- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 90 - modellalkat
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
ma A Gorilla Glass 7i képesésgei igazodnak a megnövekedett képátló és készüléktömeg jelentette kihívásokhoz, de kedvezőbb árú, mint a Victus üvegek.
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz Kornel #13885 üzenetére
Attól függ mennyi lenne ez az ütött szett, ha a 85k kb. a duplája, akkor ugye 40k körüli összeg, annyiért szerintem sok. Én inkább keresnék ebben az árban olyat amit csak színre kell fújni, előtte esetleg homokszórni, és kész.
Közben találtam a felnin egy emblémát, hátha okosabbak leszünk tőle:
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13910 üzenetére
A gumikérdés mostanában engem is fog érinteni, de nekem is 205/60R16 DUNLOP BLURESPONSE gumi kell.. Teszten azt írták "kicsit gyorsan kopik" de az értékei nagyon jók
Felnit is szeretnék, de nekem csak új jöhet szóba, abból is Dezent... ez tetszik, szerintem passzolna is:
Miskolcon szerintem ők a legjobbak: Autógumibolt
Meg a felni súlya:16-os acélfelni+gumi olyan 15 kg körül van, ebből olyan 10 a felni.
Több helyen is olvastam az acél/alu felni (átlagos), lelektani határa 15/16" körül van, tehát egy 13,14 acélfelni könnyebb szokott lenni egy alunál, viszont egy 19" acélfelni már nehéz mint a bűn egy sima aluhoz képest..Ja meg ugye a javíthatóság: spéci könnyűfémfelni, kovácsolt+magnézium, túl azon hogy piszok drága, ha törik/reped lehetetlen a javítása... a kovácsolt felni, az is rémálom ha reped... a sima öntött, meg nem olyan merev(tehát hajlik), viszont lehet görgőzni/hegeszteni stb...
-
pjen
félisten
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #13926 üzenetére
Itt van Swift 2 alu garnitura. Aránylag elfogadható áron. Nekem is ilyen van csak meg van fújva.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13940 üzenetére
ha a támlát ilyen kis karral kell állítani, tehát nem a hagyományos tekergetős akkor olyan mechanika van benne mint az sx4ben.
2 oldalt van egy előfeszített tekercsrugó benne, ami egy egy 3 szög alakú konzolra van rögzítve, a kozol pedig egy csappal van rögzítve a háttámlához, 2-2 csavarral pedig az ülőlaphoz.
Ha a csavar kilazult, vagy a rugó elgyengült akkor kotyoghat. De a két 2-2 csavar, gyárilag menetragasztó+110Nm-rel van meghúzva ráadásul talán M10-es is. Nem hiszem hogy kilazulna..
Nem az egész ülés kotyog a sínben?
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13942 üzenetére
Persze simán.... de érdemes kiszedni az ülés az autóból.
1. előretolod teljesen az ülést, beülsz a hátsó ülésre, a 2 sínben van hátul és elől is 1-1 csavar, összesen 4 db. Torx feje van, szal én egy ezresért vettem crova fej készletet.
2. ha kicsavartad, hátul, akkor pedig hátra tolod az ülést elől is kitekered a 2 csavart.
3.Szét kell húzni a biztonsági öv visszajelzőjének a kábelét.
4. behúzod a támla döntőjének a karját, hogy előre ugorjon a támla, ha az megvan simán kiszeded az ülést.
5. ha van ülésvédő huzat szedd le
6. Van ugye két kar az ülésen, a magasság és a ülés döntő kar, a karra rá van húzva ugye 2 műanyag, pattintva van, kicsit alányúlsz csavarhúzóval lejön.
7. Van két takaró elem, az ülés oldalán 2-2 csavar fogja őket, kicsavarod, és eléd tárul a rugó+a konzol, meg a csavarok, amik összetartják a támlát és az ülést.
Kárpitot nem kell bontanod.
Képek Ebben a hsz-ben
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #13945 üzenetére
csinálok majd képeket, hogy mitől lötyöghet...
legyél majd gépközelbe, ha kérdésem lenne
illetve még egy kérdés... ülésfűtést belerakni mennyire macerás? hova lehet kötni, stb?(#13947) Doze: valami hasonlót akartam, vagy kiékelni esetleg valamivel... de nekem ezek olyan dolgok, amiket egy minőség ellenőrzésen ki kellett volna szúrni... ha a japánok ezt látnák
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13945 üzenetére
fejtámla nekem is kotyog, mert csak csúszkák vannak a háttámla "hüvelyében", olyat tudsz, hogy a 2 fémrudat összenyomod, ezzel befeszíted egy kicsit a lyukba.
Szivargyújtó kábele elbírja, nekem megy a kettő simán arról a kábelról. Középkonzol, utána a kárpit alatt, ott ahol a biztonsági öv visszajelzőjének is van a kábele.
Nem nagy kunszt, nekem inkább az elektronikai része volt kicsit bonyolult.
Am nem biztos, hogy mikor kijött a gyárból ilyen volt....
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13951 üzenetére
Ilyet tettem bele: [link]
A bekötés egyszerű lett volna, mert jóformán csak egy pozitívat, meg földet kell kötni. Bár adtak hozzá gyári kapcsolót (kis kerek billenős, fúrni kell a műanyagot valahol) én gyári kapcsolóra kötöttem. A suzuminntől rendeltem 2 gyári kapcsolót, azt raktam be, viszont a gyári kapcsoló 1 állású, viszont az ülésfűtés 2 fokozatot tud, így úgy döntöttem 1 fokozatot fogok használni ami 45c°-ot tud....
A másik a gyári kapcsoló bekötése gyárilag, mert van rendes háttérvilágítása ha felkapcsolod a tompítottat, ezt úgy oldattam meg, hogy kormány burkolatát szétbontottam, ott T bekötést csináltam, szal elhoztam onnan az áramot. Persze mind ez úgy hogy teljes egészében próbáltam a gyári bekötést csinálni. Aztán jó is lett
Bár volt egy-két dolog amit benéztem, aztán lepirítottam a biztit, de kárt nem lehet csinálni semmiben.
Használhatóságról annyit, sokkal hamarabb melegszik mint a hűtővíz , aztán ha eléri 45fokot ki-be kapcsolgat.
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
-
-
cekkk
veterán
válasz Kornel #13978 üzenetére
Felnisnél most volt a Kocsi, mert padkázott az asszony, és így kerék csere is volt. Ott javasolták, hogy hetente ellenőrizni kell télen, ahova meg tankolni jár ott egyedül nem tudja leellenőrizni mert nem marad rajta az a valami. Én sem tudom rárakni rendesen
Múltkor voltunk olyan mol kúton az Egérút elején ahol akkora hosszú volt a cső, hogy csak a kocsi elejéhez ért el Ez úton is gratulálok nekik -
Kornel
veterán
válasz Kornel #13984 üzenetére
B+E: A vonó jármű B kategóriába tartozik és a hozzá kapcsolt pótkocsival az együttes megengedett össztömegük a 3500 kg-ot meghaladja. (35/2000 BM rendelet)
Tehát akkor vontathatsz
Mondjuk én az ezres swifttel otthon felújításnál vontattam a járólapokat, sima fékezetlen futóra rápakoltunk vagy 1 tonnát, majd kidurrant a kereke. fasza volt a vasúti felüljárón lefele
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13987 üzenetére
Kartervédőt szerintem csinálni érdemes. Nekem bár nincs szükségem rá, én zártszelvény keret+alulemez felszegecselve/csavarozva. A zártszelvény meg lehetne acél vagy alu (pénztárca függvénye), meg rohadás szempontjából sem mindegy. Kialakítását tekintve meg kis ajtókat csinálni az olajszűrőnek meg az olajleeresztőnek.
Én úgy érzem földúton, esetleg olyan bukkanónál hasznos, ahol a bukkanó csúcspontja a kocsi 2 kereke közé esik, és már leérne. A másik hogy a lökhárítót ez sem védi, ha rámész valamire, az szakad elsőnek.
A plusz súly kicsi fogyasztást emel, de nagyobb 100+ sebességnél, már csökkenti a légellenállás miatt.
chiptuning: ha van is értelme, tehát 20,30,40e forintos "olcsó" megoldások csak dieseleknél hoz a konyhára, persze ha benzines autókat nézünk, jó esetben ugyan azt az autót kapod vissza rosszabb esetben meg egy sz@rabbat. Persze vannak érvek-ellenérvek, de egy jó chiptuning ami tényleg +10% az minimum 1 óra fékpad bérlés+a programmozóbácsi költsége... 100-120e Ft. Ha annyi pénzem van veszek 70ezerért egy hengerenkénti szívósort, szép nagy trombitákkal ami minimum 30 pacit jelent.
EGR: nem ajánlom , az egr akkor működik mikor folyamatos terhelés van, tehát gyorsítás stb bezár. Ha tartasz egy sebességet akkor nyílik ki, sx4-en akkora az egr csöve mint a kisujjam, és Obd-t lesve 60%-nál nagyobb nem szokott lenni a szelepállás.
Ellenben ha az a kicsit füstgázt kizárod, jobb nem lesz az autó, esetleg minimálisan, rész terhelésen kapsz 5Nm-ert. Másik oldal az hogy sima utazásnál (mikor tartod a tempót) nő a benzinfogyasztás, meg az NOx gázok elkezdenek termelődni, persze most nem környezetvédő szól belőlem. Ugyanis az NOx gázok, születése magas hőmérsékleten történik, ergo növeled az autód működési hőmérsékletét. Az olaj kevesebbet bír, másrészt a hengertető túlzott hőnek van kitéve. Ezáltal ha nem is ma, vagy holnap de rövidíti a motor élettartamát.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Kornel #13992 üzenetére
Höpp. Most meglepődtem. Elnézést, lehet én értettem félre eddig sok mindent az életből, de a Suzuki akkor nem is olyan jó? Vagy ezt csak a régire lehetett mondani? Nekem 7 és fél éves, gond az én általam okozottakon kívül semmi. Mondjuk nem is ugy kezelem, mint egy sportautót.
Munkatársamnak épp mostanában tört el a vw-ben a rugó elöl. Az 10 éves.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Kornel #13999 üzenetére
Suzuki, bírja az
60k-nál cserélve lett eneos olajat tettem bele. Nekem sose volt gondom a váltóval, kuplunggal. Sőt, ettől tökéletesebben rámszabottat még nem is vezttem, így ahogy mondom. Számomra isteni a kuplung és a váltó, igaz egy másik ugyanilyen swiftben már megintcsak nem ilyennek érzem, mint az enyém...¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #14040 üzenetére
Rugótörés érdekes probléma.... de szerintem ez csak splashnél lehet, meg a régi swift gátlói amik sz@arok. Nekem Kyb rugó+gátló, ráadásul nem is gagyi fajtából. Olajos-Gázos. A fékek TRW stb... A splashnál nem tom kik a beszállítók... ha márkás gyártó és mégis törik, akkor egyértelmű tervezési hiba.
Az a baj nem csak suzuki nem ismeri be ha elkurnak valamit... BMW V6 blokkban vezérműlánc szakadás 60ezernél. , és bár javították de fut egy nagycsomó így fut....
Lehet a splashnél is tudnak róla, és javították is már, csak épp beismerni nem tudják....főleg amin már lejárt a gari.
Sx4-nél az ülés nyikorgás, meg a féltengely ropogás... de főleg 2006-os modellek... engem elkerültek ezek a problémák szerintem azért mert 2008-as modell...
A tiéd nem az első szériás modell?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen