- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csubuka
addikt
válasz
Chereiose #49084 üzenetére
Köszönöm szépen, minenképpen szaki is be lesz vonva a vételbe
Csak azért az ilyen turbó-kéttőmegű-közvetlen befecskendezéstől kicsit ódzkodom
Mondjuk nagyot lép gondolom ahhoz képest amit az ember egy ilyesmi kocsitól várna.
3 év alatt került bele a 150k km. Mondjuk ez geyértelműen pályázásról tanúskodik, ami talán a turbónak is jó hír talán (ha visszahűtötték rendesen) meg a kokszosodás részéről is jó hír. Túl sok indítás araszolás sem lehetett, így a kéttőmegű is talán megúszta ezt.
[ Szerkesztve ]