- Netfone
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nap
addikt
Koszi a valaszt, eleg kimerito volt.
Igazabol a jatekban szeretnek venni, mert a magyarorszagi utakra ilyet...
Neztem a Ferrari/Maserati szalonban, de csak az alap 3 maserati van, ilyet nem talaltam.
Van valami feltetele, hogy megvehetove valjek?browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
Bronco80
aktív tag
válasz Tibiajax #142 üzenetére
Digitális kuplunggal csak a startolás nehéz egy kicsit.
Ahogy én csinálom: rajt előtt fullgáz és a helyes sebesség (autótól függ melyik a legjobb startsebesség), a rajt pillanatában fullgáz, aztán gyorsan felengedem, hogy ne pörögjön a kerék. Ezután autótól függően adagolom a gázt.
Váltásnál csak annyi a fontos, hogy ismerd az adott autót, pld a Ford GT-nél 6000-nél már váltani kell, hiába pörög 8000-ig, viszont egyes kocsiknál érdemes kipörgetni a rev limiter közelébe (pl. Enzo, Jaguar XJ220). Általánosságban azt lehet mondani, hogy a nagy nyomatékú amcsi autókkal (Z06, Viper, S7, Ford GT) válthatsz hamarabb.Néhány autó pedig szereti ha magasabb fokozatban indulsz.
Amikkel én 2-ben rajtolok: Ascari, Corvette C6, TVR-ek, Mustang, Pontiac GTO, Ford GT, Cadillac XLR-V, Aston DB7 Zagato, Spyker.
3-asban: Saleen S7 (ezzel ritkán megyek, lehet, hogy a 2-es jobb) , Viper, Z06. -
Yutani
nagyúr
válasz Tibiajax #151 üzenetére
Az előző kártyám egy X1950Pro volt, ami 1024x768/100Hz 4xAA max detail beállítással 30 FPS körül nyomott, de külső nézetben be tudott lassulni 20-25 köré. (2 GB ram, 2400MHz Brisbane).
Most 8800GTS 320MB kártyával tolom, és mindegy, hogy a 4xAA mellett be van-e kapcsolva a HDR vagy nincs, ugyanannyi FPS-t tol (16xAF mellett). Persze ez lehet már bőven procilimit (sőt, valszeg az).
Szóval felhőtlen kocsikázáshoz max beállítások mellett kell egy 8800GTS (320MB).#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Tibiajax #155 üzenetére
Itt egy komment, amit az X1950Pro beszerzése után írtam:
1024*768/100Hz, HIGH detail, 4xAA + 8xAF, és a nagy versenyeken sem megy 30 FPS alá a számláló, tökéletesen viszi a játékot! Sima, Time Attack versenyen 50-70 FPS is megvan! És a kártya csak alapon ment!
Érdemes kipróbálni, hogy külső kameranézetben álló helyzetből nekiállsz gumit koptatni, és akkor a nagy füst miatt igencsak leesik az FPS. Namost ott is megvan a 30 FPS!
Végre egy VGA, amivel meg vagyok elégedve!
Ezt azzal árnyalnám, hogy motorozás közben az első külső nézetet használva már leesett annyira az FPS, hogy vissza kellett vennem medium detailre, és úgy lett jó.
Mod: rég volt már, nem emlékeztem pontosan..
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Fel
addikt
válasz Tibiajax #142 üzenetére
Bronco hszéhez még annyit, h nem mindegyik autónál tudsz kuplungolni pl: az összes új Maserati, Ferrari, Lamborghini, egynémely Merci, Audi és a Golf R32, vmint a Wiesmann MF3.
Rajtoláskor én is úgy cselekszem mint Bronco, fullgáz 'GO'-ig (különben lefullad), majd gáz vissza egy pillanatra és újra lehet nyomni neki...Érdemes sokat gyakorolgatni, h melyik kocsinál hol érdemes felváltani, de a tiltást mindig kerüld, mert utánna nagyon ledadognak és sokat vesztel a lendületedből.
És a legtutibb: Saleen S7, rajt kettesben... Eddig ez a legjobb eredményem (sík terepen, lejtőn lefelé 1.91..)
Sztem érdemes azt a fokozatot választani rajtoláshoz, amelyikben az adott kocsi eléri a 100-as tempót.
Jó szórakozást a gyakorláshoz!Még egy tanács: rajtolás szekvenciális váltójú/ teljesen mindegy milyen váltójú + auto kuplung/ automata váltás esetén: Nem kell a visszaszámlálás ideje alatt bőgetni a motort! Alapjárat, majd '1' és 'Go' között finoman adni a gázt (okok billel nehezebb, de akkor is csak ekkor érdemes gyorsítani), mert így nem pörögnek el a kerekek. Sokan tiltásból indulnak, és csodálkoznak, h ugyanolyan autóval, rajtolásnál kerülgetek ki mindenkit...hát hogy is van ez??.. megint egy csíter..
-
#72042496
törölt tag
válasz Tibiajax #161 üzenetére
Váltásnál gyakorlatilag egyszerre kell lelépni a gázról és kinyomni a kuplungot. Miközben a kuplung ki van nyomva, másik sebességbe betesz, majd kuplungról le, gázra rá, ismét szinte egyszerre.
A kulcs a művelet gyorsasága és a pedálok összhangja: oda kell figyelni, hogy váltás közben a motor ne bőgjön fel (üresben már ne nyomd neki ), ill. amikor engeded ki a kuplungot s kezd fogni, már gázt is kapjon bőven a kocsi, különben erőlködni fog a motor. Ki kell kísérletezni.
-
Fel
addikt
válasz Tibiajax #161 üzenetére
Már megin én.. Szóval...Gallardo Spyderben nincs kuplung!! szekvenciális váltója van, ettől függetlenül lehet nyomkodni a kuplungot, de értelme nincs. Nézd meg az adatlapokat, bal felső sarokban vhol ott van milyen váltója van a delikvensnek.
Maga a váltás nem olyan bonyi...én kb egyszerre szoktam megnyomni a kuplung és a felváltás gombját (egy nagyon hangyányival korábban a kuplungot) és gyorsan el is engedem, így gyk nincs időveszteség váltás közben (emiatt annyira gyors a kuplungos váltás az aut kuplunghoz képest). A gázt nem engedem el felkapcsoláskor. Visszaváltáskor meg amíg fékezek kuplung benttart közben lassulok és választok a sebességnek megfelelő fokozatot.
Szal vhogy így kellene. Nem egy nagy vaszisztdasz...gyakorolsz, ráérzel és utánna nem is akarod majd bekapcsolni az aut kuplungot
Milyen gamepad-ed van? -
Treb
tag
-
nap
addikt
válasz Tibiajax #171 üzenetére
Ehe, ehe. En meg mit osszeversenyeztem, hogy megvehessem a saleent 4,5 millaert. Szoval, eleg eletszagu volt.
Aztan jott a patch, es mar nem a feketegazdasag dominalt az arakban. Vettem is gyorsan nehany hazat, meg autot.
Ez a zagato nekem is furta az oldalamat, hogy milyen kocsi, vettem is egyet es nagyon jo, de konkretan meg nem mertem ossze a tobbi G csoportos autoval. Neha aludni is kell, es ez gyakran megy a jatek rovasara.[ Szerkesztve ]
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
Treb
tag
válasz Tibiajax #174 üzenetére
Ok akkor bocs és felejtsük el a dolgot és ha kell lové szolj!!
Felraktam az E-t lehet vele probálkozni most ugy csináltam h nincs pénzjutalom a gyöztesnek és nincs belépési dij sem hátha igy nem kelti fel a csiterek érdeklödését!
Sok szerencsét mindenkinek majd én is jövök de most HL-eznem kell!
Ja és Bronco ne csinálj egyböl olyan rekordot h mindekinek elmenjen a kedve én se fogok ma versenyezni! -
nap
addikt
válasz Tibiajax #177 üzenetére
Jaaaa, akkor tuom ajanlani a ... a... a... nem jut eszembe a neve.
Ott a krater alatt kell jelentkezni C kategorias kocsival (maybe corvette c) kb 2 perc es 40 000 penz. Az tiz perc alatt 200, az egy ora alatt.... Inkabb csinald meg a 170 MPH on winding route (maybe corvette z).
En meg itt hulyesegeket beszelek. Vidd el a kocsiszallitos kocsikat a rendeltetesi helyre. Mehetsz lassan is, ha perfektre csinalod, kapsz 50% bonuszt. Darabja 120-150 ezer.browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
-
nap
addikt
válasz Tibiajax #203 üzenetére
A HC billel nagyon durva... Erdemes probalgatni. Mondjuk en eloszor rogton mentem vele a dzsindzsasba, ott egy kicsit finomabban reagalt. Szokni kell, na.
Egyszer osszeszedtem ot millat. Aztan vettem egy db4 zagatot, tuningolotam, vettem egy hazat, es el is olvadt a penz. Azota mindig csak a kovetkezo kocsira vagy hazravalot gyujtom ossze.
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
-
nap
addikt
válasz Tibiajax #287 üzenetére
Huhh. Tenyleg, volt ket kocsi, amit nem tudtam perfectre csinalni. Az egyik valami G csoportos izomauto, talan a shelby 500-as, ahogy kiertem az alagutbol, jott a visszafordito, mentem kb 20-szal (pontosan nem tudom, mert felig aludtam mar, tehat nem mehettem gyorsan mert ugy voltam vele ezt meg megcsinalom perfectre es megyek aludni. ), szoval csorgok, es egyszerre csak levett ket pontot az _ut kozepen_. Meg csak az sem lehet, hogy a nagy lendulettol odacsaptam az aljat, mert azert nem vont le pontot, meg ugye szinte allonal lehetetlen ugratni. A masikra mar nem emlekszem mi volt, az is csicsiskalas elott volt.
Mind a kettot tobbszor is megprobaltam legalabb otszor, aztan a vegen hagytam a fenebe es mentem aludni.
Nemsokara ujrakezdem majd a jatekot, akkor megnezem, hogy sikerul-e.browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
nap
addikt
válasz Tibiajax #294 üzenetére
Este csinaltam uj profilt, lefutottam az elejen a kotelezo koroket, aztan neten megprobaltam kinyomozni, hogy hol van a gullwing, aztan elfurikaztam oda, atvettem a sractol, elindultam vele es elaludtam ut kozben. Arra ebredtem, hogy pattan vissza a sziklarol. Aztan mentem lefekudni...
Talan ma este ujra megprobalom...browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
nap
addikt
válasz Tibiajax #287 üzenetére
Nos, nem elsore de sikerult. sikerult.
Erdekes volt, a masodik visszafordito utan megtalaltam azt a helyet, ahol levett, de ha gyorsan mentem, nem vett le. Valahol megis le kellett lassitani...
Oke, menjunk korbe.
Eszaknyugat. A vilagitotoronynal levett.
Del. Le az autopalyan, ra a masikra. Korutazas. A Cadillac szalonon tul a csatornas keresztezodesnel jobbra, aztan mar csak a gps-t kellett kovetni.[ Szerkesztve ]
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
-
RpPRO
őstag
válasz Tibiajax #328 üzenetére
Nem neveznem baromsagnak. Ha 350-nel Enzoval atmesz egy nagy bukkanon es a foldon maradsz, az realis?
Epp a szimulator hangulatat erositi, mert alapbol ez arkad jatek, de a hangulata karpotolt ezert boven, mielott jott a hardkor. Azota plane imadom a gammat. Driftelni tok jo, sodrodik, csuszik-maszik az auto, a motor is ingatagabb, plane nagy sebessegnel. Nem unrealisztikus a fekezes sem, ne akarjunk mar megallni 360-rol 4 mp alatt.Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
RpPRO
őstag
válasz Tibiajax #339 üzenetére
No, ha valamit 3 ember mond, az akkor mar ugy is van?
Nyilvan nem a repkedes a realisztikus, hanem a vezetes hardcore modban. Normal modban minden segitseg kikapcsolva szinten arkad erzetet ad, hardcore-ban nem. Ha guglizol a hardcore-ra, mind azt irja, h ultra realisztikus. Legalabb 10 oldalon olvastam utana. Tehat akkor 11-3 az allas nekem?Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
RpPRO
őstag
válasz Tibiajax #402 üzenetére
Te is? Vagy mikor minden ok nelkul all elotted egy auto az utcan, senki elotte, te meg egy bukkanobol repulsz ra 200-zal. Vagy a savvaltas, amit mindig elotted csinalnak, persze pont a te savodba kell menniuk, savot valtasz, erre ok vissza.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
RpPRO
őstag
válasz Tibiajax #407 üzenetére
Sot... Mindig azzal kezdek, h vakuzok mindenkire, altalaban lekotrodnak, pedig meg alig latom oket a kanyarbol kijovet, de persze ha nagy a szemozti forgalom, meg nyilegyenes az utca, mar km-rol latom, h indexel, nyomom a gazt, szamolom, h nem kell fekeznem, ha valtana, de meg mindig nem ment le, nyomom, na talan most, meg mindig nem... Persze ilyenkor egy kamion szokott szembe jonni, neha elferek koztuk pontlevonas nelkul. Persze visszanezek, akkor mar savot valtott. Pfff.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)