- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz Mike Farrel #526 üzenetére
Pro settingsben (a tuningolásnál) elég szépen lehet gyorsítani a hajókon. Egy csúszka (fejből passz melyik) elhúzásával 260-ról 320-ra nőtt a végsebesség, kiemelt orral. Szintén x360-al tolom, így már nem érnek utol az AI-k még nulltuningos hajóval sem
Ahogy kerülnek bele tuningok (bármely járműbe), úgy kell utánállítani a pro setupot, rengeteget lehet vele nyerni és elég egyszerű a beállítása. Mutatja, mi javul az adott csúszka állításával és minek a rovására megy.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi