- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
Amit eddig tudunk:
Már készül a Titanfall folytatása
Rendes kampánnyal és animációs tv sorozattal jön a Titanfall 2
A McFarlene 2016 év végén szállítja a folytatás figuráit (megjelenés év végén?)Hivatalos leleplezés várhatóan: EA Play, június 12-14.
Platformok: PC, PS4, Xbox One
Multiplatform játék lesz, és bár PC-s fórumban lett nyitva a topik, jöhetnek ide a konzolos beszélgetések is majd.
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
3 hét lesz a Titanfall 2 és a BF1 megjelenése között. Szóval vagy november közepén jön, vagy október elején.
"Speaking at the 2016 Bank of America Merrill Lynch 2016 Global Technology Conference, EA Chief Financial Officer Blake Jorgensen revealed that Titanfall 2 is planned to launch "roughly three weeks from Battlefield 1." The latter game has a release date of October 21st, which suggests that Titanfall 2 will launch in mid-November, or possibly earlier in October.
Source: DualShockers"
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
EA idiótaságot csinált. Pre-Show tesztet kiengedte YouTube-ra, szóval:
Titanfall 2 - Megjelenés október 28. SP kampány mód lesz, offline is játszható.
Képek:
"Stand by for Titanfall" Day- 1 vétel. \o/
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Eversmann #35 üzenetére
Kizárt hogy bármikor is szóba jött az hogy a játék Steamre jön. EA cucc, azok már jó ideje csak Originen jelennek meg. És még csak az is elképzelhetetlen hogy a uPlayhez hasonlóan Steamrő is indulna a játék. Minden ami EA, az csak és kizárólag Origin már.
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Titanfall 2 - Ronin titán - A kardos jószág
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Titanfall 2 infók:
-nem lesz automatikusan lehívható a titán, a jó teljesítményért kapjuk majd meg
-a titán hátára kerülve nem pusztítjuk el azonnal, az energia celláját lehet ellopni a helyére pedig gránátot dobni. Ez sebzi de nem pusztítja el. Az ellopott cellával gyógyítani és erősíteni lehet a saját titánunkat.
-lesznek ismét gépi ellenfelek
-minden DLC ingyenes lesz
-átalakított fejlődési rendszer
-teljes értékű, normális sztori kampány, ami nem csak tutorialnak felel meg
-egy új játékmódról már tudunk, ebben mindkét csapatnak egy gép által irányított mech-et kell kicsinálni
-a gravitációs gránát és csákja kasztfüggő, nem használhatja minden karakter
-béta dátuma egyelőre nem ismert sajnos
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
"Titanfall 2 Tech Test #1 takes place Aug 19-21, #2 Aug 26-28 -- Info: http://getintel.co/2bvg2NM "
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Na nézzük a titánt:
Közel 25 óra után én a következőket tudom elmondani róla:
A játék számos változáson ment keresztül az első részhez képest. Ezek között ott van az, hogy kicsit lassabb lett mind a pilóták, mind a titánok mozgása, de ez talán annyira nem zavaró. Állítólag a végső kiadásban jóval több egyedi képesség, felszerelés, és fegyvere lesz majd, de itt a pre-alfában még alig néhány van csak, ami nem gond, de engem pl zavar, hogy fix fegyverzete van pl. a titánoknak. HOgy ez a véglegesben is így marad-e, vagy ott már változtatnak rajta, azt egyelőre nem tudni.
Furcsa kicsit, hogy az gépi ellenfelekkel ellentétben (nem zavaróak szerintem, mondjuk az előző részben engem nem izgattak) az ellenséges játékosok "világítana", vagyis egyfajta aurájuk van, ezt remélem kiszedik a végső kiadásban. A Titánok speciális képességei szerintem nagyon jók, remélem a maradék 4 titánnál is hasonnló nyalánkságokat kapunk majd. (fú a kardos vajon mit kaphat )
Lássuk csak mi van még. Á, a rodeó rendszer. Nekem az első részben ez annyira nem jött be, itt szerintem sokkal jobb. Alapból nem kell nyomni semmit, elég csak ráugrani a titánra és máris felpattansz rá, de nem maradsz rajta, hanem azonnal kiveszed az energiacelláját, amivel sebzed is, de a cellát ha saját vagy csapattárs titánjára teszed, akkor annak pajzsot adsz vele. (ha meghal valaki a csapatból akinél cella van, akkor a cellát a radar jelzi, plusz pont ezért) Ha kivetted ellenfél celláját, akkor sem tudsz rodeózni a roboton, hanem minden egyes ráugráskor egy gránátot lehet dobni a cella helyére, amivel sebződik a titán. (szerintem ez jobb megoldás mint az első részben hogy végig rodeózhatsz rajta.
Ami kicsit zavar engem, az a "no player zone" a pályák közepén, szélén. Ezek tulajdonképpen a pálya bizonyos pontjai, ahol fás részek vannak (mini erdő), ha oda ugrasz be, vagy oda mész be, akkor visszaszámol a játék, hogy menj vissza a pályára. Ez részben érthető, mert senki nem akarja, hogy oda kempelje be magát az ellenfél, de attól még engem idegesít.
A fentieken túl: A csákjázás rohad nagy ötlet, ha megtanulod használni akkor pillanatok alatt végig lehet rohanni a pályákon vele. A gravitációs gránát szintén király, lehet vele szivatni az ellenfelek, de engem is sokszor elkaptak már vele.
Fegyverek okésak, bár a FOV néha gyalázatos, pl snipernél. Fegyverkiegészítő/képesség a pre alfában nagyon kevés van, de a végsőben elvileg több lesz majd.
Titánonként kapunk egy-egy kivégzést is, amelynek lényege, hogy utolsó ütéskor egy nagyon rövid kivégzés animációt kapunk külső nézetből, ez szerintem mocskos jól néz ki. (ellenfél is külső nézetből lát ilyenkor)
Nagyjából ennyi amit én el tudok mondani róla, technikai részről nem akarok beszélni, mert jönne a vita, hogy a source motor de régi már blablabla, illetve a pre-alfa elvileg egy elég korai build, szóval sok minden javulhat még a végső kiadásig. Valamiért az elmúlt fél-egy napban eléggé laggolt a játék, de ezt elvileg javítják, vagy már javították is. A két pálya okés, semmi különleges nincs rajtuk, nem rosszak szerintem.
Én szerettem első részt is, szóval ez is szinte 100% hogy első napi vétel lesz, már most látni rajta, hogy jóval több időt el lehet majd tölteni vele mint az elődjével.
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Akit a téma érdekel úgyis megveszi szerintem, BF1 amúgy is teljesen más világ. FPS igen, de jóval nagyobb mértékű dolgok vannak benne. (64 játékos, 1.VH) TF2 inkább COD ellen megy majd (gyors játékmenet, kis pályák, scifi téma), bár engem nem izgat a dolog, lévén mindkettőt veszem.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Bad Pritt #76 üzenetére
Ha valaki egyet akar választani, akkor EA/Origin Access-el kipróbálja mindkettőt megjelenés előtt, aztán dönt majd. EA-nek mondjuk tök mindegy, hogy melyiket veszik, ők így is úgy is jól járnak. Azért írtam hogy teljesen más világ, mert világháború vs. scifi/robot téma, így szerintem az emberek könnyebben tudnak dönteni, plusz BF-nél ott az előny, hogy kb mindennél jobban néz ki, emiatt szinte teljesen biztos, hogy azt vásárolják meg jóval többen.
COD vs Titanfallnál hoztam ezt fel, hogy kb azonos kategória a kettő, így egyéni döntés lesz, de ha tippelnem kellene COD-ot így is többen veszik majd, konkrétan megszokásból, de szerintem Titanfall 2-t sem kell félteni, az újdonságok miatt lesznek ott is bőven vásárlók, még ha nem dönt meg semmi rekordot sem.
Plusz biztosan lesznek olyanok akiket mindegyik érdekel, de csak egy játékra van pénzük, azok megveszik először BF-et, aztán majd egy-két hónappal később a TF-et és/vagy a COD-ot. Mint tudjuk, nem kötelező premier napon venni semmit, cégek sem járnak annyival jobban, ha valaki első nap veszi meg a terméket, ugyanúgy bevétel nekik ha mondjuk csak jövő év elején szerzi be valaki a programjukat.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Ha valakinek nincs mindegyik játékra pénze, akkor szerintem teljesen mindegy, hogy egy-két hónappal később jelenik meg valamelyik, mert akkor úgyis azzal játszik többet amelyik anno jobban érdekelte, így már nem lehet akkora nagy durranás az új játék. Gondolj bele, ha valaki most BF1-et vesz, akkor miért venné meg a Titanfallt mondjuk decemberben (már ha akkor lenne a premier persze), ha sokkal jobban élvezi a BF-et. Ezért mondom hogy igazából egyáltalán nem gond hogy kb egyszerre jön a 3 játék, aki akarja úgyis megveszi majd őket, teljesen mindegy, hogy mikor. Egy játék nem csak day-1 lehet nagy durranás, hanem később is.
(#79) orichalcos
Jó hát az megint más tészta. De reméljük TF2-nél nem így lesz. (Mondjuk első részt is kevesen játszák nagyon már, de egy két perc alatt azért talál még embert.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Amúgy eléggé népszerű a pre-alfa. Xbox-on 1 073 706 játékos próbálta ki, PS4-en 882 253 ember nézte meg eddig.
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Titanfall 2 - Íme a 6 titán
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz hitvanyalak #107 üzenetére
Ha lesz infó azonnal beteszem topikba. Semmi újat nem tudunk eddig.
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Futás, futópályák
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Trollok komolyan
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...