- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Az első jel a Galaxy XCover 8 létezéséről
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz OCTAMD #14691 üzenetére
Vettem autót, de nem Aurist. Tesztkörök után született meg a döntés. Már kifizettem, KGFB megvan, de csak pénteken hozom el (Balatonfűzfőn lesz átadva). Kompromisszum, mert, sajnos kicsit hosszú lett (VW Jetta Highline 2.0TDI & DSG DQ-250 olajos, 2015 nyári.. hát, nem 4.3 méter..). Auris nem volt hasonlóan felszerelt 6 millió alatt, fehér megint nem volt, meg, őszintén: menetpróbák után már elvetettem az auris ötletét a szélzaj miatt. Ellenben a Jettában ülve azt éreztem, hogy vége a keresésnek, béke-nyugalom lesz.
Talán "kontraintutiv", hogy, miért lett HSD helyett TDI&DSG, de a magyarázat egyszerű. Az autózási szokásaim képlékenyek, idomulnak a rendelkezésre álló technikához. Tény, városban MINDENT hamarabb elérek bringával, parkolókkal sem kell szórakozni. Amire szükségem volt, olyan "kirándulóautó", amivel fájdalom-"insanity"-mentesen tudok menni hosszabb útra is, több száz km-en gazdaságos. Nem terveztem 45-50 km-től rövidebb utakra elővenni. Gyakorlatilag megközelítés: városban-helyközi járatra bringa. Autóba ülni pedig: hosszabb távra, kirándulni, utazgatni.
Továbbá szempont volt az is, hogy, VAG-szerelő ismerősünk van, így, a szervízköltségek nem lesznek előre láthatóan sokkal magasabbak. Biztos ami ziher alapon a pénteki átadás után szombat reggel elgurulok Dynotechhez, kicsit optimalizáltatni, csak konzervatívan.
Nem láttam értelmét alkudozgatni. Egyszerű: kérésre a tulaj még megtekintés előtt elvitte szervizbe bevizsgáltatni-ahol körbefotózták-mérték, adtak egy állapotfelmérő jelentést. Ugyan 2 okra hivatkozva nekiállhattam volna rázni a rácsot (első féktárcsák & téligumi), hogy egy százast engedjen el, de. Elvitte időközben leműszakiztatni a vasat saját költségen, megcsinálta az eredetvizsgát& megkötötte a KGFB-t, és "kiiktatta" a másik alkualapot is (nevezetesen: téli gumik voltak még az autón így június közepén, de lecserélte már). Mivel az idő-mászkálás senkinek sincs ingyen, így, nem láttam értelmesnek az alkudozást, főleg, hogy szerintem roppant korrekt áron volt fent& állapotról csak pozitívan tudok nyilatkozni. Próbakörön is nagyon jó benyomások voltak, a Rorschach-tesztemmel (személyiséggel) is részben harmonizál, aurishoz képest "gombokért" adták.. Kár, hogy hosszú, mert én a kisebb autókat szeretem, de, ez legyen a legnagyobb probléma, ha városban úgy sem lesz használva. Pár évre most le van tudva a kérdés, szerintem : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Társasjáték topic
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Autós topik
- LEGO klub
- BestBuy topik
- BGA-zók, ReWork-ösök szakmai topic-ja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs