Hirdetés
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 8T - T-modell
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #48779 üzenetére
A Hella-sra gondolsz? [link]
Ezek egy talicska aprómajmot nem érnek, "dobd el messzire" kategóriás, ha nem elég vastag a vezeték, akkor nem érintkezik rendesen, rádiót betenni még okés, de másra én nem használnám, akkor már inkább [ilyet] használnék ha nem megoldható a forrasztás, de a 12V miatt érdemes leforrasztani és zsugorcsövezni...."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #48786 üzenetére
Azzal nincsen baj ha jó vastag a vezeték, én a corolla HB4-es foglalatát cseréltem vele, de a japók úgy elspórolták a vezeték keresztmetszetet, hogy nem tudta eléggé átszúrni a gyári vezetékezést, szóval arccal a kókányolás felé, levittem a krimpelőt és a második linken bemutatott "csövecskével" kötöttem össze, persze előtte szigorúan összesodortam a két szálat. Élettartama örökélet + 5 nap, ha rángatod izomból sem jön szét, az érintkező felületben sem szenved hiányt, ha előtte még forró ónba is belemártottam volna az összesodrot kötést, akkor abszolúte bulletproof megoldás lett volna. Így csak randa, de működik...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
válasz ncc1701 #48853 üzenetére
Persze hogy nem szabad, de a piac ezekkel van tele. A 3-15 év közötti autókban is mind 120-130k km van, az is egészen hihető. Mindenhol a trükközés megy, igazából akkor jársz jól, ha tudod, hogy mi a baja, és mivel fognak átverni, és meg tudod csináltatni. Egyébként meg lottó. Ismerősöm elcserélte az ignisét egy focus cmaxra, és hidegen fullad a motor. Az ignis elég rossz állapotba volt, de legalább tudta, hogy mit kell csináltatni. Most meg minden része ismeretlen.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #48848 üzenetére
És hány év alatt lett kicserelve az a pár kopó - fogyó? Sajnos a piac tele van szervizt sosem látott darabokkal, ami még karban volt tartva és olyan mint a yarisod, azok fél nap és mennek, nem vicc, vagy kamuk. "oh, azt most vitték el de mutatok másikat pont olyan csak kék és picit olcsóbb... " nah, amiért hívtam jó autó volt, a kék meg egy vödör csavar...
Most képzeld el h felemeled és rá jössz h amit a yarisod kért x év alatt, azt ez is kéri demoströgtön mert lóg a bele mindennek a futóműben, az akku csoda h tulelte az előző telet, a generátor a névleges töltés felét sem adja le, gumik repedezettek, fektarcsa limiten, betét dettó, klímát alhangon tölteni kellene, hosszbordás gyári, hűtővíz és váltó olaj dettó, a fékfolyadék minimumot, fekcsovek oda és ha ehhez még van egy-két műanyag gond Akkor nettó GTK a buli... Na ilyen 140ezret futott Mazda 6-okat és Avensis-eket néztem majd egy évig és bele fáradtan, vettünk Vitarat..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
válasz ncc1701 #48859 üzenetére
Ilyennek van hirdetve mind, az a baj. Aztán elmész megnézni, és sírni támad kedved, hogy a bontó kapujából visszarángatott vacak miatt üzemanyagot, és időt áldoztál. Minden itthon eladó százezer öregebb autóból egy olyan, mint a tied volt. Annyi esélyed van megtalálni, mint tűt a szénakazalban. És sajnos a kazal rohadt nagy.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
blakey
titán
válasz ncc1701 #48972 üzenetére
Vannak lyukak, csak épp sz@r a víz elvezetése, beázik az egész. Volt aki azt írta, hogy egy autómosás után is tocsog a vízben. Ráadásul SirKeronak előtte Vitarája volt, így tudja, hogy milyen is lehetne a "kb. ugyanolyan" ajtó.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
M_AND_Ms
veterán
válasz ncc1701 #48972 üzenetére
Az ajtón alul ott vannak lyukak. A fólia is létezik, csak a rögzítése nem korrekt, el tud mozdulni pont a tükör melletti köztes ablakkeret résznél, ahol elve (minden autón) be tud folyni a víz az ajtó testbe. Így pont, ahol, nagyon nem kéne ott van a rés pajzson, vagyis a fólián, miatt a víz a kárpit felé tud folyni.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
SirKero
őstag
válasz ncc1701 #48972 üzenetére
Az a legnagyobb gond,hogy a víz befelé folyik az utastér felé nem pedig alul ahogy te is mondod + a fólia alkalmatlansága miatt az összes elektromos cucc a hangszóróval az élen ázik
#48974blakey A Vitaránál az volt az különbség hogy egyben van az üveg. Az S-Crossnak osztott az üvege és ott ázik be.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
TommyY2
tag
válasz ncc1701 #49029 üzenetére
Húsz évvel ezelőtt még én sem tudtam, hogy mi fán terem az olajcsere. Csak az a legfőbb gond, ha az embernek van egy autószerelője, akihez "rendszeresen" jár (ahogy a szerelő tájékoztatja) és az Ő hanyagságán múlnak a dolgok (pl. a 19 éves Renault Scenic gépkocsinkat két évente szoktam vinni olajcserére, mivel keveset van használva és két év, vagy 30.000km van megadva a könyv szerint).
A kezdetekkor még márkaszervizbe hordtam, de ők se mondták soha, hogy vigyem évente, vagy max. 20.000-nél (azt mondták, hogy speciális olaj van benne, azért). A napokban néztem meg a 15 éves számlát, 10W-40 olaj van rajt feltüntetve (gondolm, ELF).TommyY
-
SirKero
őstag
válasz ncc1701 #49038 üzenetére
OK áláírom ebben is lehet valami
De nekem hónapról hónapra ugyanannyi volt eddig csak most ugrott meg hírtelen#49039Brogyi A facebook csoportban volt divat egy időben hogy irreális fogyasztási adatokat produkáltak. Csak hogy ott is azoknak volt ez kivitelezhető akik az alföldön két falu között nulla forgalom mellett hátszélben 60km/h sebességgel közlekednek. És utána ezt akarják elfogadtatni mint valós fogyasztást. Akinek nem ennyit eszik az béna
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Zolás
addikt
válasz ncc1701 #49041 üzenetére
Bakker, a nyári continental, amivel adják, a télihez képest olyan, mint egy ócska kínai vacak. Pirelli téli van, olyan érzés a nyárihoz képest, mintha rátapadna az autó az útra. Nagyon durva a kontraszt.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
blakey
titán
válasz ncc1701 #49072 üzenetére
Korábban linkeltem, hogy milyen egyszerű, hitelesített mérővel mérek, bárkinek elérhető.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #49130 üzenetére
"ami olajos, az nem rohad" Xantia a haveromnak szivárgó nagynyomásúval, annak nem rohadt az alja... csak 5000 km-enként kért egy lityi hirdaulika folyadékot.
Igen, nekem egy "család transporter" kellett (minél több extrával és autónak nézzen ki, ne UFOnak), ami évente kér egy kisszervizt (olajszűrő+4L motorolaj+légszűrő+pollenszűrő+klímabomba max 15-20rongyról beszélünk) és 5-6 évente két garnitúra gumit meg egy új akkut aztán csókolom (35k akku, 120k/garnitúra). Ezt a halálosan nagy feladatot kellett volna teljesítenie egy autógyártónak, de nem jött senkinek sem össze a Suzukin kívül... Aztán nagy a szívem mint Kozsónak, mindenki belefér, meg naiv vagyok a végtelenségig, de ne nézzen már senki sem madárnak, hogy majd a 3hengeres 1L-es változó turbós kettőstömegűs motor elmegy 200k km-t BP-en hibamentesen 20 év alatt... és még rozsásodni sem fog... aham, én meg most jöttem a 6:20-assal... de még ha nem is megyek el vele 200k km-t, nekem akkor se nyújtson be egy 100k km-t futott 15 éves autó több százezres szerviz számlákat, mert betolom a bontóba.
A gyerek teli torokból kacagott amikor apu kopaszodó fején kopogott a jégeső miközben ablaktörlő lapátot cserélt aznap már másodjára, de én annyira nem élveztem valahogyan...
A kollégám gyújtótrafó cseréjét a Szarvasi pihenőben sem értékeltem... A Poloval is voltak elektromos gondok, beakadó biztonsági öv, kontaktos hátsóablaktörlő motor (hol ment hol nem, mint a mesében), napi féklámpa izzócsere, széthulló kuplung, a Merci is megdobott néha vmi nyalánksággal (hogy az autószerelőim élete se legyen unalmas, meg tudjanak ők is sztorizni este a kocsmában), a Fiat Brava is hagyott el hátsó dobot, kerékagycsapágyat, lerugott hűtőtömlőt...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
beef
őstag
válasz ncc1701 #49204 üzenetére
Próbálkozhatsz a free-vel is, lehet engedi az is, bár a pro is filléres cucc.
Ami biztos, hogy ha usb-s ODB kütyüd van, akkor az csak pro-val megy.
Error code reset video -
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #49202 üzenetére
A WagonR-rel a DashCommand kommunikált a legjobban.
iOS-re meg a Car Scanner vált be.
-
BBke
tag
válasz ncc1701 #49202 üzenetére
Azért csodát ne várjál tőle, és a hibakódokat is érdemes fenntartással kezelni. Nem biztos, hogy pontosan azt fogja írni ami a valóság, és vannak olyan hibák is, amit nem fog látni, pedig benne van a hibatárolóban. Tapasztalat. Komolyabb univerzális gép sem lát bizonyos hibákat, viszont a gyári diagnosztika igen.
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #49229 üzenetére
Az enyém volt ilyen, de csak egy délután csinálta, azóta kussol. Igaz, akkor nagyon szekér hangja volt. Bár igazság szerint akár csinálhatja is, csajom viszi, és a zene mindig szól benne
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Szilágyi84
senior tag
válasz ncc1701 #49234 üzenetére
Na jól van amúgyse tudnád elvenni a kedvem és lebeszélni róla. Én mint egy 10 éves Swift és egy 7 éves Splash után , mégha lenne rá lehetőségem se ülnék másba . Na jó talán egy Zoet elfogadnék , de ez a veszély nem fenyeget , hogy lenne felesleges 8 millióm szóval maradok hű márka kedvelő és várom , hogy eljöjjön az én időm és egy normálisat találjak.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #49211 üzenetére
Az a baja h "Opel ami sose kop el..." Bocs, kihagyhatatlan volt. Nem leszel tőle okosabb, mert az ingyenes app nem sokat mutat, a fizetős meg nettó lehúzás, mivel annyival nem tud többet, a hibakódokat meg a helyén kell kezelni, ugyanis pont ezek szeretnek random kódokat dobálni, amiről a végén kiderül h mechanikai hibára vagy mérési hibára vezethető vissza. Szerintem használd és élvezd, mert máskülönben több fejfájást fog okozni, mint örömet. Az utolsó szerethető Opel amit vezettem az a G Astra, előtte volt F Astra Caravan 1,4 rémhirtelen meg Kadett 1,6 szopódízel, ami nem ment, cserébe ha nem folyt belőle valahol a motorolaj, akkor nem volt benne már.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz ncc1701 #49248 üzenetére
Nálam vegyes, kell a téli, hogy ne tudjon befagyni. Én is ritkán használom. Vaktában nem használom, mert már tapasztaltam, hogy ha indulás előtt nem ellenőrzöm a lapátok alatt akkor az apró homokszemek karcoláshoz vezetnek, mindig kitisztítom a lapátok alatt, a a lapátokat is megtörlőm és a szétvédőt üvegtisztítóval befújom, utána mehet a törlés.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
TommyY2
tag
válasz ncc1701 #49317 üzenetére
Ha nekem szerettél volna válaszolni, akkor én tudom (laikusként legalábbis sejtettem), hogy időnként mindent cserélni kell, de az egészben az a szomorú, hogy hiába kértem mindig a szerelőtől, megmagyarázta, hogy jó az, nem kell cserélni. Most tartok ott, hogy talán ideje váltani (ugyancsak a szerelőnk érdeme, hogy a Splash kocsinknak 10 évesen beállt az ABS kockája).
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz ncc1701 #49327 üzenetére
..én nem mondom, h minden xar ami nem gyári, de sajnos vannak tapasztalatok. Kering fent egy video, megpróbálom megkeresni, de lehet, h láttátok is. Két egyforma autónak az elejét törték össze, mindkettőt megjavították. Egyiket gyári elemekkel, a másikat utángyártott cuccokkal, majd ismét törés. Az eredmény lehangoló volt , a nem gyárival szerelt autó szemszögéből.
Joe
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #49331 üzenetére
ez általában olcsóbban adja ugyanazt, max a gyári logó nincs benne
Ez azért nem mindig van így, az autógyárak általában komolyabb minőségbiztosítást követelnek meg a gyári alkatrészeknél, az "ugyanaz, csak logó nélkül" alkatrészek meg a selejtesebb darabok, amik még használhatók. Pl. a Honda olajszűrőt a Purflux gyártja, a gyári kékkel nem is szokott gond lenni, viszont az "ugyanaz" LS350-nél több esetben is előfordult már, hogy szétesett a biztonsági szelep.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #49331 üzenetére
Igen, mert sok cég gyári beszallito is, pl Aisin, Nipparts.
Az Insignia meg olyan szempontból jó h Opel áron van hozzá GM alkatrész, ami egy japán utángyártott árában van, sokszor még alatta.
JapanParts, H+B, de még a Valeo sem olyan retek hogy még sem rendelném... Én a Toyotában az előbbi kettővel dolgoztam, rendelesre hozták nekem mindig az autosboltba és kedvezményesen adták tovább...
Tette mindegyik a dolgát mint kés a vajban, mindig passzoltak és évekig működtek.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
őstag
válasz ncc1701 #49336 üzenetére
..senkit sem akarok megbántani, de olyan, h normális, az én olvasatomban nem létezik. Tapasztalt az már sokkal inkább. De, Ő ha nem barátod, rokonod, akkor semmi más nem érdekli csak a profit. Minden alkatrészen keresnek, és nem keveset. Pontosan ezért húzzák a szájukat ha Te viszed, akarod vinni a beépítendőt, vagy 1xűen elzárkóznak ettől az opciótól. Az is egyértelmű, h a gyári alkatrészeknek magasabb az árfekvése mint az utángyártottnak, kisebb a kedvezmény is rajta, ergo nem éri meg neki, mert ugye ott a másik opció, más haszonkulccsal. Borítékolható a végeredmény.
Joe
-
-
-
TommyY2
tag
válasz ncc1701 #49427 üzenetére
Én gyűjtöm az olaj mintákat (csak kíváncsiságból és viszonyítási alapként), hogy lássam, melyik olaj milyen sűrű (pl. 5W-30 vs 5W-40).
A múltkori olajcserénél (újfajta Lengyel Orlen olaj) elfelejtetten mintát kérni, ezért otthon szívtam le a motorból. Kb. 5km volt benne hazáig, de már korom fekete volt (1.6 benzines).
Egyébként ennél az olajnál tapasztaltam, hogy 5W-40 létére olyan híg, mint az 5W-30-as EcStar (vagy az Eneos Hyper 5W-40 sűrűbb az átlagnál?).
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
dReFiX
senior tag
válasz ncc1701 #49474 üzenetére
Dízel meg az automata szó külön külön említésétől is ki szaladnak a kapun az egyszerű átlagos felfogású ügyfelek. Pont azért ennyi egy Octavia, pedig aki reálisan át gondolja és vesz egy flottás octaviát ahol mindent azonnal cserélnek tökéletes lesz neki, de piac nem így gondolkodik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest