- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rekop
senior tag
Sziasztok!
Kis problémám lenne t-home adsl-el. 15Mbit-es netem volt eddig, ami szépen tudta ezt a sebességet, soha semmi gondom nem volt vele, csak egy éve már lejárt a hűségem, a havidíja is megemelkedett, ezért gondoltam csomagot váltok plusz újból vállalok hűséget. Meg is rendeltem a NetmaniaS 10Mbit-es csomagot mert ez a sebesség elegendő lett volna számomra, és lényegesen olcsóbb lett így a havidíjam. A megrendelés után néhány óra múlva aktiválták a sebességcsökkentést, pesze egyből sebességteszttel kezdtem és meglepődve tapasztaltam hogy nem ment a letöltés 7-7.5Mbit fölé. Hibabejelentő felhív, probléma felvázol, lefuttattak egy tesztet, majd közlik, hogy minden okés ez így jó mert 1Mbit a garanált, mit akarok még. Mondom neki, hogy ez annyira mégsem okés, ha 10Mbit-et fizetek nem a 70-75%-át várom el, hiszen nincs fizikat korlátja még a 20Mbit-nek sem. Erre azt javasolták ha nem tetszik rendeljek egy 20-as csomagot az biztos tudja a 10-et. Itt pattant el bennem a cérna, mondtam akkor lemondom az egészet mert ez így nekem nem felel meg. Gondolom szándékosan lekorlátozzák a sebességet, hogy vegyem meg a nagyobb csomagot...Azért ez nagyon nem korrekt hozzáállás az ügyfelekhez, nem kevés pénzt náluk hagytam már közel 20év alatt... Persze értelmes alternatívájuk sajnos nincs a lakhelyemen(UPC,Digi) ezért azt csinálnak amit akarnak.
Ilyenkor el lehet állni 8 napon belül a szerződéstől? Interneten rendeltem meg a csomagot, papírokat nem írtam még alá. Arra nem látok esélyt, hogy beállítsák rendesen a letöltésemet, mert nem mutattak erre hajlandóságot többszöri telefonos megkeresésre sem.Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
válasz kabelmania27 #33594 üzenetére
Elvileg invitel analóg kábeltévé elérhető lenne.
Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
Nincs hiba, mert a csomagvátás előtt közvetlen is ment az állandó 15Mbit. Legalább 2éven keresztül hiba nélkül. Ha havi ~50GB soknak számít, akkor igen sokat használom.
Viszont akkor nem tudom mire gondoljak, ha minden adott de nem éri el a letöltésem még a 8Mbitet sem.Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
válasz dchard #33607 üzenetére
Bár nem nekem címezted a választ, de látom ő is hasonlóan járt mint én, ha megcsinálom ezt a vonaldiagnosztikát én is, az eredmény ismeretében juthatok előrébb a szolgáltatónál hogy állítsák be nekem rendesen a sebességet? (bocs h értelmetlen a kérdés, sajnos nem értek ennyire hozzá, csak nagyon dühít a dolog, hogy ez történt és nem találok megoldást a problémámra)
Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
Illetve még azt vettem most észre letöltésnél(torrent) hogy leesik a letöltési sebesség ~950kB/s-ről olyan ~600Kb/s-re rendszertelenül. Van hogy pár perc után esik, majd visszaáll, de van hogy 5mp-ként leesik majd visza. Eddig ilyet sem tapasztaltam... Komolyan szétvet az ideg már, legszívesebben bemennék egy t-com üzletbe és rájuk borítanám az asztalt. Ezt amit művelnek nem tudom hogy nevezhetik szolgáltatásnak, és még pénz is kérnének érte... Én ilyet még nem tapasztaltam amióta adsl-em van kb 10éve.
[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
-
rekop
senior tag
válasz dchard #33615 üzenetére
Bejelentettem hibára, feszülten várom mi lesz a vége. Viszont a sebességre nem tudott felvenni hibát, de azt mondta ránezett a vonalra és úgy látja, hogy szakadozik és erre vette fel a hibajegyet is. A táblázatból amit bemásoltam ilyen jellegü hiba felismerhető? Vagy ehhez valami tesztet kellene futtatnom(ha lehetséges ilyen jellegű mérés a modemen keresztül)?
[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
válasz dchard #33620 üzenetére
Fenn a firmware a modemen, csináltam a leírásod alapján egy tesztet is.
SNR monitor
modem kezdőfelület
négy grafikon a DSL statusból
és az info gomb kimenete
Ebből látszik, hogy szakad-e? Köszönöm előre is!Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
Na voltak itt a szerelők, de semmi hibát nem találtak...Azt mondták biztos a házban rossz valami, rosszak a kötések, stb. A bejövő telefonkábel utp-vel megy az egész lakásban tovább. Hozzáértő ember csinálta soha nem volt vele gond...Szóval hibabejelentő felhív, és megkértem szépen az ügyintézőt, hogy legyen kedves állítsa vissza a 10Mbit-es profilomat. Azt mondta hogy ez az. De kapcsoljam ki a modemet majd újra vissza. Csatlakozok és ránézek a vonalra ~8900kbit/s (ami speedtest-el 7.8 körül van, viszont a 15Mbit mindig 15 volt vagy kicsit több), erre ő is pont ezt látja és ez így rendben van. Már miért lenne rendben hiszen ez nem 10 miközben a vonalam 20-at tud? Oké felveszi a hibajegyet megint. Szóval nem lesz ebből semmi, akármit csinálok, és már kezdek kicsit belefáradni. Lassan elfogy a türelmem ehhez. És mellesleg le sem tudom mondani, mert erre nem érvényes a "távollévők között létrejött szerződés" 8 napos indoklás nélküli elállás joga, még ha neten keresztül rendeltem is meg. Itt a saját sebességtesztjük is
Gratulálok Telekom csak így tovább...[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
SZERINTÜK nincs gond a szolgáltatással, jönnek itt a garantált 1Mbit-el(ami ugye nevetséges, Telenor mobilnet tud nálam 5-öt) és ebben igazuk lesz bármit csinálok. Vezetővel, akinek lövése nem lenne hogy mit akarok, nincs sok értelme beszélnem. Meg már nem is érdekel, többet nem foglalkozom ezzel, elmehetnek az any***ba. Net viszont kell, marad ez, nincs más választásom. Most jártak le a t-mobile előfizetések a családban, azokat is elviszem máshova, mert ott is "gyatra" a szolgáltatásuk. Remélem mire lejár a hűsegem a nettel is ugye ezt megtudom tenni. És persze akit tudok lebeszèlek a "magenta színről". Úgyhogy részemről ennyi volt a történet, és köszönöm mindenkinek aki próbált segíteni.
Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
válasz Mikeee89 #87133 üzenetére
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott valaki ilyen problémával. Egy hete volt egy áramszünetem pár másodpercre, azóta nincs internet szolgáltatásom. Optikai netem van, telefon szolgáltatással, Huawei HG8245H típusú HGW-vel.
Az eszköz "status" oldalán a ezek információk láthatóak:
Látszólag minden csatlakozva van, telefon működik is, viszont net nincs. Ha ip címet pingelek(pl. 8.8.8.8) akkor "request timed out"-ot kapok, ha viszont domain nevet próbálok, akkor az ip-jét visszakapom, viszont ugyanúgy timed out lesz. Tehát a névfeloldás elvileg működik.
Hétfőn bejelentettem a hibát, kedden volt kint a szerelő, kicserélte a HGW-t, de sajnos nem tudtam otthon lenni (a feleségem volt otthon, ő csak annyit tudott mondani a szerelőnek hogy nincs net), és szerintem nem is tesztelte le hogy működik-e rendesen. Amint hazaértem láttam hogy nem jó, újból hibabejelentő, és azóta semmi.
Többször hívtam már őket, hogy hogy áll a javítás, de nem tudnak információt adni, csak hogy folyamatban van.
Ötlet esetleg valakinek, hogy mi lehet a baj? Meddig érdemes várni ilyenkor, vagy akár hetekig is elhúzódhat a javítás? Vagy érdemes személyesen reklamálnom valamelyik üzletben, hogy gyorsítsanak a folyamaton?
Bármilyen hasznos tanácsot elfogadok, mert már többet költöttem mobil adatjegyekre egy hét alatt, mint az egy havi előfizetési díjam az optikára.[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
Nos beszéltem a hibabejelentővel, és jól megfenyegettem őket a kötbérrel.... Illetve csak akartam, mert mire eljutottam volna addig a mondandómmal, hogy jól rájuk ijesztek, ők már mondták is hogy ilyenkor jogosult vagyok automatikusan a kötbérre, amit a hiba elhárítása után 60napon belül jóváírásként megkapok a számlámmal. Úgyhogy a "fenyegetés" természetesen nem jött be.
A kérdésre, hogy mikorra tudják várhatóan elhárítani a hibát nem tudtak válaszolni, ha 2-3hét akkor annyi.
Már nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek ezen.Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
-
rekop
senior tag
válasz reisingerg #90225 üzenetére
Nem, de Unifi AP-hez jár a poe táp(kivéve a 3 és 5-ös csomagok).
Eladó dolgaim: https://tinyurl.com/5n7jmuvj
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.