- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz hagymasbab #31 üzenetére
Pedig valóságosabb, mint RT nélkül. Neked az valóságos, hogy olyan helyek fényesek, ahova nem is juthat be fény? Vagy az valóságos, hogy az árnyékok mindenhol tűélesek RT nélkül, mikor a valóságban nem így van? Orbitális hülyeségeket ne beszéljünk már, mert neked kell kukker, ha a raszter grafika szerinted valóságosabban néz ki
[ Szerkesztve ]
-
CJ4567
veterán
válasz hagymasbab #31 üzenetére
Saját képek, RT off vs RT teljesen kimaxolva. Itt tisztán látható a RT előnye
AuraSync: Szép, és éles SSR elég sok játékban van, viszont a videódban is látható, hogy ahogy mozgatod a kamerát, úgy "tűnik el" és rajzolja ki a tükröződéseket, mert az csak azt tudja kirajzolni, ami épp a képernyőn van, és ez a RT tükröződések legnagyobb előnye. Azt is ki tudja rajzolni, amit a tükröződésben látnál, de amúgy a képernyőn nem látszódik. Viszont meg kell hagyni, hogy tényleg nem néz ki rosszul.A Crysis meg annó nem csak azért nem futott jól az akkori gépeken, mert optimalizálatlan volt, hanem egyszerűen a jövőbe mutató volt az, amit grafikailag letettek az asztalra, és a mai napig simán helyt áll a grafikája. 2007-ben már SSAO-t használtak Ahogy volt Parallax Occlusion Mapping (azért felelt, hogy a földből a kövek rendesen kiálljanak, ne textúrák legyenek), stb.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Bittorrent topik
- Politika
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Proxmox VE
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- KFA2 GeForce RTX 3050 EX OC 8GB GDDR6 Videokártya - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- MSI GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X 384bit (RTX 3090 SUPRIM X 24G) videokártya
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel