- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
XXX-TTT
csendes tag
válasz Thulcandra #7055 üzenetére
A telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőkre zúdul rá minden, sajnos...ők ülnek a frontban, ők hallgatják az üvöltöző ügyfeleket, a reklamálókat, és azokat az embereket, akik méltóságukban megsértik....tűrik, mivel tűrni kell....vannak olyan folyamatok,szabályozások a cégnél amit nem tudnak befolyásolni. Nagyon nehéz az ügyfél pártjára állni úgy, hogy közben a céghez is lojális legyen...ezt egy olyan személy, aki nem ebben a munkakörben dolgozik, nem értheti...akkor jönne rá igazán, ha egy ilyen cégnél dolgozna...iszonyat nehéz nap mint nap teljesíteni, kiszolgálni az ügyfeleket, tűrni és hozni a célértékeket....én egy másik cég telefonosán dolgozom, tapasztalat....
Az ügyfél is lehetne kicsit talpraesettebb, amikor betelefonál, kérik az ügyfélazonosítót és az ügyféljelszót, válasz: "Nem tudom a jelszót, minek az...." KELL, azonosítás miatt....nem viccből kell megjegyezni, vagy felírni egy olyan helyre hogy meglegyen....és a jelszós hercehurcával megy el minimum 10perc....az ilyenek miatt kell várni sokat amíg ügyintézőhöz kerül valaki....van olyan 80éves idős bácsi, aki betelefonál, egyből mondja az ügyfélazonosítóját és jelszavát, pikk-pakk érti miről van szó, és együttműködő az ügyintézésben is, akár reklamál, akár nem....azzal nem ér el semmit az ember, ha kiabál. Bezzeg szemtől szembe nem engedné meg magának ezt a stílust, mert gyáva...sokan így élik ki magukat, mert magányosak, így gondolja felfigyelnek rá, vagy már megkeseredtek az élettől, vagy otthon nem kapnak figyelmet és így próbálják ezt kicsikarni....
Na mindegy! Remélem történik egyszer egy csoda, és mindenki elégedett lesz mindennel...habár kétlem.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest