Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • havri1

    félisten

    Egyébként én azt tenném, hogyha rossz a net/tv/telefon, 1412, bejelenteni.
    72 órán belül KÖTELESEK elhárítani a hibát.
    Ha közben jön az sms, hogy elhárították blabla, amennyiben továbbra is észleli blabla...újra felhívni őket, és ismét jelenteni. Ebben az esetben nem újraindul a 72 óra, hanem ketyeg tovább.
    Amennyiben így számolva nem tudják elhárítani a hibát, illetve ha 3x visszatérő hiba van, akkor lehet kérni a szerződéstől való elállást, mindenféle külön költség nélkül.
    Sok esetben túlterheltek az adsl vonalak, illetve a kábel erősítők/elosztók, és már nem működik a bevállalt szolgáltatás.
    Vagy kell kérni egyedi árajánlatot, és megmarad olyannak, amilyen, vagy menni máshoz.
    Abban az esetben, ha a térségben elérhető más szolgáltató, mérlegelnék.
    Amennyiben nincs más szolgáltató, addig kell hívni őket, ameddig el nem hárítják a hibát.
    Én nem panszkodom, nálunk nagyon jó a VDSL hálózat, de azért voip-al vannak/voltak gondok..Így én azt tapasztaltam, ha az ember kitartó, megcsinálják.

    havri

Új hozzászólás Aktív témák