- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kovi1987
tag
Nekem van egy 2011es Prius3, 2016 szeptemberében vettem 231 000 kmel az órájában, 308 000 kmnél járok most.
Mire vagytok kiváncsiak?
-
Kovi1987
tag
-
Kovi1987
tag
Néha megfordul a fejemben az upgrade, de elvetődik bennem az ötlet mindig, több okból is.
1. Másra kell most a pénz
2. Ha majd kiesik a zöldrendszámosok köréből a P3 plugin (előbb utóbb be fog következni), némileg csökkenni fog szerintem az áruk a használt piacon. Én nem tudok sokat profitálni a zöldrendszámból, szóval ráérek a cserével. -
Kovi1987
tag
Napi ingázásomat betakarná mondjuk egy első generációs Leaf (ez a legkisebb full villanyautó, ami számomra megfelelő lenne méretben) Csak itt is az a baj, hogy meg kellene tolni pár millió forinttal a Priusom eladásából befolyó pénzt és most jelenleg nincs forrásom cserére. Talán pár év múlva full villannyal fogok járni, de még marad a Prius. Elégedett vagyok vele, sok pénzt nem kért eddig a kötelezőkön kívül. A munkáltatóm által adott 15Ft/km üzemanyag hozzájárulás úgy ahogy, de betakarja a benzinköltségemet.
[ Szerkesztve ]
-
Kovi1987
tag
Én Priusom is (P3 2011) Jenőtől van
-
Kovi1987
tag
P3nál a gyári 17" öt ágú alufelni sima alumínium és nehéz, én eladtam és 15"-re váltottam. A gyári P3 15" felni viszont magnézium ötvözet, de nem különösebben könnyebb, mint egy sima 15" alufelni.. Komfortosabb, olcsóbb a gumi és pár deci fogyasztáscsökkenés is van. Cserébe bénábban néz ki.
A srácnak P3 Pluginje van, ott nincs power mód, tudtommal
[ Szerkesztve ]
-
Kovi1987
tag
válasz Vismajor01 #121 üzenetére
"p3ban vizpumpa is vagy elromlott vagy elfog romlani." Elárulnád, hogy ez miért hiba? A vízpumpa egy P2ben is eltud romlani. A különbség, hogy egy P3-ban drágább a csere. Mellesleg Jenőtől vásárolt P3-m van, fele se igaz, amit leírsz róla
-
Kovi1987
tag
válasz Vismajor01 #126 üzenetére
Csak szólok, hogy egy P2ben állandóan jár a vízpumpa, amikor a benzinmotor jár. A P3ban csak akkor jár a vízpumpa, mikor a motorvezérlés úgy gondolja, hogy mennie kell. Mire egy P2 és egy P3 eléri mondjuk a 200 000 km fut
ásteljesítményt, üzemidőben sokkal több van a P2 pumpájában A Prius Clubbot eléggé követem, többet foglalkoznak a P2 tulajok a vízpumpával, mint a P3 tulajok. Utóbbiak, mint például én is, csak Techstreammel csekkolják az állapotát. Az enyém még jó, pedig 360 000nél járok.[ Szerkesztve ]
-
Kovi1987
tag
válasz kenguru99 #130 üzenetére
Csakhogy a P2nél meg a szíj tud elszakadni és a túlmelegedéstől az is tud hengerfejes lenni. Ilyenre is volt példa. Olyan nagy alattomosságot nem véltem felfedezni a P3 vízpumpa tönkremenetelében. Techstreammel rá kell nézni, ha a valós fordulatszám mondjuk több, mint 10%al nagyobb, mint a Target, az egy előjel, hogy cserés lesz lassan. Időnként rá kell nézni/nézetni. Abban tudok legfeljebb egyetérteni, hogy a vízpumpa P3nál drágább, 80-100e Ft. Én ezt belekalkuláltam az üzemeltetésbe, ahogy az időnkénti EGR tisztíttatást is.
[ Szerkesztve ]