Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Blian24

    újonc

    Sziasztok,

    Sajnos nekem életem első Lenovo készüléke, egy Vibe X2 van most náluk, ami elméletileg 1-2 hét alatt elkészül, gyakorlatilag 3 hete van náluk, de még bőven 30 napon belül vagyunk, úgyhogy bizakodom... még...
    Viszont azért olvasgatok, és gondoltam megosztom veletek egy korábban velem történt eseményt, mert van egy törvény, amiről sokan nem tudnak (nem véletlenül), és elég hasznos tud lenni. Nekem az volt.

    Megpróbálom minél rövidebben. HTC Desire, tök jó, tök ügyes, a T-Mobiletól. 2 hónap után első szervíz, alaplap csere (szinte új telefon). Újabb 1 hónap, felső egység csere, a fülhallgató szaródott el, amikor rádiót hallgattam, folyamatosan váltogatta a frekvencia sávot, meg ha már be volt dugva, akkor is össze-vissza érzékelte, hogy megnyomtam a gombot, amikor nem is... mindegy. Újabb 2 hónapig jó volt a telefon, megint szervíz, megint teljes alaplap csere, szinte új telefon. Na negyedjére már nem adtam le a telefont. Újabb 1 hónap múlva jelentkezett a probléma, meguntam.

    Felhívtam egy igen "tehetséges" jogász barátomat, hogy na most akkor mi van, és akkor mondott egy nagyon érdekeset.
    "Vidd vissza a telefont, mondd meg, hogy bizodalmadat vesztetted a termékben, és kéred vissza az eredeti árát."

    Merthogy: Létezik egy olyan fogyasztóvédelmi törvény, hogy ha te jól megalapozottan tudod állítani, hogy bizodalmadat vesztetted a cuccban, mert folyton elromlik, akkor KÖTELESEK VISSZAÁLLÍTANI AZ EREDETI ÁLLAPOTOT. Jelen esetben azt, hogy nálad van X egységnyi pénzösszeg, náluk meg egy telefon.

    Be is mentem. Szervizes emberkének mondtam, hogy ez van. Mondta, hogy a pénznek csak a 60%-át tudják visszaadni, mert amortizálódott. Hivatkoztam a törvényre, mondta, hogy hát ilyenről ő még nem hallott, megkérdezi az üzletvezetőt. (Ez a Mammut alsó szintjén volt, üzletvezető meg a felső szintjén, úgyhogy telefonált.) Visszajött és mondta, hogy ilyen nincs. Mondom akkor az üzletvezetővel szeretnék beszélni. Fel is mentem, fel is szólt (általában tényleg segg hülyének nézik az embert, de kértem, hogy szóljon fel, hogy ott ne kelljen 40 percet várnom, meg is tette.)
    Odamentem az üzletvezetőhöz, aki szintén mondta, hogy nem tudnak pénzt visszaadni. Elmondtam neki azt, amit az előző bekezdésben leírtam, mire mondta, hogy igen, de ahhoz jól meg kell alapoznom. Ott álltam egy Révai lexikon mennyiségű garancia doksival, amit korábbról gyűjtöttem, megmutattam neki, és mondtam, hogy fél év alatt ez lenne a negyedik szerviz.
    Válasz:
    Akkor rendben van.

    Kész, ennyi. Pénzt vissza nem tudnak adni (ki lehetne nyomni belőlük azt is, bár kártyával vettem, és ilyenkor kicsit macerás még nekem is, mert ugye miért utalgatna nekem pénzt a T), de lett hirtelen így 130 ezer hitelem náluk. Király is volt, mert megvettem azonnal egy S3-ast, ami mostanáig szinte makulátlan volt.

    Fontos! Van ilyen, ki kell nyomni belőlük! Nem a T hibája természetesen, de azért érdemes vele foglalkozni.

    Most az Extreme Digitalra várok szegényekre, akik szintén nem tehetnek róla, hogy ez a fos Telemax szarik bármit csinálni az eszközömmel. Egyébként pedig - bár ebben nem vagyok biztos - kellene adjon ilyenkor a szerviz egy cseretelefont, hiszen te jóhiszeműen vettél egy eszközt, te kifizetted, hogy azt használhasd, ebben a használatban téged nem akadályozhatnak, ráadásul ha mondjuk munkaeszköz, akkor még kiesést is okozhat, ami meg kártérítést von maga után, blablabla.

    Szánalmas malmaink sajnos elég rosszul őrölnek, ha arról van szó, hogy az átlag polgárt kellene megvédeni, így perre nem biztos, hogy van értelme menni, de azért van megoldás még az előtt is.

    Remélem valakinek tudtam segíteni ezzel, és egy kis fényt gyújtani az alagút végén.

    Én most meg várok tovább egyelőre.

  • Blian24

    újonc

    válasz Blian24 #114 üzenetére

    Sziasztok,

    Újabb infó, 33. napja várok, letelt a 30 nap, jogi útra szeretném terelni. Valami javaslat esetleg? Jó ügyvédem van, de azért szívesen veszek bármilyen tippet, főleg tapasztalatból.

    Üdv

Új hozzászólás Aktív témák