Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ragazzo

    őstag

    válasz gyurc #52 üzenetére

    Azt hiszem itt sokan nincsenek tisztában a 72 órás cserével,ezért leírom.Azt gondolom hogy nem kiképzés dolga hogy egy viszonteladó visszaveszi-e a telefont vagy nem.Azzal nem értek egyet hogy ha valaki visszaakarja vinni a hibás készüléket, és direkt lehúzza a rácsot előtted mert nem akar foglalkozni a problémával.Ez gerinctelen dolog.:((
    A lényeg: régen boldog-boldogtalan vihette vissza a telefonokat a boltba ahol vásárolta, és a dealer onnan továbbküldte a disztribútornak, aki meg továbbította a voda felé.Csakhogy nagyon sok telefont indokolatlanul cseréltek ki, vagy valaki éppen belenyúlt szoftveresen ami nagy poroblémát jelentett a voda számára. Ekkor jött a keményítés. A disztribútor csak akkor veszi vissza a telefont a dealertől, ha a telefon rendelkezik egy szervízszakvéleménnyel. Ha valaki ezt elmulasztja megtenni, és kiderül hogy a telefon azért hibás mert belenyúltak, akkor azt szépen b...opta!!!Vagyis rendelkezik egy olyan hibás telefonnal, amit sem eladni,sem garanciába javíttatni nem lehet.Ennyi. Ezt el kell fogadnia mindenkinek.Megértem azt is aki megvette a telefont, és 3 napon belül kampec.Jogosan ideges,de végig kell csinálni azt a szervízprocedúrát. Addig kap cseretelefont.

    Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

Új hozzászólás Aktív témák