- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
it A DMA értelmében az iPadOS-t is kapuőrnek mondta ki az Európai Bizottság, így erre is technológiai alapdíjat vet ki az Apple.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz Mike Farrel #526 üzenetére
Pro settingsben (a tuningolásnál) elég szépen lehet gyorsítani a hajókon. Egy csúszka (fejből passz melyik) elhúzásával 260-ról 320-ra nőtt a végsebesség, kiemelt orral. Szintén x360-al tolom, így már nem érnek utol az AI-k még nulltuningos hajóval sem
Ahogy kerülnek bele tuningok (bármely járműbe), úgy kell utánállítani a pro setupot, rengeteget lehet vele nyerni és elég egyszerű a beállítása. Mutatja, mi javul az adott csúszka állításával és minek a rovására megy.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi