- Realme 8 - az igazi nyolcas
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez olyasmi, mint amikor valaki minden héten kirakja, hogy lemosta az autót, de olajat kevesebbszer cserél az ember.
Szereti az autóját, törödik vele és jelzi.
Meg vissza tud keresni a topokba mikor cseréltbolajatEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Zoleee83
addikt
És a mostani Castrol-tól meg menekülnek sokan, mert olyan változó minőséget gyártanak, (+ még hamisítják is), hogy az autoboltosok/szerelők is legtöbbször lebeszélnek róla.
Előző hozzászólások alapján nekem nem kell mert ha az azonos viszkozitás jelölésű Castrol leengedve fekete és szagos, az Eneos meg barnás-aranysárga akkor én maradok az utóbbinál, mert az valószínüleg elérte a célját elnyelte a nagy hőt, csökkentette a súrlódást,nem égett meg. Nyilván évek múlva fog kiderülni megérte-e vagy sem, ha neked a Castrol a favorit használd egészséggel, ez csak egy személyes vélemény tőlem, nem kell egyetérteni, meggyőzni sem akarlak[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
őstag
Lehetne strigulázni ha valakinek lenne ennyi ideje hogy melyik napon melyik gumi lenne az igazi (aznap legjobb) mondjuk egy évig Budapesten Téli, nyári, 4 évszakos. Szerintem valami 220 nyári, 135 4 évszakos és 10 téli jönne ki kb. Ha nincs szökőév, mert akkor plusz egy nyári
Bár jobban belegondolva lehet hogy a nyári több lenne, a téli meg a 4 évszakos még kevesebb.
-
@tco@
aktív tag
Tudom hogy nem adásvétel topic, de nincs kedvem tökölni vele, hátha valakit érdekel itt (mint releváns topic): 3 darab 14-es Suzuki dísztárcsa elvihető, 1 elég karcos, 1 közepesen, 1 pedig egész jó állapotban van. Átvehető a X. kerben egy tál gyrosért, vagy pl a Fogarasi Tesconál, egy mosás áráért
-
dnelb
veterán
6000-7200 között tartva 100kmen át evett 11et a sportom, szal nem hiszem.. 1.5el 50k-t mentem, abból 70% pálya volt fix 150en és a lifetime átlaga 7.5 lett. Nem tudnak ezek 10et enni. Max csak városi 2km használatra de oda meg az 1.5nek is 8.6 van írva...
[ Szerkesztve ]
-
Szilágyi84
senior tag
A fűtés miatt mert különben mire leérek az ovihoz se lenne meleg 5 perc alatt. Különben azért kérdezem itt mert valaki ezt mondja valaki azt és itt legalább valós tapasztalatok vannak. Akkor valójában hogy lenne a megfelelő nincs garázs azt is elfelejtettem mondani de akkor indítás után kb 2 percre indulás és a fűtés az alacsonyabb fogyasztás érdekében kicsit később hamár meleg a motor vagy annak nincs jelentősége?
-
BigBlackDog
veterán
Karcol az is, legfeljebb nem olyan nagy mértékben és nem hagy könnyen látható nyomot. A nedves szélvédőn végigfutó ablaktörlőlapát is tud karcolni, ha valami szélvédőn lévő homokszem, vagy keményebb szennyeződés bekerül alá. Sajnos saját tapasztalat... Nem azt mondom, hogy egy év alatt tele lesz zavaró karcokkal a szélvédő, de azért 8-10 év alatt el lehet érni szvsz azzal is a jól látható mértéket. Szóval csak óvatosan!
-
Zoleee83
addikt
A gyújtásidőzítés a válasz.
A korszerű, hengerenkénti gyújtótrafóval ellátott rendszereknél ha eléri a gyertya az élettartama végét egy idő után elkezdi "szórni" a szikrát, értsd nem ott gyullad az üzemanyag ahol kellene.
Ez vagy feltűnik a vezetőnek vagy nem, ellenben a trafó biztosan megérzi, nem szakad meg időben kör, visszaszivárog, próbál kompenzálni, az ECU meg még be is segít előgyújtás szabályozással.
Lehet hogy elmennék még 10-15 ezer km-t is ezzel a szériával, ellenben nem kockáztatnám meg a nagyobb bajt, jobb a csere, következő 105k km-re le van tudva.
A srácok jófejek voltak linkelték is így jóval olcsóbban megúszom a történetet.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Zoleee83
addikt
Köszi a magyarázatot, a privet, meg hogy utána néztél!
Rosszul gondoltam ezek szerint, viszont nem tudom hogy értette a szervizes kolléga azt hogy mehet tönkre a trafó a rossz gyertya miatt, majd utána kérdezek, engem is érdekel.
Rendelek az IFR6J-11-ből 4db-ot, most egészen jó áron találtam 5770/db. (mégsem 40k)
Bár van kulcsom hozzá nem biztos hogy el kezdem egyedül, úgyis vinni kell a hátsó lengéscsillapítók + hátsó munkahengerek + fékolaj cseréje miatt, hátha lesznek olyan jó fejek és beleteszik, nem szalon szervíz[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
opti06
aktív tag
elvileg gyári van benne ami a hosszú, 2010.07 után gyártott elvileg faceliftes ahol 1.5benzin 99->112le lett meg szelepvezérlés meg egy pár dolgot változtattak, gondolom itt jött be más menethosszú gyertya is.
Viszont forgalmi szerint 2010.06 első üzembe helyezés azaz a régi 99le verzió lenne, de papíron az újabb motor van benne, illetve műszerfal is a faceliftes változat így nekem nem kerek a dolog.. -
opti06
aktív tag
na azt hiszem megfejtem lassan, ezek szerint b*rdi oldala rosszul írja..
magyarban 2009.09től már facelift változat volt, gondolom helyi gyár miatt, és az újba kell a hosszú menetes gyertya, most is az van benne ugyan ilyet veszek bele azzal nem lesz tutira hiba, eléggé végén járhatnak 123k van benne 105 a csere idő elvileg, külsőre is szépek
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen