Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rollins

    őstag

    válasz Bici #1670 üzenetére

    Fogalmam sincs hány ügyintézőjük ill. callceneteresük van és hogy naponta hányan hívják őket. Az igaz, hogy nagyon sok ügyfelük van. Callcenteresekkel nincs is bajom, kedvesek és ezidáig a hibaelhárítással sem volt gond. De most két hete kissé mérges vagyok, hogy nem megy a 8mb/s 60%-a sem, a régi szar vonal miatt. Még hogy adsl2+, vdsl, meg optikai kábel..., ez is csak ott lesz szerintem, ahol egymás hegyén laknak az emberek, aki meg messzebb lakik az le van *rva. Azt vettem észre, ha nem tudnak valamit megoldani, akkor előfordulhat hogy nem is értesítenek, hogy mi a bánat is van ilyenkor.

    [ Szerkesztve ]

  • Snoop-y

    veterán

    válasz Bici #1670 üzenetére

    A kis cégek pont nincsenek elhavazva. Az Invitelnek van kb 1 millió ügyfele többi dsl szolgáltatónak meg 100K alatt vagy még lejjebb.
    Nekünk összességében Telekom szinten kb 6 millió (mobil,kábelnet,telefon,dsl,dial up,Bérelt vonal,Kábeltv stb stb).
    Na most ezt a töménytelen sok ügyfelet kb 5 telephelyen pár száz ember szolgálja ki ( Front ). Gondolhatod, hogy nem unatkoznak :D
    Amúgy meg akkora pénzek vannak elköltve az ügyfélszolgálati fejlesztésekre is, hogy ha halomba rakod akkor nagy távolságból is szabad szemmel jól látható kupacot képeznek 20K-s címletekben is.

    Most little bit meg van borulva az ügyfélszolgálat. Új ügyfélszolgálati rendszerek lettek bevezetve, teljesen átalakult a termékstruktúra változtak a számlázórendszerek. Szóval kell egy kis idő míg helyrerázódik minden. ( okoskodni könnyű, hogy miért nem vártak stb.) Azért nem vártunk mert a piaci helyzet azt követeli, hogy most lépjük meg azt amit megléptük és ez folytatódni is fog. Okt 8-án is lesznek meglepik és akciók nem sokat kell már aludni és lesz VDSL meg HD nagyon jó piacképes konstrukcióban. Decemberben meg jön a másik meglepi :K ( ha inkább még 2 évig rendszereket mindent csiszolunk akkor most nem lenne semmi akció se kedvezmény ) Azon vagyunk, hogy jó legyen az ügyfeleinknek és végre lemossuk magunkról a t-com és matáv porát.

    [ Szerkesztve ]

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Új hozzászólás Aktív témák