Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • XXX-TTT

    csendes tag

    válasz Thulcandra #7055 üzenetére

    A telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőkre zúdul rá minden, sajnos...ők ülnek a frontban, ők hallgatják az üvöltöző ügyfeleket, a reklamálókat, és azokat az embereket, akik méltóságukban megsértik....tűrik, mivel tűrni kell....vannak olyan folyamatok,szabályozások a cégnél amit nem tudnak befolyásolni. Nagyon nehéz az ügyfél pártjára állni úgy, hogy közben a céghez is lojális legyen...ezt egy olyan személy, aki nem ebben a munkakörben dolgozik, nem értheti...akkor jönne rá igazán, ha egy ilyen cégnél dolgozna...iszonyat nehéz nap mint nap teljesíteni, kiszolgálni az ügyfeleket, tűrni és hozni a célértékeket....én egy másik cég telefonosán dolgozom, tapasztalat....
    Az ügyfél is lehetne kicsit talpraesettebb, amikor betelefonál, kérik az ügyfélazonosítót és az ügyféljelszót, válasz: "Nem tudom a jelszót, minek az...." KELL, azonosítás miatt....nem viccből kell megjegyezni, vagy felírni egy olyan helyre hogy meglegyen....és a jelszós hercehurcával megy el minimum 10perc....az ilyenek miatt kell várni sokat amíg ügyintézőhöz kerül valaki....van olyan 80éves idős bácsi, aki betelefonál, egyből mondja az ügyfélazonosítóját és jelszavát, pikk-pakk érti miről van szó, és együttműködő az ügyintézésben is, akár reklamál, akár nem....azzal nem ér el semmit az ember, ha kiabál. Bezzeg szemtől szembe nem engedné meg magának ezt a stílust, mert gyáva...sokan így élik ki magukat, mert magányosak, így gondolja felfigyelnek rá, vagy már megkeseredtek az élettől, vagy otthon nem kapnak figyelmet és így próbálják ezt kicsikarni....
    Na mindegy! Remélem történik egyszer egy csoda, és mindenki elégedett lesz mindennel...habár kétlem.

Új hozzászólás Aktív témák