- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rollins
őstag
Fogalmam sincs hány ügyintézőjük ill. callceneteresük van és hogy naponta hányan hívják őket. Az igaz, hogy nagyon sok ügyfelük van. Callcenteresekkel nincs is bajom, kedvesek és ezidáig a hibaelhárítással sem volt gond. De most két hete kissé mérges vagyok, hogy nem megy a 8mb/s 60%-a sem, a régi szar vonal miatt. Még hogy adsl2+, vdsl, meg optikai kábel..., ez is csak ott lesz szerintem, ahol egymás hegyén laknak az emberek, aki meg messzebb lakik az le van *rva. Azt vettem észre, ha nem tudnak valamit megoldani, akkor előfordulhat hogy nem is értesítenek, hogy mi a bánat is van ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
A kis cégek pont nincsenek elhavazva. Az Invitelnek van kb 1 millió ügyfele többi dsl szolgáltatónak meg 100K alatt vagy még lejjebb.
Nekünk összességében Telekom szinten kb 6 millió (mobil,kábelnet,telefon,dsl,dial up,Bérelt vonal,Kábeltv stb stb).
Na most ezt a töménytelen sok ügyfelet kb 5 telephelyen pár száz ember szolgálja ki ( Front ). Gondolhatod, hogy nem unatkoznak
Amúgy meg akkora pénzek vannak elköltve az ügyfélszolgálati fejlesztésekre is, hogy ha halomba rakod akkor nagy távolságból is szabad szemmel jól látható kupacot képeznek 20K-s címletekben is.Most little bit meg van borulva az ügyfélszolgálat. Új ügyfélszolgálati rendszerek lettek bevezetve, teljesen átalakult a termékstruktúra változtak a számlázórendszerek. Szóval kell egy kis idő míg helyrerázódik minden. ( okoskodni könnyű, hogy miért nem vártak stb.) Azért nem vártunk mert a piaci helyzet azt követeli, hogy most lépjük meg azt amit megléptük és ez folytatódni is fog. Okt 8-án is lesznek meglepik és akciók nem sokat kell már aludni és lesz VDSL meg HD nagyon jó piacképes konstrukcióban. Decemberben meg jön a másik meglepi ( ha inkább még 2 évig rendszereket mindent csiszolunk akkor most nem lenne semmi akció se kedvezmény ) Azon vagyunk, hogy jó legyen az ügyfeleinknek és végre lemossuk magunkról a t-com és matáv porát.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.