Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dethroner

    veterán

    válasz mefistofeles #61560 üzenetére

    Tehát hidegen tapasztalod, gázlenyomás nélkül? Akkor ez magas alapjárat   :D Amúgy érdekes dolog ez, a kézikönyv szerint az ISG használat egyik feltétele a hűtőfolyadék megfelelő hőmérséklete. Hogy a suzuki szerint mi a megfelelő hőmérséklet, rejtély. De ha abból indulok ki, hogy a Start-Stop is a könyv szerint csak akkor működik, ha sok egyéb feltétel mellett a  motor bemelegedett és a hűtőfolyadék hőmérséklete az előírt tartományon
    belül van, ennek ellenére hideg téli reggel 1 perc után úgy ráoltotta a motort egy lassú kereszteződésben, ahogy kell   :Y    Úgy tűnik a normális hőmérséklet a hideg motor    :)

      Én is tapasztalok hasonlót a citroennel, munkából hazafelé az egyik faluba beérve nem nyomok féket, csak hagyom ötödikben gurulni. Kb 55-re lassulva meglódul, nem lassul tovább. Tök lapos a falu azon része, az út kimagaslóan jó minőségű és széles, így ezzel lehet baromkodni. De tény, én is ilyet tapasztalok, lassul, lassul, majd egy rántás és meglódul.

    [ Szerkesztve ]

    A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

Új hozzászólás Aktív témák