Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    válasz marci123 #15 üzenetére

    Az a helyzet, hogy a szolgáltató erről nem tehet. A szerviz a hibás. Sok fb bejegyzést lehet olvasni a szolgáltatók oldalán, ahol az ügyfelek panaszkodnak, hogy a hibás készüléket hibátlnnak minősíti a szerviz. Megtehetik, mivel egész Európában ők szervizelnek egyes márkákat. Tehát még scak lehetőség sincs rá, hogy más szervizbe juttassa el az ember. Nekem is visszaküldték a modemet, hogy ibátlan, közben meg használhatatlan. A fogyasztóvédőkkel is futottam egy kört. Most ott tartok, hogy lesz egy számítástechnikai üzlet+szerviz által kiadott "szakvélemény" hogy az eszköz rendeltetésszerű használatra alkalmatlan. Annyiban könnyebb helyzetben vagyok, hogy nekem szavatosság van rá, így a vásárlás helyén én kérhetem a cserét. Ezzel a szakvéleménnyel és az összes edigi dokumenttel, valamint a fogyasztóvédők levelével szépen beballagok szombaton az üzletbe ahol vettem és kérem a cserét, vagy a vételár visszafizetését. Ha a hiba fennáll mikor leadod a szolgáltatónál, akkor kérd meg őket, hogy vezessék rá a papírra, hogy ők maguk is megygőződtek arról, hogy a készülék hibás. MIvel így már nem csak Te állítod, hogy rossz, talán érdemben foglalkoznak a készülékkel.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz marci123 #18 üzenetére

    El kell keserítselek. A fogyasztóvédelemnek nem hatásköre a minőségi kifogás azon része, hogy a vállalkozás (szerviz) eleget tesz-e a fogyasztó kérésének. Ez már polgári jogi szerződésből eredő igény, s mint ilyen ennek elbírálása a fogyasztóvédelmi felügyelőségek hatáskörének hiánya állapítható meg. Idéztem a levélből, amit nekem küldtek a modemmel kapcsolatos panaszbejelentésemre kaptam. Tehát csak addig terjed a hatóság hatásköre, hogy a szerviz átveszi-e szabályszerűen a készülléket javításra, vagy nem. Arra már nem, hogy megjavítják, cserélik, vagy ugyanolyan rosszul küldik vissza. Ezt a fogyasztóvédős nő is elmondta neklem telefonon. Tulajdonképpen a hatóság csak azt ellenőrzi, elelnőrízheti, hogy az üzlet, szerviz a szabáylonak megfelelően foglalkozik-e a vásárló panaszával. Az ügyintézés tartalmát már nem vizsgálhatja. Éppen ezért nekem is csak ötleteket, tanácsokat adtak. Van még egy érdekes mondat a levélbven. "Felhívom szíves figyelmét, hogy a Békés Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége az 60/1992.(XI.17.) Alkotmánybírósági határozat értelmében nem jogosult jogi iránymutatást tartalmazó állásfoglalások kiadására. Ennél fogva tájékoztatásom nem minősül jogszabálynak, hatósági döntésnek vagy intézkedésnek, és jogi értelemben vett kötelező erővel sem bír."

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz marci123 #20 üzenetére

    Ez jó kérdés. Én könnyebb helyzetben vagyok. De hogy te mit tudsz csinálni egy olyan telefonnal ami rossz, a szerviz szerint meg jó, az jó kérdés. Mivel átvenni átveszik, így a törvényi előírásnak eleget tesznek. Még a minőségellenőrzést lehetne megpróbálni, de hogy ennek a z esetleges több tízezres költségét ki állja, azt nem tudom.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Noumena

    tag

    válasz marci123 #20 üzenetére

    Szerintem ha CD-re kiírod a videót és úgy küldöd be az már csak hatásos lesz.

    Nou

Új hozzászólás Aktív témák