- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- uleFone Power
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
Nyilván az emberek többsége a jót alapnak tekinti ezért nem ír. A rosszat meg nem. Ezért van itt több negatív hsz szvsz.
Egy biztos én mikor megyek ott sokan vannak. Gondolom ezzel együtt (a magyar mentalitást ismerve) sok a próbálkozós kókler matyi. Olyan is van, hogy az eladónak rossz napja van. Ez előfordul mindenkivel. Na ilyenkor kell nyájasnak lenni. Ha ez nam használ akkor már oda kell csapni és ha lehet más valakivel beszélni.Amd - Radeon - Ryzen
-
adalbert1
veterán
Tény hogy valószínűleg több az elégedett vevőjük mint az elégedetlen. Az is tény, hogy rengeteg láma user is van, aki úgy próbálkozik dolgokkal, hogy nem ért hozzá. Az is igaz, hogy biztos vannak olyanok, akik simán átragasztott azonosítókkal próbálnak gariztatni és egyebek...
Viszont az is jelent valamit, hogy a topicban is szaporodnak a negatív hozzászólások, és nem véletlen. Nyílván azokkal az árakkal amikkel dolgoznak elég szép forgalmat generálnak, és ekkora forgalom mellett simán becsúszhatnak hibák. Viszont ha ez már megtörtént, akkor megpróbálnám a helyükben minél hamarabb megoldani a problémát.
Hiszen egy elégedetlen vevőnél nincs rosszabb, főleg ha az le is írja a véleményét, és azt jópáran elolvassák, továbbadják másoknak + az elégedetlen vevő is a saját ismeretségi körének.
Az is igaz, amit Gyuri27 említett, miszerint az elégedett vevők nagy része nyílván nem ír ide, viszont aki elégedetlen, azok nagy része is csak a garanciális ügyintézéskor lett az.
Nem tudom, hogy hány alkalmazottal működik a cég, viszont én a helyükben alkalmaznék 1-2 embert, aki csak a garanciális ügyintézéssel foglalkozik, hiszen minél több eladott alkatrész, annál több várható meghibásodás, és nyílván hosszútávon az Iponnak is az lenne az érdeke, hogy a vevői elégedettek maradjanak.
Esetleg írhatna valaki az Ipon részéről is a fórumba ( mint pl. a BirdPc - kicsitomi88 vita), ha jól tudom pl. Alvin is ott dolgozik, és valószínűleg még mások is olvassák a ph!-t tőlük. -
Gyuri27
félisten
Nem az árrés a kicsi ott papa! A dolgok javarészét 1 nagykertől rendelik ahogy én tudom.
A nagykerben sem mindegy havi szinten mennyit vásárolsz! Mert ez alapján kapnak a kiskerek kedvezményeket.
Mint írtam minnil több a vevő és a forgalom annál több a panasz. Egyrészt a nagy számok törvénye alapján. Másrészt a dolgozók fáradsága miatt.
Persze az ember áljon ki az igazáért. De mint írtam először okosba, türelmesen.
Ráérünk később is a boltot a Dunába tolni ha minden kötél szakad.Amd - Radeon - Ryzen
-
sniper elite
senior tag
Neked nagy szerencséd van barátom hogy Budapesti vagy... nem fognak pestivel leállni gari vitára mivel oda jársz a nyakukra ha megteszik, mivel én kaposvári vagyok így könnyedén megtehették, mivel gondolták hogy nem fogok naponta felmenni reklamálni! Amúgy a legújabb hírem az hogy megtettem a jogi lépéseket és az első hírek szerint, súlyos büntetésre számíthat a bolt szóval nagyon nem érte meg nekik csalni a garival, tehát vannak ilyen emberek sajnos!
-
sniper elite
senior tag
Hidd el békés megoldást akarok én is, csak azt akarom hogy térítsék meg a náluk vett hibás termékek árát vagy cseréljék ki őket! Nekem tök mindegy melyik lesz, de az hogy engem lekezelnek azzal az indokkal hogy nem tudják mi a gond, de van gond...de garancia az nincs mert egész egyszerűen nem akarnak rá vállalni, miközben nekem százezres a károm! Szóval ezen nincs mit tárgyalni már, írtam nekik 4 levelet eddig hogy gondolják már meg, mert ebből biztosan az ő cégük fog rosszul kijönni ha jogi útra megy a dolog, akár milliós büntetések is szóba jöhetnek mivel súlyos törvénybe ütköző dolgot csináltak!Felelőtlenség lenne ha hagynám csak azért az egész ügyet mert sok időbe fog telleni, jogi lépések megvannak, egy telefont még biztos meg engedek de ha megint semmi indokkal azt nyögi ki hogy nincs garancia akkor vállalják a következményeket... Személyes találkozott is lehet megejtek velük ha a telefonban behívnak megbeszélni, de szerintem ők olyan emberek akik a vevőnek az érdekeit nem nagyon nézik, csak akkor ha biztosan nem lehet megúszni a dolog, ki kényszerítéssel de szerintem ebből előbb utóbb lesz valami!
-
adalbert1
veterán
Hogy viccre fordítsam egy részét azért egy bohóc polírozás jól jönne, de kicsi az esélye hogy lány vagy, így most ez kimarad...
Azt aláírom én is, hogy árverseny van a piacon, sajnos a userek is csórók, így pár ezres különbségnél már igencsak meggondolják hol vásároljanak, ez magával hozza a termékenkénti egyre alacsonyabb hasznot és egyéb költségek lefaragását...
Nyílván egy normálisan megfizetett és megbecsült alkalmazott sokkal jobb hozzáállással végzi a munkáját, mintha minimálbéres lenne és szarba se néznék, ebbe tökéletesen igazad van.
Az Iponnál ugye spórólnak azzal, hogy nincs raktárkészlet, szerintem ez már óriási előny egy raktárról is dolgozó bolttal szemben a költségek terén.
Mivel alacsonyak az áraik, így az árérzékeny userekre alapozva nagyobb a forgalmuk (ugyan kisebb az árrésük is, pontos számok ismeretében ki lehetne számolni hogy mekkora a hasznuk egy sima kiskerhez képest havi szinten)...Innen eljutunk oda, hogy tulajdonképpen ők is az userekből élnek, mint mindenki...
És ha úgy vesszük, hogy a topicban csak a felsorolt garanciális ügyintézéssel kapcsolatos problémák fele jogos az userek részéről (csak elméleti szinten, nem vonom senkinek kétségbe a véleményét és a szakértelmét), már az is negatív színben tünteti fel őket...
Ezért írtam, hogy hosszú távon jobban megérné nekik a hatékony és gyors garanciális ügyintézésre is hangsúlyt fektetni, ugyanis egy elégedetlen user nem biztos hogy fog még náluk többet vásárolni, miképp az ismerőseik sem, miképp azok jó része sem akik olvassák a fórumot, volt már pár olyan bejegyzés hogy pedig itt akart valaki elkölteni ennyit-meg annyit, de ezek után inkább mégse. Azt meg csak remélni merem, hogy nem a Mistral és a Bluefish követői szeretnének lenni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest