- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ebbe a topikba várjuk az új Hardverapró működésében tapasztalt bugok részletes leírását (lásd lent, mindenképp értelmezd!). A nem idevaló általános észrevételeknek külön topikja van! Mielőtt hozzászólnál, OLVASS EL!
Aktív témák
-
zzolika
aktív tag
A Hardverapró hibásan jelezte hogy előreutalást kérek, utánvételről volt szó.
Nem is tudtam hogy ilyen automata üzenetek is vannak. Most véletlenül mentem be az értékeléshez a hwapróról, és meglepődve láttam, hogy olyan van az üzeneteink között, amit eddig nem láttam. Általában PH-ról privátozok, ott nem látszik semmi.
Ha már van ilyen funkció, akkor azt bármelyik portálról belépve látni kellene. Így elõfordulhat hogy azért marad el egy üzlet, mert nem is tudom miért lépett le a vevőm.[ Szerkesztve ]
-
zzolika
aktív tag
Persze, ezt értem hogy automatán megy. Csak:
1. nem ekkor küldte a figyelmeztetést, hanem 2 üzenettel utána
2. ha a PH/Mobilarena/Gamepod-ról lépek be, akkor ez miért nem látszik?
3. abba nem akarok belemenni, hogy adatvédelmi és személyiségi okokból helyes-e, hogy minden privát üzenetem elolvassa egy harmadik személy/gép
Aktív témák
Riport előtt próbáld meg:
● Töröld a böngésződben a sütiket
● Ha nincsenek engedélyezve, akkor engedélyezd őket
● frissítsd az oldalt Ctrl+F5-tel
● lépj ki, lépj be
● próbáld meg másik böngészővel.
● Ha így megy, illetve ha egyáltalán nem megy, akkor riportáld:
A bugreporthoz szükséges adatok:
● pontos link a hiba helyéhez
● operációs rendszer és böngésző pontos típusa és verziója
● célszerűen screenshot (képernyőmentés) a hibáról
● a hiba rövid és jól érthető leírása
Ha nem megy az értékelés, akkor olvasd el ezt!