Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • juliabrilke

    addikt

    Nocsak! ÁSZF megmondja a helyes megoldást:

    "Amennyiben a Szolgáltató az igénynek műszaki lehetőség hiányában nem tud 30
    napon belül eleget tenni
    , a teljesítés időpontjáról év, negyedév megjelöléssel köteles az
    áthelyezési igény beérkezésétől számított 15 napon belül tájékoztatást adni. Az
    Előfizető választhat, hogy áthelyezési igényét továbbra is fenntartja-e, vagy
    megszüntetheti előfizetői jogviszonyát. Amennyiben az Előfizető az áthelyezési
    igényét továbbra is fenntartja, az előfizetői hozzáférési pont megszüntetésétől az
    áthelyezés teljesítéséig az előfizetői jogviszony szünetel. A Szolgáltató a fent
    meghatározott határidő be nem tartása esetén kötbért köteles fizetni, melynek összege
    minden késedelmes nap után az áthelyezés díjának egyharmada. A kötbér összegét az
    áthelyezés díját tartalmazó számlán kell jóváírnia a Szolgáltatónak.
    Ha az Előfizető a jogviszonyát megszünteti, és ezt követően a volt előfizetőtől újabb
    igénybejelentés érkezik, azt a Szolgáltató új igénynek tekinti, és az előfizetői
    jogviszony létrejöttére vonatkozó szabályok szerint jár el.
    Az Előfizető az áthelyezési igényét telefonon, és a Szolgáltató által rendszeresített
    megrendelőlapon adhatja be.
    Amennyiben a Szolgáltató az áthelyezési kérést 30 napon belül teljesíteni tudja, a
    Szolgáltató a szerződés módosítását 15 napon belül írásban visszaigazolja az
    Előfizetőnek A szerződésmódosítás a szolgáltatás áthelyezésének időpontjában lép
    hatályba."

    A gond az, hogy azt se mondta még nekem senki, hogy bakk! Az eltelt napok száma lassan kettővel kezdődik már. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák