Hirdetés

Aktív témák

  • toldi.miklos

    újonc

    Hi,

    Van egy problémám: Van egy még a régi renccerbűl gyütt felhasználóm. Mivel bő másfél éve nem használtam a rendszert, ezért amikor a feltételezett jelszavamat nem fogadta el, akkor nemes egzszerűséggel ráböktem a Jelszópótlás gombra.

    Az email meg is érkezett 15mp alatt, és innentől jön a komédia. Az email (mind az új felhasználóknak regisztrációkor kiküldött, mint a Jelszópótlásos a régi rendszerből lett átvéve, és még felhasználónév+jelszó kombinációt tartalmaz. Nem baj, nagyfiú vagyok, Copy-Paste a jelszóra, beírom az email címemet és jó lesz.

    Csak éppen nem. Ha megpróbálok belépni a frissen kiküldött jelszóval, akkor a rendszer azt mondja, hogy
    "Hiba a belépés során
    Hibás E-mail cím vagy jelszó."

    5 perccel ezelőtt azt mondogatta, hogy belépéshez használd az email címedet a felhasználó név helyett.
    A felhasználó nevem: tolmik
    Böngésző: Firefox (legfrissebb verzió)
    Operációs renccer: Windows 7 Ultimate x64 Service Pack 1

    Kérdésem: Miért nincs semmilyen lehetőség a hiba jelentésére? Ha bug van a belépési rendszeretekben (és jó 2 éve tudom, hogy az én felhassználómnál VAN) akkor mi a francért kell regisztrálnom egy ÚJ felhasználót, hogy beküldhessem ide a hibajelentést? Hiszen ugye csak a fórumon lehet hibát bejelenteni, de a fórumra csak a belépett felhasználók tudnak írni...

    Amennyiben igen záros határidőn belül nem csináltok valamit ezzel kapcsolatban akkor a Homár blogra is felkerül a töketlenkedésetek.

    Toldi Miklós
    NexusGOLD Media Team Hungary

Aktív témák