Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    Sziasztok!

    Gondoltam megosztom veletek, hogy mi lett a vége a díjcsomag módosításos balhénak :)
    Az előzőekben arról tájékoztatott a telefonos hölgy, hogy sajnos semmilyen módon nem lehet módosítani, mert ugye táblagép is lett rendelve. Erre jött a mai napon a panaszlevelemre egy e-mailes válasz.

    "Tisztelt Vázsonyi Erik!

    Elnézését kérem a késedelmes válaszadásért!

    Tájékoztatom, hogy a díjcsomag-váltásra lehetőség van az Ön esetében is – tehát nem fogunk kötbért számlázni a korábbi táblagép megrendeléséből adódóan –, amely már meg is történt. A mai napon rendeztem rendszerünkben, hogy a My T-Home felületen is a NetMánia XXL termékmegnevezést láthassa a jelenleg igénybevett internet szolgáltatásnál.

    Bízom benne, hogy az új díjcsomagot megelégedésére fogja használni!

    További szép napot kívánva, üdvözlettel:
    Galcsik Veronika"

    Nem hiszem el, hogy a telefonnál ülő ügyintézők érdemben semmilyen ügyet nem tudnak elintézni, de azért a szolgáltatás rásózása az ügyfélre komoly szakértelemmel folyik. Újra és újra meggyőződöm arról, hogyha érdemben szeretnék intézkedni már csak e-mailes megkeresés után foglalkoznak velem :)
    Mindegy is. El lett intézve.

    További kellemes napot nektek.

    Mod.:

    Mondjuk nem sok előre lépés a régi Családihoz képest :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák