Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz AMD Power #50843 üzenetére
Ki kell tapasztalni.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Roxbury
őstag
válasz AMD Power #50845 üzenetére
Szerintem nem lesz vele gondja. Annyi, hogy abban nincs tisztító adalék, mint a Mol Evo 95-ben, vagy a Shell Fuelsave 95-ben, meg az Omv Maxmotion 95-ben.
De 40 évig azokban sem volt, csak pár éve, mégis működtek a motorok.
Ettől függetlenül az Auchanos benzin tökéletesen megfelel minden előírásnak, a Mol szállítja nekik. Teljesen jó.[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
válasz AMD Power #50851 üzenetére
El hát, teljesen jók a sima 95-ösök. Én is csak azért teszek Mol 100-ast, mert van partnerkártyám, így olcsóbb. Én is sima 95-öst tankolnék bele amúgy. Semmi különbséget nem veszek észre köztük, se fogyasztásban, se indításnál, semmi.
A 98 is nagyon jó minőségű az tuti. Totalcar tesztben nagyon jól vizsgáztak az Auchanos benzinek.
[ Szerkesztve ]
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50861 üzenetére
Ilyen 4 bar körüli érték dereng, de méretfüggő. Meg kell nézni a táblázatot hogy mekkora az engedélyezett mankókerék és mekkora van benne, utána lehet nézni a nyomást benne.
Én ezért is vettem teljesértékűt a Vitaraba is, mert nem szeretek ilyen virsli keréken autózni és fújogatni 4 bar-ra. Ha egyszer Te is hazajössz Krk-ből mankókeréken 80-al 140-150 helyett akkor egy életre el fogod felejteni... De azt az utat senkinek sem kívánom, főleg az érzést amikor a nyergesvontató rád előz az autópályán (a parasztabbja előtte húzza 5-10 percig a légkürtöt mögötted magasról téve a baby on board feliratra)."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Siriusb
veterán
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50868 üzenetére
Ha markaszerviz akkor van digitális szervizkönyv, azt szerintem kinyomtatjak neked ha forgalmival mész. (talán nem ingyen teszik, de egy kérdést megér)
Ha ennyire igényed van rá, akkor az M0-s Csepeli pihenőjében egy erősen pigmentalt úr ajanlgatott nekem üres szerviz füzeteket pecsételve, csak ki kell tölteni."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #50887 üzenetére
Még jó, hogy nem öntötted bele. Igen gl4 kell vagy ha olyan valami, hogy gl4+ illetve gl4-5 az jó, mert a gl4 a szinkrongyűrű kompatibilis a gl5 meg bírja a gyűrödést hipoid fogazásban.
Ne haragudj, írtad, hogy ilyet fogsz rendelni, de nem néztem utána, az enyémbe 75W téli egyfokozatú olaj kell, meg akartam nézni, hogy a tiédbe milyen kell. De gondoltam biztos megtetted. Viszont akkor is csak a viszkozitást néztem volna nem nyitottam volna meg az eneos oldalán, hogy milyen is ez az olaj.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Zolás
addikt
válasz AMD Power #50891 üzenetére
Mindenhol vannak elvakult fanok. Nem kell velük törődni. Nem sz@r dolgokat teszel bele, és ez a fontos.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz AMD Power #50893 üzenetére
Van akinek ez amit felsoroltál, egyenértékű a bontott dzsunka vacakkal. Az esetek nagy részében csak a szájuk nagy, vagy rád akar sózni valamit. Azok, akik valóban meg is veszik a gyárit igazából kevesen vannak. És ritkán szoktak így hőbörögni. Amit vettél, az teljesen jó szerintem.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #50890 üzenetére
👍
Ugyanez van a WagonR-ünkben is.Amúgy olajszűrőből én is csak gyárit veszek, de persze ettől még nem lesz szar a másik, csak annyira olcsó a gyári (2600 Ft), hogy miért ne.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
simonjoe
őstag
válasz AMD Power #50891 üzenetére
Kérdezd már meg az okosoktól. h melyik autógyár gyárt szíjat, vagy szűrőt. A gyárihoz csak annyit, h rajta van a cég logója az kétszer annyiba kerül. Nekem a Passat-ban Audi/VW emblémás MANN üzaszűrőt Romániában reszelik, közel dupla pénzért, az embléma nélküli ugyanazt a szűrőt meg a németek. Nem kell velük foglalkozni! Megértem ha fődarabról, karosszéria elemekről beszélünk, de szíj, olaj, szűrő? Na ezeknél talán hagyjuk a "gyári"-t, mert olyan nincs!!!!
