- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nálam ugyanez volt, a kapcsolón levő kis műanyag csúszott el [youtube] - nyilván akkor derült ki, amikor szétszedtem, visszaigazítva azóta is működik. A videó alapján lehet, hogy érdemes leragasztani, ha már szétszeded, én csak beigazítottam
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
M_AND_Ms
addikt
-
tboldi
nagyúr
Gondolom, nem az osztrák határ mellett. Itt minden drágább.
(#37861) Tibko8: Sőt, az egekbe magasztalt (
) Honda Jazz-nél is előfordul ez a csapágyhiba, az enyémnek is van már egy pici surrogó hangja 128k km után, de csak hidegen. Bár a tapasztalatok alapján nagyon sokat elmennek a Honda váltók így, szóval nem akut a probléma.
-
Darksiders84
aktív tag
Na megnéztem jónak tűnik holnap megyünk a szerelőhöz. Kérdésem a kuplung cserének mik az előjelei nem veszi rendesen a sebességet vagy nem lehet benyomni teljesen? Nem vezettem még ilyen 2007-es Swiftet de a kuplung egyből keménynek tűnt de jól fog fönt és egyből megtaláltam a sebességeket veszi rendesen hibátlanul csak picit mintha kemény lenne vagy csak az én lábamnak szokatlan az új.
-
tboldi
nagyúr
Van benne valami, de én nem biztos, hogy szétszedetném a váltót, ha amúgy még teljesen jók a csapágyak, mert hátha elromlik.
Fordítva már érdemesebbnek találom, tehát ha a váltót kell szerelni, akkor célszerű új kuplunggal összerakni.A Hondámban van egy pici hangja a csapágynak, de csak hidegen, szóval nem akut még a probléma. Gondoltam rá, hogy veszek majd egy bontott váltót, hogy azon tudjak gyakorolni, aztán megcsinálnám magamnak élesben is.
-
-
r.levente75
addikt
Eredeti alkatrész mehetett bele?
Igen a munkaóra magas. Leszedik szétszedik kicserélik összerakják visszahelyezik.
Ettől tartok hogy elmegyek egy kóklerhoz akinek meghaladja a képességeit ez a szétszerelés.
70k ajánlatot kaptam szakszervízben ma oda is vittem az autót megnézték.
Gondolom ők mindent cserélnek hiszen nem lát bele ő sem hogy mi a rossz. Viszont telefonon kértem másik szakszervízben is ajánlatot na ott 150k mondtak. -
Motion_Blur
félisten
Ez így van, mivel fele annyiba merül mint egy minőségi 5w40 vagy 5w30.
10w40 se tragédia bele, de érdemes mindig a lehető legvékonyabbat beletenni az ajánlott viszokozitásokból.
pl. nálam a könyvben 5w30 van, de közben módosította az ajánlást a VW 0w30-ra
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
Én mindig a gyártó által megengedett legvékonyabbra szavazok, jelen esetben az 5W-re. Azért hidegben csak jobb, hamarabb eljut az olaj a szelepekig, valamint a siklócsapágyak sem "küzdenek" olyan sokáig.
Jazz-be meg mindenki az 5W30-at vagy 5W40-et erőlteti, pedig a Honda a 0W20-at is megengedi. Én 0W30-cal használom, eddig semmi baja.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Nem tudod lábbal olyan gyorsan pumpálni, mint ahogy az ABS teszi szvsz. Meg mondjuk műszakin sem fog úgy átmenni tudomásom szerint, ha ki van ütve ez a feature.
"...hanem esetleg pumpál..." > Pont ezt teszi az ABS is, csak hatékonyabban, mint a humán erőforrás.
Gumiméretből meg én maradnék a gyári méretnél. 1-1.5 centiméterrel nagyobb lenne a kerékátmérő, ha váltanál.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
Hát, én eddig csak a gyári méret ajánlásokat olvastam több helyen is.
Jobban mondva a nyárihoz képest eggyel keskenyebbet (= egy mérettel kisebbet a váltóméretek közül) szoktak ajánlani télire.
Az ABS-el kapcsolatban meg gondolkoztam kicsit reggel. Nem teljesen értem, hogy miért lenne rövidebb a fékút száraz/nedves aszfalton ABS nélkül. Ugye a fizikát "nem lehet mgbszni" és emlékeim szerint a tapadási súrlódás maximuma mindig nagyobb lesz, mint a csúszási súrlódási erő (ugyanolyan körülmények között, ugyanazoknál a testeknél). Mivel az ABS gyakorlatilag a csúszás-tapadás határán fogja tartani a kerekeket, így azoknál fellépő súrlódási erő valahol a tapadási súrlódás erő maximánál lesz. Ha csúszna a kerék, akkor jóval kisebb súrlódási erő lassítaná a járművet. A saját tapasztalatok szerint ABS nélküli autóban még lereagálni sem fogod tudni olyan gyorsan a kerék megcsúszást, mint az ABS (nemhogy még pumpálni a pedált).
Egyedül jégen/mély hóban/sárban/kavicsos felületen tréfálhat meg az ABS, de azért az esetek 95%-ban nem szokott ilyen utakon járkálni egy átlag autós. Ha meg igen, akkor is csökkentett sebességgel.
Egyébként még jó pár évvel ezelőttről nekem ez a videó maradt meg, ami a fent írtakat támasztja alá.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
A márkaszervizek sem szeretetszolgálatok, azért erőltetik a 10W40-et, mert az a legolcsóbb. Ékes példája ennek az 1,3-as Toyota Auris esete a Totalcar oldalán.
Amúgy a Gusztávról is több rosszat olvastam, mint jót.
(#38612) bajaki: A kettőből együtt.
Meg azért valljuk be, általában a nagyon spórolós emberek választanak Suzukit, ebből kifolyólag a karbantartás sem történik mindig megfelelően.*
Az Aral mint márka... Hááááát... Mondjuk úgy, hogy egy fokkal jobb, mintha teljesen szárazon futott volna a motor.*Saját tapasztalat: 2016. szeptemberében született az elhatározás, hogy veszek egy városi kisautót 1,5, max. 2 millióért, a fő csapásirány egy ilyen gombóc Swift volt, de úgy 10-20 db Suzuki (nem csak Swift) megtekintése után elég lehangoló volt a kép.
Aztán 5 hónappal később sikerült végre teljesen véletlenül egy Honda Jazz-t találni, ami nem volt bontószökevény. Eszembe sem jutott a típus, pedig addigra már mindenféle márkát/típust keresgéltem.[ Szerkesztve ]
-
bajaki
őstag
Nincs vele különösebben problémám, szépen jár vele a motor, szép hangja is van. Az előző tulaj többet használta hosszabb távokra az autót, kevesebb hidegindítással, nálam inkább az ellenkezője lesz, ezért gondoltam az 5W40-re. 5W30-at már nem akarok belerakni ennyi 10W40-es kilométer után.
-
blakey
titán
Egyrészt 17"-os kerékről van szó, Vitara, S-Cross, mindkettő esetében elfér a mankókerék és a teljesértékű is. Utóbbi esetében az alsó szint nem használható, de ez logikus.
+ ha utána nézel a mankó egy vagyon. - 30e Ft-ot nem neveznék vagyonnak. + felni és gumi is a közelében lenne, sőt drágább és 17"-ról van szó továbbra is.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen