- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ebbe a topikba várjuk az új Hardverapró működésében tapasztalt bugok részletes leírását (lásd lent, mindenképp értelmezd!). A nem idevaló általános észrevételeknek külön topikja van! Mielőtt hozzászólnál, OLVASS EL!
Aktív témák
-
haxiboy
veterán
Üdv! A hardverapró mobilokra szánt részében találtam a következő hibát.
Tesztelve, Android 4.X gyári illetve Chrome böngészőből is, 3 különböző telefonon.
1. Kattints a bejelentkezésre
2. Jelentkezz be
3. Kiírja hogy sikeres bejelentkezés, visszadob a főoldalra, viszont ugyanúgy ottmarad a bejelentkezés/regisztráció gomb, viszont új hirdetést feladni, hozzászólni lehet, csak a menü nem jelenik meg. pl. Üzenetek[ Szerkesztve ]
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
haxiboy
veterán
Üdvözlet. Értékelést kezdeményeztek felém de nem kaptam róla sem e-mailt sem ha-s üzit. A tagnak mutatja hogy kezdeményezett értékelést csak én nem látom
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
Aktív témák
Riport előtt próbáld meg:
● Töröld a böngésződben a sütiket
● Ha nincsenek engedélyezve, akkor engedélyezd őket
● frissítsd az oldalt Ctrl+F5-tel
● lépj ki, lépj be
● próbáld meg másik böngészővel.
● Ha így megy, illetve ha egyáltalán nem megy, akkor riportáld:
A bugreporthoz szükséges adatok:
● pontos link a hiba helyéhez
● operációs rendszer és böngésző pontos típusa és verziója
● célszerűen screenshot (képernyőmentés) a hibáról
● a hiba rövid és jól érthető leírása
Ha nem megy az értékelés, akkor olvasd el ezt!