#50895napey +1[ Szerkesztve ]
Joe
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #50903 üzenetére
Ez az eneos egyébként mi? Van váltóolajuk de akárhogy nézem kb 2 fajta de mindkettő gl5. Olyan mai autóba sztem nem is kell. Nekem a Zsiguli hátuljába igen.
Nemtom mit esztek ezen. A japán első számú motorolaja nekem az lenne, hogy rá van írva jó Suzukiba. Egyszer átnéztem a kínálatot, akkor nem írták rá egyik olajra se.
A számomra prémiumnak tűnő eneos az a sustina talán, de nem sok időt szántam rá az ugyan úgy 16ezer Ft.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50918 üzenetére
Nem jó, mert a GL5 nem tölthető olyan váltóba, aminél van bronz vagy réz.
Ahogyan Gyöszörrel a múltkor kibeszéltük csak a GL4 vagy GL4+ mehet bele, ha az Eneosnak van GL4 hajtómű olaja, akkor az jó lehet bele, bár én nem igazán találok bármilyen Eneost GL4 minősítéssel...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Siriusb
veterán
-
Siriusb
veterán
válasz AMD Power #50924 üzenetére
Még jó, hogy felhoztad a témát. Azt hittem, egy kimondottan Suzuki boltban hagyatkozhatok az eladóra.
Annyira szégyen, hogy már nem hívok kb. semmihez "szakembert", inkább nekifogok magam a ház körül mindennek, mert nem elég, hogy elkérnek egy rakás pénzt, de még sz@rul is csinálják. Hiába vagyok kétbalkezes, meg nem is értek hozzá, de lehet jobb munkát végzek...
De hogy már szoftveres megsegítéssel sem tudnak megfelelő olajat adni egy szakboltban, ettől elborul az agyam. -
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #50936 üzenetére
Nekem a castrol taf-x a Lada 5ös váltóba öntve megmentett egy váltó csere/felújítástól. Recsegett a 2es a gyári olajfeltöltésnél olyan 10 évvel ezelőtt, 1 est nem lehetett berakni hidegen. Olajcsere és azóta is ezek varázsütés szerűen megszűntek. Eskrossz váltó másfél évesen télen kapcsolhatatlan volt a gyári olajtöltettel. Kapott castrolt és simám lehet kavarni a váltókarral mint a málnaszörpöt. A döbbenetes az volt ahogy az 'új' autóm bement szar váltóval meg 3 doboz syntrans Fe vel a szervízbe kifelé jövet a szervíz kaputól meg már frankón működött. De az osztómű+hátsódifibe motult vettem mert van 75w85ösük. Viszont még nincs benne. A váltóban a castrolt le akarom cserélni vagy castrolra, hogy a maradék suzukis is kitakarodjon belőle, vagy petronasra mert most a castrollal van egy kis váltóhangja. Ezt más is jelezte. Szóval Siriusb meg neked sem tudok tutit mondani váltóolaj ügyileg, de sztem nektek a castrol nem rossz, sőt jó. Én motult tennék enyémbe, ha lenne sima 75w jük. De hátra majd beöntöm és kiderül változik-e valami.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz AMD Power #50974 üzenetére
Nem azt mondom, hogy jobban jársz, ha megcsinálod magad, de nagyon úgy néz ki, hogy a márkaszervízzel és az autószerelővel nagyon nagy gondok lehetnek, mint azt itt is többen írták.
Ellentétes az érdek. Neki az a jó, ha elromlik, ha visszaviszed, ha alkatrészt is veszel. Neked meg, ha keveset kell rákölteni, és jól, szakszerűen van javítva.
Ezek után találj egy markaszervízest, aki úgy áll a kocsidhoz, mintha a sajátja lenne, azt nézi, hogy mi a jó neked és a kocsidnak. -
TommyY2
tag
válasz AMD Power #50986 üzenetére
Én is jártam már hasonlóan. Elektromos kontakt hibáért fizettem egyszer 47ezret (persze, kaptam a kezembe egy alkatrészt). Mikor egy év után ismét előjött a hiba, akkor derült ki, hogy kontakthiba volt (azt már én javítottam meg, onnan tudom). Lambda szonda cserém is volt már feleslegesen, meg kalapáccsal bevert fékbetét cserém is.
Egyébként sokszor hallani, hogy egészséges emberekre mondják ki, hogy rákos, aztán kikezelik őket a semmiből.
Vajon, ez mehet külföldön is, vagy ott az emberek tisztességesebbek?
TommyY
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50986 üzenetére
Óbudai Autójavító-ban a saját fülleimmel hallottam a következő diskurzust a munkafelvevő és egy szerelő között:
"- Mennyinél jár az a Transporter Feri?
- 140ezer forint körül
- Az úgy kevés lesz... Írjál még egy katalizátort meg két lambdaszondát, az úgy mennyi lesz?
- 370 körül
- Igen, annyi már elég, lezárhatod, megírom a számlát..."Jelezném egy csavart nem húztak meg rajta...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50993 üzenetére
Nem akarok céltáblát festeni a hátamra, de ezt velem a Suzuki márkaszerviz is eljátszotta, hogy 4,2L olajat számláztak a K14C motorba, aminek a feltöltési mennyisége olajszűrővel 3,8L... kicsit néztek amikor mondtam hogy akkor a fennmaradó 4 decit én tisztelettel elvinném, mert hoztam flakont. Mondjuk nem kötözködtek, odaadták, csak közben azon agyaltam hogy ezt hányan nyalják be...
Kíváncsi lennék melyik 1,4-es autóba kell több mint 4L motorolaj..."mutassák meg neki,hogy őntenek bele a 3.5 literes tartályba 5 liter ablakmosót"
Főleg hogy a márkaszervíz nem kannás szélvédőmosóval dolgozik..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Siriusb
veterán
válasz AMD Power #51021 üzenetére
Izgalmas lehetett a reggeli kocsikázás. Miért nem toltad? Négyévszakos gumi lesz rajta, jól emlékszem?
Amúgy egy hónapja történt, jöttek volna villanyórát cserélni (Budapest), reggelre leesett az irgalmatlan mennyiségű kb. 1 cm hó, s hívott a villanyszerelő, hogy ilyen hóban nem tud jönni, halasszuk el.
Én is beszereztem már az olajokat, jövőhéten viszem a géperejű járművet a tisztítókúrára, műszakiztatással egybekötve cserélik.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51034 üzenetére
Azért várd meg amíg a formaleválasztó anyag lekopik róla, az az első pár száz km-en lejön, addig ne virgonckodj vele.
Nem kellene h rossz legyen, a Nexen egy jó abroncs, bár most a -10fokban a jégfoltokon nem tudom mennyire fog tapadni...
De mostmár rendbe van rakva, az aljának még érdemes lehet pár réteg alvázvédőt adni..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #51102 üzenetére
Mekkora motor van azokban a talicskákban, hogy ez a 6,7 liter olyan nagy örömre ad okot? Az én 1,4-es 96-os évjáratú rönóm télen nyáron, városban, országúton, pályán, tökmindegy hol, milyen gumival és mennyivel megyek, 6,0-6,5 között fogyaszt. Semmi korszerűség nincs benne, egy egyszerű faék az egész, mégis kedvező a fogyasztás.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen