Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Möhe
addikt
Csak este tudom megnézni,már nem otthonról vagyok .
Inkább a segítséget kérném,mintsem kiperkáljak egy rahedli pénzt.
köszönömu.i.: A tv adás nem szokott akadni,2 hete volt vezeték csere,mert valószínűleg nekiütöttük az egyik bútort a sarokban elhúzott vezetékhez.De az előző hsz-ben is írtam hogy másik utcában, cimboránál szintén fos a net,ugyan ezek a szolgáltatások.
-
dchard
veterán
dr.bubo-nak jár a +1, és hozzátenném még, hogy ugyan kifejthetnéd már, hogy mit jelent az, hogy fos?? Attól, hogy benyögsz egy ilyet az ügyfélszolgálaton, még nem fogják neked ingyér felbontani azt gondolom sejted. Mi pedig nem fogunk ehhez aszisztálni. Ha probléma van valamelyik szolgáltatással akkor írd le részletesen, hogy milyen szolgáltatásaid (csomag) vannak, azok milyen technológián működnek, és hogy pontosan mi a hibajelenség, így tudunk segíteni.
Nem te vagy az első aki ahhoz próbál segítséget kérni, hogy mégis milyen (kamu) módszerrel lehetne kikényszeríteni az ingyen szerződésbontást. Ha tényleg javíthatatlanul szar akkor ezt megteszik maguktól, egyéb esetben meg nem az lenne az érdeked, hogy tisztességesen működjenek a szolgáltatásaid? A kérdés költői, tudjuk hogy mi szokott ilyenkor meghúzódni a háttérben...
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Livius
őstag
-
dchard
veterán
válasz Livius #32355 üzenetére
Régen valóban reklámoztak egy hónapos próbaidőszakot, de meg kell nézni az ÁSZF-et, hogy valóban létezik-e még a dolog. Persze van egy olyan érzésem, hogy ebben az esetben már túl vagyunk az egy hónapon.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Möhe
addikt
válasz dchard #32354 üzenetére
Szia.
A segítséget köszönöm,de nem kell nekem rontani. Már leírtam normálisan mi a panasz. Nem kell látatlanban vádaskodni.Nem kértem tanácsot kiskapuhoz,vagy igen? Nyíltan megkérdeztem ,hogy van-e rá mód a szerződést felbontani,és nem sunyin próbálok hátulról mellbe támadni.Ismerős,már zaklatta őket,és mondta hogy az új szerződésekben már a garantált sebességet sem találta.
A kérdés költői, tudjuk hogy mi szokott ilyenkor meghúzódni a háttérben...
köszönöm hogy már be is vagyok skatulyázva[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
Pontosan emlékszem arra amit írtál. Még egyszer elmondom, hogy ez kevés. Pontosan leírtam hogy milyen infókra van szükségünk, ha valóban azt szeretnéd, hogy segítsünk megoldani a problémádat. Ha ez nem érdekel (szíved joga), mert te mindenképpen szerződést akarsz bontani, akkor irány az ügyfélszolgálat ahol elmondod, hogy mit szeretnél, és tájékoztatni fognak a lehetőségeidről. Ez innentől kezdve jogi kérdés, amivel mi nem tudunk mit kezdeni.
Állítod egyébként hogy nem találtad meg a garantált sebességeket, miközben azok minden internetcsomagnál a T-home oldalán fel és letöltési irányban is fel vannak tüntetve. Még az ÁSZF-et sem kell elővenni. A "További részletek" alatt találod meg ezeket.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
chungee
addikt
Napot!
Tegnap óta lettem THome-os. NetMania S 10mbit csomagot rendeltem. Kijöttek, felrakták a ZTE HWG.
Hívjam fel őket Mert ilyen értéket produkál. Igaz mondták, hogy 1 nap mire beáll. Az megvolt. Vagy várjak még -
dchard
veterán
válasz dchard #32359 üzenetére
Privátban küldted a következőt:
"Nem tudom mi a gond nálad de az értelmezőkéd ma kicsit tompán működik. ... (A hiba még mindig a szakadozott szolgáltatás , és a nagyon lassú sebesség)de ezt már az elején leírtam."
Nem az én értelmezőkémmel van a baj. Még mindig nem érted meg, hogy ez semmi, ennyi infóval nem tudunk kezdeni semmit. Harmadjára írom le, hogy részletesen írd le, hogy milyen szolgáltatásaid vannak, azt milyen technológián nyújtják és hogy pontosan mi a jelenség. Ha lassú akkor mennyire lassú? Mérések? Milyen modemed van (pontos típus)? Köthető-e időponthoz a lassulás/szakadozás? Mióta áll fenn a hiba? Több szolgáltatással is tapasztalsz-e problémát? Pontosan milyen szolgáltatásokra (csomagnévvel) vayg előfizetve? stb. Senki nem fogja ezeket kitalálni. Ezt jelenti a részletes, nem azt kell háromszor megismételni, hogy "rossz". Remélem mostmár érted.
MOD: pont itt fölöttem van egy tisztességes probléma leírás, amivel el lehet indulni.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz chungee #32360 üzenetére
A sebességedet egyértelműen megfogta a DSM, ezen a vonalon a 10megás csomagnak simán működnie kellene. Telefonálj be, hogy állítsák vissza a DSLAM portodon az előfizetésnek megfelelő 10megás profilt, mert ez nem az.
Újabb jó példa arra, hogy a DSM tud nagyon rosszul is működni.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
chungee
addikt
válasz nylontacsko #32366 üzenetére
...de kollégáink a legtöbb esetben ennél gyorsabban hárítják el a hibát...
-
-
#78121280
törölt tag
Szolgáltatás kimaradás
2013. június 4.
Tájékoztatjuk, tisztelt ügyfeleinket, hogy a rendkívüli időjárási helyzet okozta árvíz miatt Budapest III. kerületében, a Római-parton, a Csillaghegy Duna felőli részén, a Nánási út és környékén, a Hajógyári szigeten, Budapest XIII. kerület egyes részeiben, a Margit szigeten, Kismaros, Kisoroszi és Verőce településeken, a távközlési berendezéseink elektromos ellátásának hiánya miatt a digitális Kábel TV, a hagyományos telefon, a DSL, az IPTV és a digitális telefon szolgáltatásunk átmeneti szünetelése várható.
Továbbá, felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az áradás miatt Visegrád, Dunabogdány, Tahitótfalu, Pócsmegyer, Szigetmonostor, Horány és Surány településeken a szolgáltatásaink hibaelhárítási és létesítési ideje a települések elérhetőségének nehézségei miatt megnőhet.
A szolgáltató a jelzett hibákért nem tartozik felelősséggel, tekintettel arra, hogy a szolgáltatás szünetelése és a hibaelhárítás akadályoztatása előre nem látható és el nem hárítható külső okkal (vis major), áll összefüggésben
Amennyiben hosszabb idejű üzemszünetet tapasztalnak, akkor kérjük, szíveskedjenek a Magyar Telekom hálózatából díjmentes 1412-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon azt jelezni.
Az esetleges kényelmetlenségért ügyfeleink elnézését, egyben szíves megértését kérjük!
-
wmati
addikt
válasz dchard #32361 üzenetére
Tegyük hozzá szerintem hogy vonal diagnosztika vagy vételi jelszintek és szükségesek
ami pl kábelnettnél hasonlóan néz kiPower Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 1.7 dBmV 40.4 dB
Channel 2: 1.9 dBmV 40.4 dB
Channel 3: 0.8 dBmV 40.3 dB
Channel 4: 1.2 dBmV 40.2 dB
Channel 5: -4.0 dBmV 40.4 dB
Channel 6: -4.4 dBmV 40.2 dB
Channel 7: -3.9 dBmV 40.5 dB
Channel 8: -3.4 dBmV 40.5 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 44.7 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV(#32371) Roli27 Ilyenkor megkérdezném a Telekomot miért 40 m van a központ a Dunától simán rakhaták volna a néhai Dunainfo holding zrt épületébe de az biztos többe került volna
[ Szerkesztve ]
-
FireShadow
senior tag
Ma lassulgatott a net (elfáradnak a gatewayek egy idő után a sok connectiontől úgy vélem), meg amúgy se volt még újra indítva a gateway (pár hetes), gondoltam ujrainditom a programjából a Reboot gombbal (ZTE XDSL 931VII), na ez miutan nem lett sikeres még negyed ora mulva se állt vissza a net, beléptem a programjába megint, erre egy firmware update kérés fogadott. Ekkor megpróbáltam mobilnettel leszedni valami firmwaret hozzá de 50 megás a limitem az meg 60megás így ez se sikerült. Nyomtam rá reset gombot hosszan illetve áramtalanitottam is 10 percre, ezután már firmwaret se kér sőt még IP cime sincs (mint default gateway ha windowsban nézed). Bejelentettem hibára
Ez eddig oké de az elmúlt hónapban már HÁROMSZOR volt ugyanez a probléma (előző két alkalommal még a speedport gateway volt). Mármint az hogy x okból újraindítom, és utána már kuka. Ez mi? Most fog jönni harmadjára a szerelő, már ismer..
Nem lakom árvizsujtotta területen és a net amikor működik mindig jó, mindig hozza a sebességet amit kell sőt többet is (30/5-ös).
[ Szerkesztve ]
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
nylontacsko
senior tag
válasz FireShadow #32373 üzenetére
Három hete cserélték ugyanezt a routeremet.
Most éppen működik"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
dchard
veterán
Teljesen igazad van, én is épp ezt akartam írni. A rosszul tervezett hálózat nem vismajor ám kedves Telekom. A Duna parton számítani kell az áradásra. Ilyen szöveget, megáll az ember esze. Legközelebb majd a vihar után fogják azt mondani, hogy a beázott kötéseket nem javítják meg mert az előre nem látható vismajor?
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
wmati
addikt
válasz dchard #32376 üzenetére
Magyarán a Telekom azt mondja ha elönti a Duna melletti központot nálunk a víz amire van esély és pl 1 hétig víz alatt lesz akkor egy hétig semmilyen szolgáltatás nem lesz kötbért se adnak. Bár mi csak nem biztos hogy lesz hiba elhárítás és új bekötés kategóriában vagyunk
-
nimfas
addikt
Nálam is van vacakolás a nettel... nem egészen 3 hete kötötték be újra, már sajnos digitális vonalon az ADSL-t telefonnal (mert így olcsóbb volt mint csak a net....)
Eddig volt egy D-link 360R-es modem, hasított 10-11 mbittel, mellette analóg telefon.
Most van egy használt (mert ez hoztak) Speedtouch modem-router, ami majdnem 2x annyi áramot fogyaszt (7 vs 11 W) viszont a net a 10 Mbit helyett olyan 4-6 Mbittel megy felfelé 0.09 Mbit.
Vasárnap este hívtam őket (1412)... 43 perc után meguntam a "kérem türelmét" szöveget... hétfőn reggel 31 perc után untam meg (vmikor dolgozni is kell) :-D
Majd ma este 8:30 körül 10 perc után csodás módon felvették a telefont!
Vonali reset a központban, de ugyanaz... újra hívtam őket... felvették... 72 óra.....
Most már csak a Speedtouchot kell cseréltetnem ...210L-es modemre, mert azzal állítólag megy az ADSL továbbítás a normális routerem felé, hogy az FTP, SSH is menjen kívülről... itt csak a "fogyasztása kevesebb mint 18W" aggaszt.....
Év végén visszakérem a plusz áramdíjat a t-home-tól. :-D
Ja... és Siófok.... elég messze van az árvíztől....
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Nálunk is elérhetővé váltak az akciós díjcsomagok, hogy a Digi is rendelhető lett. Esetleg valaki tudja, hogyha augusztusig van hűségünk, akkor lehet -e most váltani ezekre a díjcsomagokra? Vagy ezt csak lejárat után tehetjük meg?
Előre is köszi.
-
#78121280
törölt tag
Épp az hogy akkor sem válthat.
Az Előfizető általi felmondásnak számít az az eset is, ha a határozott időtartam lejárta előtt, az Előfizető alacsonyabb havidíjú díjcsomagra módosítja az előfizetői szerződését, mint amelyre a határozott időt vállalta.(Ebben az esetben az eszköz árából hátralevő részletek nem kerülnek egy összegben kiszámlázásra, azok továbbra is fizethetőek a megállapodás szerinti részletekben, viszont az eszközre a magasabb havidíjú csomag miatt igénybe vett kedvezménnyel megegyező kötbért köteles megfizetni a Szolgáltató részére).
-
.:ZS:.
senior tag
Van valakinek tapasztalata 30 napon túli hibaelhárításról?
Május 13-án bejelentettem a hibát reggel, délbe fölhívtak, megbeszéltük, hogy 14-én jön. Nah azóta is jönnek... többször betelefonáltam, kértem hogy hívjanak már föl a szerelők, hogy mi a halál van, az ügyfélszolgálaton csak hebegtek habogtak, az egyik szerint központi hibához vagyunk hozzárendelve, másik szerint szegmentálás van a környéken(ez épp vasárnap délután mondták, elég nehezemre esett elhinni hogy vasárnap késő du, forgalmas időszakban szegmentálnának, mert épp akkor se ment, de mindegy), meg hogy majd fizetik a kötbért stb-stb, az utolsó ember akivel beszéltem, azt mondta hogy továbbítja a kiemelt hibaelhárításhoz(van egyáltalán ilyen vagy csak hülyének nézett? ) nah azóta se történik semmi...
Most szerintetek mit lehet ezzel tenni ilyenkor? Bemehetnék kurvaanyázni, de az nem az én stílusom, meg tipikusan az az ember tehet általában a legkevésbé róla akit lehetőségem van elküldeni melegebb éghajlatra, így ezt kihagynám... -
Vangelis
nagyúr
-
Huroq
senior tag
válasz .:ZS:. #32383 üzenetére
Nálunk is hasonló történt nem rég, de az 15 nap után megoldódott. Ha nyitva van a hibajegy, akkor nincs probléma. Ha szolgáltatáskimaradás nélküli a hiba, akkor 2x -es díjat fognak téríteni (ha kimaradás is van ennek a többszöröse) napokra lebontva. Mondjuk egy e-mailes panaszt tennem kellett, mert valahogy elfelejtődött jóváírni a 13500 Ft-ot. De elhiszem milyen idegesítő, hogy nem tesznek semmit.
-
nylontacsko
senior tag
válasz nimfas #32378 üzenetére
Nálam lecseréltük a SATTV-t IPTV-re.
A telepítéskor hoztak egy használt modemet (router) és a két beltéri Box-ból az egyik már javított volt.
Erre akkor azt mondta a telepítő vállalkozó, hogy: ne aggódjak, ezek legalább már javítva vannak
Mondanom sem kell, hogy a modem 2hét után- a Box viszont egy hét után adta meg magát...
A hibabejelentéskor külön kértem a diszpécsert, hogy rögzítse fel: Csak és kizárólag új eszközt vagyok hajlandó átvenni. Előttem kell, hogy kicsomagolja a dobozból az eszközöket a kollégájuk.
...így is lett!
Nem kukacoskodni akartam, de nem kevés pénzt fizetek és azért elvárható, hogy egy új telepítésnél, új eszközt kapjon az előfizető.
Tehát... bátran cseréltesd ki az eszközt és ragaszkodj az újhoz![ Szerkesztve ]
"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
Vangelis
nagyúr
Üdv fiúk lányok!
Barátomnál olyan gond van:
2éve meghalt a modemjük.
Kaptak egy tp-link 8810es modem adsl2+ router 1 portos cuccot.
Van egy smc wifi router.
Akkor sikerült összelőni.
Most a 8810es ha beállítom nem tárcsáz be. ADSL működik, csak nem csatlakozik hozzá.
De utoljára úgy volt beállítva, hogy a smc tárcsázott be ha jól emlékszem. . De nem tudom, hogy akkor hogyan sikerült összehozni. Azóta most az egyszer áramtalanították és azóta van ez a gond.
Most meg nem sikerül.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
wmati
addikt
válasz nylontacsko #32387 üzenetére
Csak nem köteles T teljesiteni a kérédet ami éppen van azt kapod .
-
nylontacsko
senior tag
Nem vitatkozni szeretnék, de...
Nem hiszem, hogy az ÁSZF tartalmazna erre vonatkozó kritériumokat.
Miszerint, jogosult lenne a szolgáltató "bármilyen" eszközt biztosítani a szolgáltatáshoz. Bár lehet tévedek.
Mindazok mellett nem hinném, hogy ez a részemről "kérés" lenne, sokkal inkább elvárás.
Az én esetemet meséltem el ezzel az egésszel kapcsolatban és vagy a határozottságomnak köszönhetem, hogy konkrétan "teljesítették a kérésemet", vagy egyszerűen csak az játszik közre, hogy egy hónap termése(!):
- 2db media box cseréje
- 1db router cseréje
- 48 órás (ki tudja miért... internet szolgáltatás nem működése) jelzem utóbbinak köszönhetően se TV, se internet, se telefon (a TV-t leszámítva a többivel dolgozunk-nánk nap mint nap).... úgyhogy ezen a ponton én le is zárnám a "ki, kinek, mit teljesít" témát
Béke veled!
"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
wmati
addikt
válasz nylontacsko #32392 üzenetére
-
saja
tag
No, hétfőn vettem valakitől (hardverapro) egy TP-Link 8810-es modemet, rögtön raktam is fel a firmware-t. Alapbeállításon hagytam (a leírásban a legelső alapbeállítások), eldöcögött ezzel így is, persze voltak szakadások is, és zaj rendesen, de nem volt időm vele foglalkozni.
Ma megcsináltam a DMT-s vivőkizárást, és felraktam 110%-ra az SNR margint. Most stabil, és egyelőre(!) működik. Majd a nap folyamán meglátom milyen lesz. Valós idejő monitorozást még nem csináltam, majd talán hétvégén.
De beszéljenek a képek:utolsó mérés a dlink modemmel:
ez a kép fogadott bitswitcher-en:
bitswitcher kezdet
Ilyen volt a státusz:
dsl statusVivőkizáráshoz megnéztem a zajos részeket: [link]
Vivőkizárás és SNR állítás után:
(rákattintva látszik a teljes a grafikonok fölötti rész, csak siettem és véletlenül a kisképhez levágtam)Köszi mindenkinek, főleg dchard-nak mégegyszer!
[ Szerkesztve ]
keep calm and code erlang
-
wmati
addikt
válasz nylontacsko #32394 üzenetére
Nyilvan arra amit írtál
-
dchard
veterán
Privátban küldd el az
adslctl info --QLN
és az
adslctl info --SNR
parancsok teljes kimenetét, szerintem túl sok vivőt zártál ki.
Illetve küldj egy képet a webes felületen a mostani DSL beállításokról is. Szerintem ki lehet még ebből reszelni többet is. Jól emlékszem, hogy neked voltak stabilitási problémáid is? Vagy csak lassú volt?
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
poli27
veterán
válasz nylontacsko #32392 üzenetére
Mivel az eszköz nem a te tulajdonod, hanem a szolgáltatóé, ergó azt ad amit akar!Semmilyen beleszólásod nincs !! Azt hogy te mit akarsz és mit kapsz 2 dolgon függ, mi van a raktárban, és mi van a raktárba!! Ha a fejed tetejére állsz akkor se adnak újat pl ha nincs (volt már ilyen sokx) ! Szted ha valaki lemondja a szerződést akkor kidobják vagy mire gondolsz?....... Az hogy újat kaptál, valszeg azé volt mert volt a szerelőnél!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest