- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Mobilarena
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zümzümm
senior tag
válasz tupacamaru #75809 üzenetére
Igen arra. De inkább a "volt" megbízhatósága érdekelne. Aztán jöhet a szállítási díj...
-
zümzümm
senior tag
Sziasztok,
Kinéztem magamnak a Seiko SNE363P1 karórát. Teljesen beleszerettem. Mai nap volt is szerencsém felpróbálni, fantasztikus érzés volt érezni a minőséget, meg hát persze a szépségét
Itthon 68ezerft. Viszont most a watcshop-on mindössze 37ezer ft.
A kérdésem pedig, hogy van valakinek tapasztalata ezzel az órával kapcsolatban? A watchshopra nem kérdezek rá, mert csak jót olvastam róla a hozzászólásokban. Viszont az órával kapcsolatban semmit nem találtam.
Illetve még egy kérdés. A watchshop-os rendeléssel kapcsolatban van valamiféle specifikáció? Vagy csak egyszerűen (regisztráció nélkül is akár) kosárba teszed, megadod a számlázási és szállítási címet, majd bankkártyával vagy átutalással kifizeted aztán pár nap múlva megérkezik?
Ja, és van szállítási ktg?
Köszi
z[ Szerkesztve ]
-
zümzümm
senior tag
-
zümzümm
senior tag
A szemetek!
Watchshopnál akartam megrendelni az imént a Seiko sne363p1 órát, ami pénteken még 37ezer ft volt, hétvégén már 43ezer. Ez még oks, elfogadtam. De azt már nem, hogy a rendelés folyamat végén már 125GBP-be, vagy is kb 50ezerbe kerül.
Tudtam én hogy túl szép ahhoz hogy igaz legyen. Ha már az elején igy okoskodnak akkor hogy a fenébe bízzak meg bennük.
A websale oldalon 54ezerért akciós, hivatalos garival... De nem ismerem azt a webshopot, és csak éjfélig akciós. Szóval most nagy a dilemma
Tudtok még mondani megbízható EU-s webshopokat ahol lényegesen jobb áron kínálják az órákat mint idehaza? -
zümzümm
senior tag
válasz zümzümm #186738 üzenetére
Lehet hogy az árfolyamnál néztem be valamit....
Igen, az átváltásnál néztem be. Szóval nem 50 hanem 45ezer lesz a vége.
Illetve említette valaki hogy lehet express-ként is kérni a szállítást, ami plussz 1500ft kb. Ilyen opcióval nem találkoztam. Na de enélkül is majdcsak ideér.[ Szerkesztve ]
-
zümzümm
senior tag
Na megrendeltem, 45.700ft lett a vége
Nyugtassatok meg hogy jól tudom hogy EU-n belül, pontosabban Angliából rendelt termékre nincsen vam+áfa?
Én biztos voltam benne hogy nincsen, de az előbb egy kollégám jól beparáztatott, hogy az Ő cipőjét amit Angliából rendelt, azt megvámoltatták. -
zümzümm
senior tag
Akkor megnyugodtam.
Én is arra szavazok hogy félrebeszél -
zümzümm
senior tag
A watcshop adott egy 7 számjegyű nyomonkövetési számot. E szerint továbbította a csomagot a DHL-nek.
Kaptam egy 10 számjegyű DHL nyomonkövetési kódot is. Erre rákeresve a DHL oldalán nem talált semmit. Ennek mi lehet az oka? Időbe telik amig mutat valamit erre a DHL tracking számra? 13:00kor kaptam az értesítést hogy át lett adva a DHL-nek. -
zümzümm
senior tag
Tegnap megérkezett a Seiko sne363p1. Egy nap alatt itt volt. Nagyon tetszik az óra, igazán kifinomult darab. Kaptam hozzá egy eredetiséget igazoló kártyát, bár nincs a háta kitölrtve Illetve gripapirt sem találtam, remélem nem lesz az órával problem. De ha még is, akkor a magyarországi hivatalos seiko szervizbe megjavítják díjmentesen?
Szépen be volt dobozolva. Maga a díszdoboz még plussz két dobozban volt. Amikor kinyitottam a díszdobozt, kicsit megállt az ütő… mert nem volt az üvegen fólia. De szerencsére nem volt karcos. Egy dolog van. Bizonyos szögekből nézve látni, hogy a mp mutatón megtapadt egy apró porszem. De legalább 23ezerrel olcsóbb volt mint itthon.
Köszönöm az infókat és a segítséget! Még egy kérdés, hogy lehet/nem árt/kell regisztrálni az órát?
Illetve, hol tartjátok az órát miután leveszitek? Én egy ilyet rendeltem. -
zümzümm
senior tag
válasz Lauda #186839 üzenetére
Az eredetiségét nem is vonom kétségbe. Mindennel elégedett vagyok. Az a fránya porszem a mp mutatón... majd egy idő után nem is fogok foglalkozni vele.
A Seiko óráidat regisztráltad? Illetve ez a watchshop, kb olyan szürkeimportos webáruház, mint ahonnan az olcsó mobilokat lehet megvenni? A gari miatt kérdem.Látom közben szerkesztetted...
Nos hát akkor nincs garanciám, mert nem küldtek garipapirt. Csak azt az eredetiség kártyát de annak a háta sincs kitöltve. Csak a számlát mellékelték.(#186840) Kbali
Ahh értem... akkor csak reménykedhetek hogy nem lesz problem[ Szerkesztve ]
-
zümzümm
senior tag
Maga, a solar "fényevős" technológia hogyan működik? A technológiához köze van annak, hogy a számlapon, mint ha egy fémszál futna a mutatók tövétől a számlap széléig? Mert hogy 3 ilyen fémszáljoz hasonló valamit vettem észre a számlapon. Persze nem mindig észrevehető, csak bizonyos fénybeesési szögnél látni. Van egy a 12 óra irányába, egy a 19 perc irányába és egy a 42 perc irányába. Szóval most a minőségbeli szórás áldozata lettem, vagy ez teljesen megszokott a solar tipusú óráknál?
(A 19. perc irányában lévőt nem fotoztam le)[ Szerkesztve ]
-
zümzümm
senior tag
válasz JDMKid #186860 üzenetére
Ez most tipp a részedről vagy a nyakad tennéd rá?
Igen amugy, nyilván a számlap a napelem ami befogja a fényt. Szeretnék hinni benne, hogy azok a csíkok a napelem felépítésének a velejárója, de valahogy nem hiszem el. Egyrészt semmi rendszer nincs benne, legalább egy merci jelet alkotna a 3 csík, de nem. Illetve azt is nehéz elhinnem hogy a Seiko nem tudja kiküszöbölni a napelem felépítéséből adódó szabálytalan elrendezésű csíkokat.
-
zümzümm
senior tag
válasz fagyalllo #186872 üzenetére
Jééé, és tényleg. De megmondom őszintén hogy akkor is fura hogy legalább nem szabályosan helyezkednek el azok az illesztékek, vagy legyen bármi is "az".
Köszi, megnyugodtam!(#186860) JDMKid
És tényleg olyasmiről van szó. Ebben a videóban is tisztán látni a 19mpnél a 42mpnél, és amennyire a mutató engedi a 12óránál is. Tipp vagy több volt annál, de bejöttÚjra boldogság van
-
zümzümm
senior tag
Üdv!
Honnan tudok a seiko sne363p1 órához kicsit hosszabb csatot venni? Szóval csak magára a csatra gondolok, nem a full fémszíjra. Ugyan is az a szerencsétlen szitu van, hogy vagy kissé szoros vagy kissé bő a csuklómon. A csaton pedig csak 2 finomállítási lehetőség van. Kéne egy olyan csat amin 3, vagy esetleg 4 is van. De sztem a 3 elég lesz, mert akkor egy szem kivesz, és a 3. finomállásba téve már pont jó lesz.
Illetve még egy... a watchshopról rendelt Seiko órát lehet regisztrálni? Bár fogalmam sincs hogy mi lehet a regisztráció előnye, csak hallottam hogy van ez a lehetőség.
Köszi
zEgyébként ebben az esetben mi a helyzet? Az olcsóbb valamiféle bemutató darab lenne?
[ Szerkesztve ]
-
-
zümzümm
senior tag
Sziasztok,
-
zümzümm
senior tag
válasz pulutodurumo #187566 üzenetére
Úristen... Most látom hogy a típusuknak a vége F vagy R...
De én nem is látok különbséget a kettő közt. -
zümzümm
senior tag
Sziasztok,
Innen rendelt már valaki? Vélemény van erről a shopról?
-
zümzümm
senior tag
Sziasztok, Tanácsot szeretnék kérni.
A másfél hónapja watcshop-tól vásárolt Seiko óram tegnap óta megbzhatatlanül összevissza késik. Megáll a mp mutató, vagy éppen "erőlködve" ugrik a következő állásába.
Mit tegyek? Próbáljam meg a watchshop-al intézni, vagy vigyem a magyarországi hivatalos szervizbe? (Tudom hogy nem fogják gariban szervizelni)
Z -
zümzümm
senior tag
válasz Deskdiver #189124 üzenetére
Akkor ha beviszem a Seiko Boutique-ba akkor ingyen javítják?
Küldtek az órával egy garancia füzetecskét, amiben van egy kis kártya ezzel a felirattal:
SEIKO
CERTIFICATE OF GUARANTEE
A hátulján pedig:
Watch serial No.
Case No.
Date
stb.
De nincsen kitöltve, nincs lepecsételve.Illetve van a watchshop számla, azon sincs pecsét. Viszont a számla tetején van egy Watchshop guarantee feliratú leszedhető matrica.
Illetve!!!!!!!!!! a SOLD BY felirat alatt a 307S1 tipus van nyomtatva(nem kézzel írva)
-
zümzümm
senior tag
válasz fagyalllo #189133 üzenetére
OKs, írni fogok a ws-nak.
Nyilván leírom a problémát, hogy késik, megbízhatatlan, mert beállítás után 1-2 órával már 10 perc késéseket produkál. Észleltem hogy megakad a mp mutató. Előfordult hogy csak egy pillanatra, de volt hogy masszívan egyhelyben állt és csak a korona kipattintásával(dátumállításba) indult ujra...
Vagy ennyire részletesen ne írjam le, csak annyit hogy megbízhatatlanul késik?
Illetve alapból kérjem a pénzvisszafizetést, vagy cserét, ezt már én eldönthetem? -
zümzümm
senior tag
Küldött már vissza valaki a watcshopnak órát, ami pontatlanul járt? Az alábbi kérdésekre tudnátok választ adni?
Seiko SNE361P1
1.Mennyi a visszaküldés postaköltsége? (gondolom a posta ktg.-t nem térítik meg)
2.Mi a szokás a WS-nak abban az esetben ha pontatlanul jár az óra és visszaküldik? Cserélik, javítják, vagy pénzvisszafizetés? Vagy esetleg én választok hogy melyiket szeretném?
3.Van esetleg időlimit a probléma jelzésére? Január 15-én adtam le a rendelést és fizettem ki.Ezekre a válaszokra szükségem lenne hoyg tudjak dönteni. Mert ha pl én fizetem a posta ktg-t, és csak szervizelnék az órát, akkor inkább elviszem itthon a Seiko Boutique-ba. De ha irreálisan magas a posta ktg. akkor is inkább a Seiko boutique szervizt választom.
Köszi
Z -
zümzümm
senior tag
válasz Nekton #189300 üzenetére
Holnap írok nekik és cserét fogok kérni. Aztán meglátjuk hogy mit reagálnak rá. Ha azt mondják hogy csak javítják ha visszaküldöm, akkor az felejtős, mert egyrészt nem lesz olcsó a posta, másrészt ki tudja milyen kontár munkát végeznek, harmadszor pedig ki tudja meddig ülnek rajta és mikor látom viszont.
(#189273) vinpilu
Attól tartok hogy butik lesz belőle, és nem lesz olcsó a javítása. De inkább bízom a Butikra mint az SW-ra. -
zümzümm
senior tag
válasz Nekton #189306 üzenetére
"Ha nemztközi garanciával hirdetnek, de itt nem tudod érvényesíteni, egyeztessetek, hogy fizessék ki a hazai márkaszervizt. Akkor nem kell küldözgetni az órát."
Na ez egy remek ötlet, kösz a tippetPesti vagyok, szóval a Butik elérhető számomra. Na most maga a Butik a szerviz is egyben?
Leírom hogy mit tapasztaltam a pontatlanságával kapcsolatban. Először is, van egy icipici kb fél mm-es(vagy még annyi sem) holtjátéka a koronának alaphelyzetben. Úgymond finoman kotyog a tok és a naptárállás között. Persze magától nem kotyog csak ha finoman ki akarom húzni.
Először még csak úgy késett az óra, hogy járt a mp mutató, csak éppen 1-1 mp kimaradt mert nem ugrott pl a 24es mp-ről a 25ösre. Láttam a saját szememmel. Ez volt kb 1 hete. De kb 4 napja már azt csinálja hogy teljesen megáll az óra mp mutatója. Egyik mutató sem mozog. Eleinte sikerült mozgásra bírnom azzal hogy abban a fél mm-es holtjátékában a naptárálláshoz közeli helyzetbe húztam finoman, úgy hogy még ne pattanjon át a naptárállásba. Ekkor ujra beállítottam a pontos időt(természetesen mutató állásban), és visszapattintottam alaphelyzetbe, ugy hogy a naptárálláshoz simuljon a holtjátékában, mert eleinte ugye igy sikerült mozgásra bírnom a mp mutatót. Persze másnap reggelre ujra megállt. Viszont aznap reggel(tegnap reggel) már csak akkor sikerült mozgásra bírni a mp mutatót, hogy kifejezetten a naptárállásba pattintottam a koronát...
Huhh remélem azért érthetően írtam le A lényeg hogy egyszerűen megáll az óra és most már csak akkor indul el a mp mutató, ha a naptárállásba pattintom.
Jelenleg jár az óra. Ma este ahogy hazaértem persze megállva fogadott. Ha reggelre is megáll(nyakam tenném rá az eddigiek alapján), akkor ujra beállítom a pontos időt, de nem pattintom vissza alaphelyzetbe a koronát(jelenleg alaphelyzetben van), hanem csak a naptárállásba. Kiváncsi vagyok hogy ugy megáll-e majd.Én nem értek az óraszerkezetekhez, de az alapján amit tapasztaltam, tuti nem a mutatókkal van a gond, hanem inkább a felhúzótengellyel, vagy valamelyik ahhoz kapcsolódó alkatrésszel
-
zümzümm
senior tag
válasz zümzümm #189311 üzenetére
Új fejlemény... ma reggelre nem állt meg az óra(éljen éljen), ugyhogy gondoltam beállítom a pontos időt és dátumot...
DE!!! naptár és mutató állásban ugy szintén elkezdett szorulni a felhúzótengely... egyszerűen nem lehet a koronát forgatni. Olyan mint amikor egy lendkerekes autót pattanásig feszülve hátrahúzol...
Teljesen kétségbe vagyok esve, és szétb*sz az ideg. Pont belenyúltam a világ legszarabb Seiko órájába. -
zümzümm
senior tag
Most irok a WSnak. Pénzvisszafizetést kérek. Még ha erre csekély is az esély. De tőlük nem kell más, talán még a cserében benne lennék. De ha csak szervizelnék akkor meg bekaphatják, mert nem fogom utaztatni drága pénzért. Nem hogy csak oda sem, de pláne odavissza nem. Akkor inkább beviszem a Butikba. Pénzben kb ugyan ott leszek, plusz sokkal jobban megbízok egy (itthoni) márka-szakszervizben, mint a WS ki tuja milyen szervizében.
-
zümzümm
senior tag
válasz Deskdiver #189327 üzenetére
A levél idő közben elment. Majd megirják a lehetőségeket. Arra vagyok nagyon kíváncsi hogy a posta ktg-t állják-e. A postán azt mondták hogy kb 5 ezer ft ajánlottan a csomag Angliába. HA az oda-vissza posta ktg-t is nekem kell állni, akkor az ugye kb 10ezer ft. Felhívtam a Butikot, azt mondták vigyem be, megnézik mi a baja aztán tesznek egy árajánlatot. Na ettől az árajánlattól függ majd hogy melyik utat választom.
1. Posta Angliába, SW szervizbe küldi.
2. Butikban szervizelem. -
zümzümm
senior tag
válasz Deskdiver #189335 üzenetére
Gondolom azt, hogy ha pl ajánlottan és/vagy express küldöm... ez jelenti az alap postán felüli kgt-t.
Közben kaptam választ. De a kedves, pornósztár nevű ügyfélszolgálatos hölgyike(Federica C) csak általánosságokat ir. Küldjem vissza, aztán kivizsgálják. De hogy visszatérítik vagy szervizelik, erre már nem tér ki.
Thank you for contacting Watch Shop.
I am sorry to hear that your watch is not performing correctly.
In order to resolve the issue, we will require the watch and its warranty/guarantee to be returned so that we can undertake our own investigation.
We offer a freepost returns label for all UK orders. Please create the label on the following webpage and return the watch at your earliest convenience:http://www.royalmail.com/track-my-return/create/541
Please include a covering note containing your order ID and detailing the fault. This will allow our Returns team to deal with the issue faster.
When the item is returned to us our Returns team will be in touch to assist you further and to advise you on the course of action. In some instances we may have to return the watch to the manufacturer in order to seek assistance from their technical department.
We do apologise for this inconvenience and you have our assurances that we will endeavour to resolve this issue as swiftly as possible.Kind regards,
Federica C
-
zümzümm
senior tag
válasz Nekton #189340 üzenetére
Jaja csak nem mindegy hogy mennyiért lesz kész
Az óra 46ezer volt. HA erre rájon egy 15-20 ezres szerviz akkor már kb ott leszek mint ha itthon vettem volna az órát "teljes áron". És akkor lesz egy teljes árú megbontott/szervizelt 1,5hónapos karórám...
Persze még pakliban van a Butik. Csak előtte lefutom a köröket a WS-al.Tudom hoyg elmélkedéssel nem javul meg Csütörtökön lesz időm Butikba vinni. Addig futom a köröket a SW-al.
[ Szerkesztve ]
-
zümzümm
senior tag
válasz Lauda #189360 üzenetére
Hipermarketben, egy vásárló(fickó) elejtett 2000ft-ot(2000ft-nak megfelelő fontot). Egy másik vásárló(hölgy) megtalálta és eltette. A fickó a vásárlás után észrevette hogy elhagyta a 2ezrest. Visszament és jelentette a vevőszolin, a vevőszoli az operátornak, visszanézték a felvételt, látták a felvételen hogy a hölgy vásárlő megtalálja és zsebre teszi... Hívták a rendőrséget, a rendőrség megkereste a nőt és rabosították, asszem el is ítélték.
A helyes eljárás az lett volna a hölgy vásárl részéről, hogy leadja a vevőszolin a talált pénzt... de ő zsebre tette. Hozzá teszem én is zsebre tettem volna, az előtt hogy ezt a sztorit hallom. De szarul járt mert ez a gyakorlat a törvény szemében bizony bűncselekmény.
Az eset asszem Angliában történt.[ Szerkesztve ]
-
zümzümm
senior tag
válasz zümzümm #189337 üzenetére
Rákérdeztem hogy ha postázom nekik és nyilvánvalóvá válik a számukra is hogy elszaródott, akkor visszafizetik az árat vagy csak szervízelik. Egyértelmű választ akartam kapni. Ugy néz ki most sem sikerült kapnom, mert ezt válaszolták.
Thank you for contacting Watchshop.
Whit our service we don't make pay the price of postage for the item to be returned, and we provide to send the item to the manufacturer.
If the watch is under warranty about all the fault of the watch should be covered by price, except in some case for watch strap cost, but for understanding better the situation we should have the item under us eyes for go to next step and proceed to send the watch to the manufacturer.
If you have any other questions we will be happy to help you.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Robot fűnyírók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...