- Eleglide C1 - a középérték
- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zharkanyi
tag
Elég nagy lufi van itt fújva. Ami nem jelenti, hogy nem fújják még nagyobbra, de azt igen, hogy ez előbb utóbb vagy kidurran, vagy legalábbis leereszt.
Jeleneleg olyan szinten van a Tesla részvény árfolyama, hogy azzal a világ 2. legértékesebb autógyára a Tesla a Toyota mögött és a VW előtt. Miközben a VW valami 23 millió autót gyárt éves szinten és ebben az Audik, Porsche autók is benne vannak, tehát azért nem egy low cost gyártó.
Ha innen nézzük, akkor a Tesla részvényekbe jelenleg be van árazva egy minimum 20x-os gyártott darabszám bővülés. (Kínai gyár, Berlin ennek töredéke, nincs 1 millió)
Ha meg azt feltételezzük, hogy az egy autóra eső nyereség a VW-el fog megegyzeni, akkor 40-50x-es bövülés kellene, hogy profittermelés szempontjából a két gyártó ugyanott legyen.Magyarul a részvény
A, vagy túlárazott
B, vagy a Tesla jövőbeli terveit is beárazta már (önvezető autókkal taxizás...)Én előbb shortolnám a Tesla részvényt, mint hogy abba fektessek, pedig hiszek benne, hogy a Teslának komoly jövője van. Csupán azt nem hiszem, hogy képes lesz 20x ennyi autót eladni mint most. Illetve valószínűbbnek tartom, hogy mire az önvezetéssel és egyéb jövőbe mutató fejlesztéseivel révbe érne (és profitot termelne) addig a piac vagy utóléri, vagy legalábbis megközelíti.
A Teslába, mint márkába, mint autógyártóban és autóban nagyon hiszek.
A Teslában, mint befektetésben viszont nem látok nagy potenciált, ellenben relatíve nagy kockázatot igen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen