- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoSSo3
senior tag
válasz #41133696 #36197 üzenetére
Sziasztok!
Kezdem az elején: nemrégiben nagyobb sebességű ADSL netre váltottunk, múlt héten kaptuk is az sms-t, hogy szolgáltatás aktiválva. Nos, kb 1 nappal korábban úgy lecsökkent a sávszélesség, hogy csak ne, speedtest.net-el 1,2 mbps-t mértem kb, a 20-as csomag helyett. (Tudom, 20 sose lesz, na de azért ez az 1,2 "picit" kevés.)
Telefonáltam is, mondtak ezt-azt (kapcsoljam ki, áramtalanítsam, két IPTV-+t nyomjam ki, ráküldték az adatokat, menni kell, stb.) Semmi nem használt. ZTE ZXV10H201L típusú modem és egy Linksys router működött ekkor. Semmi nem jött be, tegnap itt volt egy T-s emberke, kicserélte a modemet, mondván ez már nem bírja a 20 mbps-t. (Holott, mikor az IPTV-t beszerelték tavasszal, azért kellett erre a modemre váltani, mert ez bírja a nagyobb sebességet.) Szóval nem értettem, miért kell kicserélni. De kicserélték, és (sajnos) a Speedport W 724V CI típusú modemre, amit olvastam itt nálatok is, hogy semmire sem jó szinte.
A T-s emberke megmérte a laptopjában, neki megvan a sebesség, a "speedtes.net biztosan hibás eredményt mér". És elment. Aztóta kiderült, hogy nem megy a torrent, és van, hogy a net sem, egyáltalán, így ugye a TV-k sem...
Kérdésem a következő: milyen hibát jelentsek be, hogy visszacseréljék a ZTE-re, és végre normál sebességem lehessen? Mondjam, hogy nem megy a torrent? Ez így nem gáz? A sebességem most is kb 1-2mbps körül mozog, több oldallal is megmértem, közel sincs 20, de még 10 se!
Köszönöm a tanácsokat!
-
RoSSo3
senior tag
válasz korcsi #36199 üzenetére
Hát ez az, nincs meg a sebesség, de erre azt a választ kaptam, hogy "biztosan hibásan mér a speedtes.net" , náluk minden oké. Erre most mit tudok tenni? Fenyegetőzzek szerződésbontással? Nem lenne az én stílusom, szimplán egy korrekt segítségnyújtást várnék - mivel egyik napról a másikra, önhibámon kívül lecsökkenbt a sebesség, magasabb havidíj mellett...
Ez a rajtam múlik dolog: mondhatom, hogy nulla a hozzáértésem a hálózati dolgokhoz, bár inkább vagyok szoftveres, mind hardveres. Amit tudok, hogy nincs meg a sebesség, ugrál össze-vissza, és most már a torrent sem megy - de ezzel meg nem biztos, hogy újra telefonálni szeretnék.
-
RoSSo3
senior tag
válasz korcsi #36202 üzenetére
köszönöm! itt például mért 8-at per pillanat. de az a gond, hogy ugrál, van, mikor 1-2 közöttit mér, van, mikor 5 környékit, és van, mikor mint ezt a mostanit, 8 körülit.
és a torrentnél is így van, van, mikor beindul "peerek megtalálása" felirat nélkül, van, mikor várni kell hosszú perceket, hogy elinduljon a letöltés. tehát valahogy olyan, mintha nem lenne állandó valami.
szerintetek összességében jobban vagy rosszabbul jártam ezzel a szerkentyűvel? a ZTE-vel nem volt gondom, ezzel már most akadt ez a torrentes dolog, de remélem, megoldódik (sajnos nem értek ezekhez a portokhoz kapcsolódó teendőkhöz igazán )
-
RoSSo3
senior tag
válasz #41133696 #36204 üzenetére
Köszönöm a választ, segítséget!
Nehezet kérdezel tőlem, de szerintem sima ADSL. Ez pontosan mitől függ? Az internet csomagtól, vagy lakóhelytől? Mivel vállalati ügyfél rendelte meg a csomagot - több kollégának is - szerintem mindenkinek egyforma ADSL, nem szórakoztak, hogy kinek VDSL, kinek ADSL. De ez csak tipp. (Meg hát azt kéne tudni, hol a központ, ez csak BP, vagy vidéken is van több?)
-
RoSSo3
senior tag
És ami még "tök jó", most nézem, a wifin keresztül sem tudnak csatlakozni az itthoni eszközök - androidos telefon és a laptop sem. Hurrá, azt hiszem, minden beállítás elveszett, gondolom a wifis kód is más lett, próbáltam a régivel és a mostani kütyü hátán lévővel is, egyikre sem tud csatlakozni
(bezzeg a vacak olcsó tabletem igen, ez valahogy megőrizhette a beállításokat, vagy nem is tudom.)Azt hiszem, holnap felhívom a T-seket, hogy cseréljék vissza a ZTE-re, azzal legalább a torrent és wifi rendben volt, a sebesség meg semmit sem javult
A ZTE ZXV10H201L-nek tudnia kellene a 20-as és 30-as sebességet is, nemde? De még ha csak a 20-ast tudja, akkor sem értem, miért cserélték le
-
RoSSo3
senior tag
válasz SFAkos #36216 üzenetére
köszönöm, megnyomtam, világít is. de az igazság az, hogy eddigi s látta a hálózatot a többi eszköz, de nem tud csatlakozni a laptop titkosítási gondot jelzett, ezen pedig nem módosítottam semmit. az androidos telefon pedig: "keresés-csatlakozás-leválasztva" kombinációt váltogatja folyamatosan.
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
T-home-os IPTV-m van, és az elmúlt időszakban a TV (LG 42LW4500) (vagy a box?) a következő üzenetet dobja ki: "az ön tv-je nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. a hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon a kompozit bemenetre és..." A kép ilyenkor elfeketedik és csak a felirat látszik, illetve villog. majd eltűnik, megy a műsor, és 1 perc múlva megint. Aztán megy fél óráig, és vissza megint.
Mit tehetek? A T által hozott kábellel van összekötve a box a TV-vel, semmit nem maceráltam rajta. Mitől lehet ez?
Köszönöm előre is! -
RoSSo3
senior tag
Sajnos akkor egyikőtök sem tud nekem segíteni "Az Ön tévéje nem képes a HDMI videoszolgáltatások használatára. A HDMI kábelt húzza ki, csatlakozzon a kompozit bemenetre és ...." hibaüzenettel kapcsolatban?
-
RoSSo3
senior tag
válasz poli27 #37621 üzenetére
Köszi a reakciót!
Sajnos ezt kizárnám, mert 1 éves sincs, LG 3D-s LED TV (LG 42LW4500). És nem folyamatosan áll fent a probléma, hanem csak időnként felvillan a kiírás, majd kint marad 1 percig, és újra visszajön a műsor. Nem lehet, hogy a kábel van megtörve, vagy ilyesmi? -
RoSSo3
senior tag
válasz Gedeon31 #39193 üzenetére
No, ez akkor nem tudom, most jó hír vagy sem. Kidobja ezt a feliratot, elsötétedik a képernyő,és villog a TV felső részénél. 1 perc eltelik, vagy adott esetben csak pár másodperc, aztán folytatódik az adás... 1 percig, mert utána megint előjön. A TV biztosan nem gond, mert 1-2 éves LG 3D-s a Tv. A box meg a T-s cisco vagy milyen is a márkája. A másik TV-ne minden ok vele, de itt... szoktam örülni, mikor épp a góloknál jön be ez a történet.
Mit tegyek, hogy megoldódjon a gond? -
RoSSo3
senior tag
Jártatok már úgy USB stick router függetlenítésnél, hogy a Telekom az online kérelmet követően SMS-ben azt a választ adta, hogy ehhez a készülékhez még nem áll rendelkezésre kód, és felvették a kapcsolatot a gyártóval? Nevezetesen egy Huawei E3372-es modemről van szó.
-
RoSSo3
senior tag
Heló!
Jelenleg egy régi NetMánia M internet része a Tv, internet, vezetékes telefon 3as előfizetésünknek. Azon filózunk, hogy lemondjuk a vezetékes mobilt. Ez nem lehet hatással az internetre? Mármint nem havidíj-szempontból, hanem technikailag, ha inaktív lesz a vonalas telefonvonal, működhet tovább ez a fajta régebbi internetcsomag? Vagy ez a két szolgáltatás kapcsolódik (fizikailag, technikailag) egymáshoz, és vezetékes telefon nélkül nem él a net sem?
Köszi! -
RoSSo3
senior tag
válasz DJ. Ru$y #94201 üzenetére
Köszi!
Vezetékes telefonvonalat szeretnénk megszüntetni, mellette maradna az internet és a TV (SAT) szolgáltatás. Régebben emlékszem, hogy technikailag kötelező olt a vezetékes telefonvonal az ADSL internethez, ez kevert meg. De ma már biztos vagyok benne, hogy akinek otthoni vezetékes netje van, annak nincs mind vezetékes telefonvonala is.
-
RoSSo3
senior tag
Fejlemények függetlenítés ügyben: 2 hét letelte után tegnap írtam a Telekomnak, hogy mi a helyzet. Szerintem nagyon sok embernek lehet ilyen Huawei E3372-es stickje, mégis ilyen sokat kell várni függetlenítésre. Azt válaszolták, hogy folyamatban van - ma délelőtt pedig meg is érkezett a kód. Hogy a levelem és az időpont között van-e összefüggés, azt nem tudom, de lényeg, hogy megvan, és sikerült függetleníteni a kütyüt.
-
RoSSo3
senior tag
válasz DJ. Ru$y #94298 üzenetére
Bocs, keverem a két topikot, és nekem ez továbbra sem mobilhoz tartozó téma. Hiába SIM kártya, de nem hanghívásos MOBILinternetről beszélünk, hanem sticken és routeren keresztül megosztott internetről. Mindegy, csak segíteni akartam annak, aki hasonló cipőben jár.
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Remélem, ezúttal jó helyen: TV-GO-ról szeretnék kérdezni.
Összekapcsolnám az előfizetésemet a TV-GO fiókkal. (SAT TV) Regisztráltam egy fiókot a TV-GO weboldalán. Most jönne az összekapcsolás: MT azonosítót tudom, az 5 jegyű számsort viszont nem.
A leírás szerint ezt az Online ügyfélszolgálaton módosíthatom. Regisztráltam tehát az Online felületen, be is léptem email cím-jelszó párossal. A Személyes adatok menübe megtaláltam a csillagozott 5 jegyű számsort, kattintottam a "Módosítás" gombra. Viszont az új jelszó dupla beírása után kér egy "Otthoni szerződés jelszava" jelszót, amit nem tudok, hogy micsoda - mivel az online belépés jelszavát nem fogadja el.
Már belekeveredtem a dologba, van egy jelszó magához a Telekomos online felületre való bejelentkezéshez. Ez megvan, stimmel, be is tudok lépni. És van egy MT ügyfélazonosító szám, amihez van az 5 jegyű kód. Ez talán eddig stimmel. De akkor mi az a 3. jelszó, amit kér az említett oldal? Mert az online belépéshez való jelszót nem fogadja el.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz DJ. Ru$y #94381 üzenetére
Köszi a segítséget! Én is ettől tartok!
Bár találtam egy linket, ahol a személyes adatok megadásával új MT-jelszót lehetne létrehozni, de mikor a folyamat végére értem, "Technikai hiba" felirat köszöntött, és sajnos nem vette a lapot a rendszer. Szóval sajnos azt hiszem, lesz egy utam a Telekomba. -
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Mik a tapasztalataitok TV-GO-val? Én csak most kapcsolatam össze az itthoni előfizetésünkkel, de eddig nem vagyok maradéktalanul elégedett. 5-ből 4x problémát jelez (táblagépen próbáltunk meg belépni). Először sikeres, aztán kiléptem, mert meg kellett nézzek valamit. Próbáltam újra elindítani a csatornát, és akkor jött az error. Volt több féle is, useres, csatornás. Csak nekem jellemzőek ezek a hibák, vagy ez a megszokott működésmód? -
RoSSo3
senior tag
válasz Soulfly842 #94460 üzenetére
2-vel is próbáltuk: az egyik egy 1 éves Medion LifeTab 9702-es (ha jól tudom, Lenovo gyakorlatilag), a másik szintén Medion, de sajnos ennek a típusát nem tudom (ez is kb. 1 éves). Mindkettő Android alapú, és a TV GO alkalmazáson keresztül próbálkoztunk.
-
RoSSo3
senior tag
válasz Soulfly842 #94473 üzenetére
Köszi - ezt sajnálattal olvasom
Laptopon megy, ez azért jó. Bár ami fura, van Vidanetes előfizetés is, és az meg minden gond nélkül, akadásmentesen jön táblagépen is! -
RoSSo3
senior tag
Heló!
Kinéztem egy mobilkészüléket a Telekom oldalán, azon gondolkozom, hogy lehetne nem listaáron megvenni. Van otthoni:
- vezetékes telefon előfizetés
- vezetékes internet előfizetés
- SAT TV előfizetés is.A hűségidő lejárt mindegyikre, és mindegyik elvileg már nem létező (újonnan nem rendelhető) csomag.
Ebből a hármasból szeretnénk lemondani a vezetékes telefont, megtartva a másik kettőt.
Lehet úgy hosszabbítanunk 2 évre a készülékkedvezmény miatt csak az internetre, hogy ne egy új (drágább, gyorsabb) netcsomagba kerüljünk? És ezzel együtt lemondanánk a vezetékes telefont is.
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz maxxenergie #95088 üzenetére
értem, hálás köszönet a segítségért!
az a baj, hogy jelenleg elég jó csomagban vagyunk (TV-nél nem hiányoznak a plusz adók plusz pénzért, és az internet is bőven megfelel 20 vagy 30, nem is tudom - de felesleges lenne az 50). szóval ha csak új csomagra váltással együtt mehet a hűség, akkor nem éri meg - 22e ft lenne a készülékkedvezmény, de annyit meg bőven befizetnénk a felárral, még a 3 havi kedvezményt figyelembe véve is.
jól ki van ez gondolom találva
-
RoSSo3
senior tag
válasz maxxenergie #95090 üzenetére
voltunk bent pár hete, kaptunk is kalkulációt, de az ár csak növekedett hűséggel. én is így voltam, hogy egy próbát megér. a 8,5 ezres havidíj, ami jelenleg van nem rossz - de nincs kihasználva a vezetékes telefon, szóval ezt lemondanánk. de akkor ugye már nincs akkora kedvezmény a másik kettőre sem. és a gyorsabb net (50-es) is drágább lenne a jelenleginél, és a plusz csatornás SAT is sajnos.
meg a hűséggel hadilábon állunk, mert nagy a kavarodás a sportcsatornáknál, ami fontos szempont. és amíg nincs Spíler 2-3 info, hol, melyik csomagban, melyik szolgáltatónál, stb., addig nem is szeretnék aláírni 2 évre. megszívtuk már párszor sajnos ezzel a dologgal. (év közben olasz bajnokság SportKlubról DIGI-re és hasonló apróságok)
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...