy az utód kedvenc mesecsatornája sem
-
rosszcsont88
tag
sat tv minden jó, azt kellene fejleszteni
-
Bubukain
senior tag
akinél fekete képernyő van bizonyos csatornáknál és telekomos, az indítsa újra a szolgáltatói modemet, nálam megoldotta a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
-
kinder93
aktív tag
Még mindig küldenek kártyát, ha online TV-re fizetek elő?
-
coldrol
újonc
Közben még jeleztem facebook-on a problémát DirectOne-nak. Válasz:
"Köszönöm szépen, hogy jelezte. A hiba sajnos nem került végleges elhárításra minden egyes Előfizetőnél, így pontos információval nem szolgálhatok . Amint további fejlemény lesz az ügyben, úgy annak megfelelően fogjuk tájékoztatni Előfizetőinket. Megértését köszönöm!"
Szóval lehet, hogy az új IP cím csak átmenetileg oldja meg a problémát, majd meglátjuk. Nem tartom kizártnak, hogy túlterhelt a rendszerük, nem bír el ennyi felhasználót, ezért letiltják az ügyfelek egy részénél a visszajátszást IP cím alapján. Amivel amúgy nincs baj, csak akkor ezeknél az ügyfeleknél csökkenteni kéne a havidíjat.
Esetleg beüzemeltek valami védelmi mechanizmust, ami nem jól működik, de hát ez csak találgatás. Fogalmam nincs, hogy működik egy ilyen infrastruktúra. -
csgaben
csendes tag
Mekem sajnos semmi változás invitel net van, több órára leállítottam a midemet,de ugyan úgy sok csatorna csak fekete nincs rajta adás😫😫. Samsung tv app
-
Redlight2
tag
Sziasztok!
Inviteles (mostmár Digis ) nettel a TV-s direct now applival a csatornák fele csak feketeképernyő a modem újraindítás sem segített, valami más tipp?