- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Android szakmai topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PlayStation Plus 2024 Extra/Premium - A teljes májusi lista
gp A Sony leleplezte, hogy az elkövetkező időszakban milyen játékokat kapnak, akik a drágább előfizetést választják.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
addikt
válasz SyMbioTe #57284 üzenetére
Vitara esetén nincs ajtó ázás, az S-Cross hiba volt. Sajnos vitaràra is igaz, hogy a kötelező wltp előírások miatt egyre költségesebbek a motorok. Az 1.6 szívó ugye egy faék volt, nem sok hibalehetőség volt/van benne. Az első szériás 1.4T egy nagyon jó, optimàlis hengerűrtartalommal bíró, nyomatékos turbó-benzin motor, nagyon megbízható, és nem volt benne részecskeszűrő. Aztán jött a részecskeszűrő, aztán a teljesítmény butítàs, meg a lágy hibrid, most meg az 1.5 szívó + hibrid rendszer. Én ezt már biztosan nem venném meg, pláne ennyiért! Ha még van pár elérhető 1.4 új S-cross, az jó vétel lehet, de az 1.5 hibrid majd 10M, na az felejtős! A maga 100LE-vel...
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen