Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    Akkor én is beszállok a céget fikázók sorába. A nyáron vettem Vodafone-os USB sticket, feltöltőkártyásat. Eleninte minden oké volt, aztán néha-néha újraindult a modem. Emellett olyan forró is volt, hogy nem lehetett kézbe venni. Leadtam egy üzletben, ahol aztán a nevezett szervizben megállapították, hogy semmi baja a modemnek. A jegyzőkönyvre leírtak egy részén látszik, hogy előre elkészített salonszöveg, az adott eseményekhez semmi köze. Mivel amodemet használni továbbra sem lehet, próbaképpen vettem egy másik ugyanolyat. A két modemet összehasonlítottam. Ugyanazon a gépen, ugynazon az usb porton, ugyanazzal a sim kártyával. Az eredmény igen beszédes. A modem burkolata mindkét esetben le volt véve, a hőmérsékleet úgy mérte. A "szerviz" által "hibátlannak" minősített modem 1,5 mb adatforgalom és 6 perc után 98,6 °C-os volt. Az új 25 perc és 4,5 mb adatforgalomután 66,9 °C. Utána ismét a régit vettem elő. A gépbe bedugva aktív adatforgalom nélkül 10 perc után elérte a 103 °C-ot és újraindult. Na azt ne mondja senki, hogy ez így normális működés. Ma újabb tesztet végeztem. Az új modemmel forgalmaztam kb 150 mb-ot, youtube videót indítottam el. Szépen működött, ahogy meg van írva a nagy könyben. Felrakott burkolattal 51-52 °C-ot mértem. A régi adatforgalom nélkül 15 perc után újraindult. Felrakott burkolattal ekkor mintegy 80 °C-ot mutatott a hőmérő. Ezzel a tesztel is kizártam, hogy a gépen valamilyen softveres prbléma maitt lenne a gond. Újra szervizbe küldeni semmi értelme nem lenne. Az üzemanyag költség már így is többszörse a modem árának. Most ott tartok, hogy az esetet megírtam a gyártónak. Most várok, milyen választ kapk.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz marci123 #15 üzenetére

    Az a helyzet, hogy a szolgáltató erről nem tehet. A szerviz a hibás. Sok fb bejegyzést lehet olvasni a szolgáltatók oldalán, ahol az ügyfelek panaszkodnak, hogy a hibás készüléket hibátlnnak minősíti a szerviz. Megtehetik, mivel egész Európában ők szervizelnek egyes márkákat. Tehát még scak lehetőség sincs rá, hogy más szervizbe juttassa el az ember. Nekem is visszaküldték a modemet, hogy ibátlan, közben meg használhatatlan. A fogyasztóvédőkkel is futottam egy kört. Most ott tartok, hogy lesz egy számítástechnikai üzlet+szerviz által kiadott "szakvélemény" hogy az eszköz rendeltetésszerű használatra alkalmatlan. Annyiban könnyebb helyzetben vagyok, hogy nekem szavatosság van rá, így a vásárlás helyén én kérhetem a cserét. Ezzel a szakvéleménnyel és az összes edigi dokumenttel, valamint a fogyasztóvédők levelével szépen beballagok szombaton az üzletbe ahol vettem és kérem a cserét, vagy a vételár visszafizetését. Ha a hiba fennáll mikor leadod a szolgáltatónál, akkor kérd meg őket, hogy vezessék rá a papírra, hogy ők maguk is megygőződtek arról, hogy a készülék hibás. MIvel így már nem csak Te állítod, hogy rossz, talán érdemben foglalkoznak a készülékkel.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz marci123 #18 üzenetére

    El kell keserítselek. A fogyasztóvédelemnek nem hatásköre a minőségi kifogás azon része, hogy a vállalkozás (szerviz) eleget tesz-e a fogyasztó kérésének. Ez már polgári jogi szerződésből eredő igény, s mint ilyen ennek elbírálása a fogyasztóvédelmi felügyelőségek hatáskörének hiánya állapítható meg. Idéztem a levélből, amit nekem küldtek a modemmel kapcsolatos panaszbejelentésemre kaptam. Tehát csak addig terjed a hatóság hatásköre, hogy a szerviz átveszi-e szabályszerűen a készülléket javításra, vagy nem. Arra már nem, hogy megjavítják, cserélik, vagy ugyanolyan rosszul küldik vissza. Ezt a fogyasztóvédős nő is elmondta neklem telefonon. Tulajdonképpen a hatóság csak azt ellenőrzi, elelnőrízheti, hogy az üzlet, szerviz a szabáylonak megfelelően foglalkozik-e a vásárló panaszával. Az ügyintézés tartalmát már nem vizsgálhatja. Éppen ezért nekem is csak ötleteket, tanácsokat adtak. Van még egy érdekes mondat a levélbven. "Felhívom szíves figyelmét, hogy a Békés Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége az 60/1992.(XI.17.) Alkotmánybírósági határozat értelmében nem jogosult jogi iránymutatást tartalmazó állásfoglalások kiadására. Ennél fogva tájékoztatásom nem minősül jogszabálynak, hatósági döntésnek vagy intézkedésnek, és jogi értelemben vett kötelező erővel sem bír."

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz marci123 #20 üzenetére

    Ez jó kérdés. Én könnyebb helyzetben vagyok. De hogy te mit tudsz csinálni egy olyan telefonnal ami rossz, a szerviz szerint meg jó, az jó kérdés. Mivel átvenni átveszik, így a törvényi előírásnak eleget tesznek. Még a minőségellenőrzést lehetne megpróbálni, de hogy ennek a z esetleges több tízezres költségét ki állja, azt nem tudom.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    Tegnap visszakaptam a modem árát. Nem volt egyszerű és rá is jöttem egy alapvető hibára a rendszerben. Részletek majd a blogomban.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    Újabb elégedett ügyfél. :( Nem is értem, hogy süllyedtek a gyártók addig, hogy csak ez az egy szerviz van. Nem hiszem, hogy a gyártóknál nem szoktak reklamálni az ügyfelek. Mert ugyebár nem a szolgáltató vállalja a garanciát, hanem a gyártó. Nekik kellene szerződést bontani a szervizzel ha panasz van. Csak sajnos nem igazán van alternatíva.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz Rivaul #73 üzenetére

    Azért ez nem így megy. Nekünk a bolt ablakát verték ki fűnyírás közben. A polgármesteri hivatal biztosítója állta a cehhet. Egy újabb próbát megérhet a dolog.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz Colnago #89 üzenetére

    Nem a szolgáltatók kötnek szerződést a szervízzel, hanem a gyártó. A szolgáltatónak csak annyi köze van hozzá, mivel ő adta el, köteles a készülék javíttatásáról gondoskodni. De ők is olyan helyre küldik, aminek szerződése van a gyártóval. Egyébként én sem értem, hogy ez a kft még egyáltalán létezik. Kritikán aluli munkát végeznek és ezt a gyártók lenyelik. Nem is a szolgáltatónak, hanem a készülék gyártójánál kellene panaszt tenni a szervizre.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz BloodyWayZ #193 üzenetére

    Fotózd körbe, nyomtasd ki, majd leadáskor az átvevővel igazoltasd, hogy abban az állapotban adtad át. (nincs karc, törés, repedés a készüléken)

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Új hozzászólás Aktív témák