- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz róland #37306 üzenetére
Pont nem a turbó szokott tönkre menni elsősorban, ha igen, jellemzően sok százezer km után. Ha mondjuk 20k km-t mész egy évben, akkor is legalább 15-20 év, és utána fel lehet újítani 80-90k Ft-ért.
Itt egy Skoda Octavia 695k km-rel, mindene eredeti, a turbónak, sőt semminek nincs különösebb baja a motorban.Nem kell pörgetni annyira, mint egy szívót, mert ott a turbó, már alacsony fordulaton van nyomaték.
A súrlódás/kopás is téves, ha be van melegedve az olaj, semmi baja nem lesz. Még akkor sem, ha folyamatosan revlimit közelében jár a motor.
szerk.: Autószerelő végzettségem van, higgy nekem!
szerk. 2: Mikor kopik ki már végre a köztudatból, hogy a magas fordulat nagyobb kopással jár? Nem. Ezért van az olaj.
Az alacsony fordulaton való erőltetés sokkal károsabb.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz róland #37306 üzenetére
Éppen a turbó miatt nem kell pörgetni... nálam a turbós autó 4.000 rmp fölött nem járt, nem is fog. Nincs értelme, addig van nyomatékcsúcs.
mod: 2.000 rpm alá pedig csak akkor esik a fordulat ha 1-ből váltok 2-be
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest