Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • condy

    senior tag

    válasz Reverting #63500 üzenetére

    Semmi mást nem vártam volna csak azt, hogy valaki azt mondja: igen hibáztunk. Nem kell a tapasztalatlan munkatársra fogni.
    Engem semmi kár nem ért, így kártérítés sem illet. De azért annyi jól esett volna, hogy felhívnak és elmondják. Nem pedig kijavítják az árat, minden szó nélkül a megrendelés után azonnal, majd másnap dobnak egy mailt, hogy bocsika, de töröltük a rendelését, mert egy kis fika kolléga elszúrta.
    Nagyon sajnálatos, ha csak én látom a különbséget a két eljárás között. :((

    Deskdriver: nem óra, nem pénz, elvek. Ezek után majd ismét meglátok valamit, de nem ütöm le, mert, hát ugye lehet csak elírták. Nem. Inkább megyek máshova. De mi van ha ott is vannak újoncok?
    A vevő-eladó kapcsolata bizalmi, pláne neten. Ez most az adott esetben megtört.
    Nem velem babrál ki, hanem saját magával.
    Amúgy meg nem perelnék, nincs rá időm. :)

    [ Szerkesztve ]

    "I think, this is the beginning of a beautiful friendship."

Új hozzászólás Aktív témák