Hirdetés
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz a_tesz #45635 üzenetére
Mint látod ezek csak az én preferenciáim, engedd meg h ne linkeljem most be az 1,4BoosterJet, vagy az 1,4 TFFSI (octavia), vagy épen az 1,6 CRDI (i30) nyomaték/fordulatszám görbéjét, elhiszem h nektek az elég, de én keveslem.
Mint írtam a szomszédomban akad néhány 1,4 Twinport Astra (meg a családban is), akárkit kérdezek mindenki elégedett vele, én megőrülök tőle hogy 3500 alatt nem történik semmi..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz a_tesz #45640 üzenetére
Igen, értem mire gondoltál, pont ezért írtam h mindenkinek mások az igényei/musthave szükségletei, én bevállalok 10 évente egy turbófelújítást/cserét a jobb menetdinamika érdekében, de a többlet fogyasztás sem zavar ha az autó biztonságosabb. (egyen fél literrel többet mert nehezebb 400kg-al, de legyen benne több anyag is és nem elektronika vagy akku)
Persze ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy neki mi a fontos, nekem például nem kellene a bőrülés vagy az összkerékhajtás (ha fizetnének érte sem), de egy adaptív tempomat vagy egy vészfékasszisztens már jobban hangzik.
Köszönhetően az EU-nak meg sok más dolognak a szívóbenzineseknek kezd leáldozni a csillaga (mint annó a szívódízeleknek), ami a tartósságukat tekintve igen rossz hír azoknak, akik nem engedhetnek meg egy új autót maguknak még hitelre sem...
A lényeg hogy nehéz ezt így elmagyarázni, a mazda zoom-zoom-nak meg minden egyéb flancos néven hívja, én vezetési élménynek és rugalmasságnak nevezném, de ezek sem igazán jó szavak rá...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz a_tesz #45962 üzenetére
Az kizárt dolog, mert nem tudom Mi az a porvédő lemez? És mi van ha megnyomtam, tönkremegy, újat kell venni? Eddig csak olyan autón cseréltem kereket, amin hátul dobfék volt, szóval nem tudom mi az amire gondolsz. De akkor elől is van a tárcsaféknek porvédő lemeze? Minden autón? Mert akkor eddig sose sikerült megnyomnom.
De a bedőlést imitálva próbáltam rángatni fel és le az autó hátulját, beültem és ugráltam a nyitott csomagtartóban, 10 cm-t mozgott fel és le az autó segge, de semmi hangja nem volt.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz a_tesz #46231 üzenetére
A ház előtt áll a kocsi a parkolóban, rálátok, csak a gyári 17"-os porfestett alufelni drága mulatság.
Eddig mindegyiken acélfelni volt (vagy kerékőrrel kaptam alufelnin), csak azért gondoltam hátha áll másik autó kerékőr nélkül hasonlóan szép felniken a környéken...De roncsolással kb mindegyik pár perc alatt leszedhető, viszont a méretben sem vagyok 100%-osan biztos...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz a_tesz #46239 üzenetére
Igen értem mire gondolsz, de ezek sajna bőven 10k felett vannak a normálisabbak...
Most becseréltettem amit tegnap vettem, megnézem, hátha ez jó bele, a gyári csavarnak 22mm a menetes hossza, ennek 25mm...
Megpróbálom ha nem ömlik az eső, max visszakérem a pénzemet és rendelek gyárit vagy keresek másfajtát...A váltózár ha volt a kocsihoz, az jó dolog, de plusz 45k+beszerelési díj egy kicsit borsos érte, úgyhogy nekem nincsen.
A w140 első tulaja egy csomó ilyen vackot belerakatott, trükk indítást, poroltót a vezetőülés alá, GPS nyomkövetőt, motortérzárat, vakvezetéket, üzemanyagszivattyú tiltót... na az a csóka frankón paranoiás volt, a nyomkövetés szerződését fel is bontottam, mert én nem fizettem havi 15k-t ezért... így csak a rendőrök tudták lekérdezni tőlük ha kellett, mondtam h nekem ennyi bőven sok, ez volt évi 10k, annyit megért...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
JohnyBlue
őstag
válasz a_tesz #48455 üzenetére
Ha meg nincs klíma, akkor külső levegő és fűtés az ablakra irányítva, ez a legjobb, amit tehetsz pára ellen, vagy tényleg a borotvahabos megoldás segíthet.
Ezt a swift nem tudja nyomhatom én neki négyesen a levegőt....nagy ívben magasról... klímát rápöccintem oszt eltűnik... visszapöccintem pár perc és visszajön... megint bepöccintem... megint eltűnik... jó mókának tűnik de nem az.
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
dethroner
veterán
válasz a_tesz #48455 üzenetére
De a 24 éves rönőm miért nem párásodik? Ugyanolyan körülmények között én egyetlen párafolt nélkül jutok el a munkahelyemre. Nincs klíma, nem tudom lezárni a levegő bejutást, mert nincs ilyen lehetőség, levegőt nem fújom, csak ami alapból megy a szélvédőre.
Csajom swiftjévben minden csillivilli benne van, és használnia is kell, mert nem lát ki belőle.
Mennyit fejlődött az autóipar, régen párát se tudtak az autók bent tartani
Bár emlékszem én is olyanra hogy párás volt belül, de akkor ketten voltunk benne bőrig ázva, zivatar közepén. Na akkor törölgettem bőszen.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz a_tesz #48478 üzenetére
Nincs semmi. A légbeömlő egy lyuk, amin menet közben folyamatosan jön be a menetszél. Annyit lehet variálni, hogy keresztülmenjen a beáramló levegő a hőcserélőn, vagy sem. Szóval, vagy fűt, vagy hűt. Persze a hűtés az a külső hőmérséklettől függ
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Pist@bácsi
őstag
válasz a_tesz #48532 üzenetére
Tudom, nincs összefüggés a kettő között.
Az ő példáját azért hoztam fel, mert pont az akkori gyári ajánlású olajjal voltak a gondok.Nem teljesen más a két motor. Az újabb és kicsivel erősebb csak tovább fejlesztett változat, a szívócső meg a vezérlés változott, a blokk ugyanaz.
-
Pist@bácsi
őstag
válasz a_tesz #48553 üzenetére
Elképzelhető. Bár én nem úgy fogalmaznék, hogy jobb hozzájuk, hanem hogy már elviselik. Furat/löket sürítés megegyezik. Viszont a környezetvédelmi besorolása jobb az újnak. Ezeknek a vékony olajoknak a környezetvédelem/fogyasztáscsökkenés az elsődleges céljuk. Ennek van alárendelve a motor élettartam is. De továbbra is szerepel az 5w30 a gyári ajánlásban.
Vitarámban K14C motor van, abba 5w30 mehet, 0w20 nem. Persze ez turbós. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz a_tesz #49255 üzenetére
Ez sem rossz megoldásnak, az enyém azért jó mert bármilyen folyadékkal működik, max kidobod a szappanadagoló fejet, de az amúgyis a legtöbb embernél a kukában landol...
A Nurofen szuszpenzió adagolója például szuper bicikli lánc olajozó, vagy a palette-s hajfesték adagolója ajtózsanér kenéshez...
De sikerült egyszer még a KGST autós korszakban ukrán zsiguli benzincsövét lábpumpával újra átjárhatóvá tenni. Fékfolyadék cserénél (kormányszervóval is működik) meg tudod csinálni például, hogy pont annyit hagysz a tartály alján amennyitől még nem levegősödik fel, felöntöd a friss folyadékkal maximum felé és ha kilazítod a légtelenítőt akkor a gravitáció elintézi helyetted (szépen lassan elkezd folyni, ha tiszta jön már akkor elzárod), csak minden kerék után rá kell tölteni. A linkelt kis cső itt is kapóra jön egy üres flakonnal vagy - ha igazán "rambónak" érzed magadat - egy margarinos dobozzal. Kormánynál is ráhúzod a csövet, kioldod alul a légtelenítőt (ha van) és forgatod a kormányt jobbra-balra akkor szépen kidolgozza a régit, csak érdemes a szintet szemmel tartani.@simonjoe: Azért az talán kicsit ágyúval pulykára... Egy sima kézi pumpás megoldás bőven jó, nekem hajdanán volt kézzel hajthatóm ilyen "gázolaj primavitázálási célzattal", mert azon egy teljes fordulatú tekerés pont 2 deci volt, de sajnos tönkrement, pedig most a panel parkolóban ingyen tankolnék, amilyen bamba emberek vannak...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
a_tesz
Korrektor
válasz a_tesz #49487 üzenetére
A szerkesztésbe nem fértem bele: ja, ha most vennék meg 13 évesen, akkor valószínű a következő 10 évben lehetne már rendesen rákölteni, de ugye mi garantálja a futást meg az elvégzett karbantartásokat. Most jut eszembe, az ABS kockát is kellett cserélni, kapott egy felújítottat (35 00 Ft). Hiába mondtam, hogy cseréljenek 3 évente fékfolyadékot, a szalon szerint "nem kell az", hát meg is lett az eredménye. Ezzel együtt is szerintem sokkal jobban jártak, mint egy 10 éves bármilyen autóval. De ugye sok embernek fontosabb az, hogy a szomszédnak milyen autót tud kiállítani, mint hogy mennyibe fog ez a következő 5 évben kerülni...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Chereiose
addikt
válasz a_tesz #49901 üzenetére
Igen ezt értettem a facelift alatt, nem tudtam, hogy ez egy ennyire más mint a korábbi verzió.
Nem rossz fogyasztás ez sem, itt agglomeràcióban szerintem eljárkálnék vele 6 liter körül, meg gondolom nem drága hozzá annyira semmi sem. Felszereltségi szintekben vagyok igen csak összekavarodva, mert most vettünk egy S-Crosst és ott ugye van 3 szint, de a regebbi swifteknél csomó van. Leginkább olyat keresgélek, ami LED nappali menetfényes.
Egyébként az általad írt motorkódú motorral gondolom gyengült is a régebbihez képest a swift, mert a gyorsulásra 0-100-ra is 12mp feletti értéket ír, a régebbi ha jól emlékszem 11 körül volt 100-on.
-
-
AMD Power
titán
válasz a_tesz #50053 üzenetére
Csak január 8-án tudunk elmenni megnézni. Mondjuk se én se a tesóm nem vagyunk autószerelők ,de valamicskét azért konyítunk hozzá. Nézegettem a szerviz könyveiket is. Vagy 1 év vagy kb 15e km cserélték bennük az olajat. Árban is megfelelne nekem. Amire szükségem van , az benne lenne. Klíma + szervó meg a lufi. A többi esküszöm nem érdekel. Ami nincs benne felesleges sallang az nem megy tönkre. Lekértem a km állást is egy párnál. Valósak.
-
tboldi
nagyúr
válasz a_tesz #50647 üzenetére
Akkor marad a jól bevált Shell.
Mondjuk a Clubsmart pontok miatt is szeretem a kagylót, rendeltem már így konyhai mérleget, pendrive-ot, hajnyírót, laptoptáskát, kisebb szerszámkészletet, stb. És párszor az is nagy segítség volt, amikor nem volt nálam annyi pénz, hogy a tankolás felét pontokkal is ki lehet fizetni.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
-
zsolt19900
őstag
válasz a_tesz #53492 üzenetére
egyik kereskedés sem akart adni ajcsit szóval itt a vége a történetnek sajnos
A többieknek köszönöm, billent a mérleg a GLX felé ha ott fogok tartani, akkor azt fogom megvásárolniFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
slett27
addikt
-
Cunaja
addikt
válasz a_tesz #58957 üzenetére
Ezt tudtam én is, mégis az üzletben ezt kérdezik. Mondtam nekik én is, hogy nem az agy nagyobb. Erre azt mondták, ez a kettő létezik. 54 és 54.1 a többi száma azonos.
Nem lettem előrébb. Állítólag júliustól 20%-os áremelkedés várható felni és gumi fronton. Azért küzdők. A kereskedőm meg beteg.
Szerk.
tboldi: Hiába mondom, hogy a tárcsa nagyobb. Aki tudja míről van szó, az oda is írja a felnikhez.
Ezért is kérdezném a 2021-es GLX Swift tulajokat, akik vettek esetleg 15"-os lemez felnit.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
fogkefe21
kezdő
válasz a_tesz #66576 üzenetére
Nekem sem tűnik valósnak. Amúgy arra leszek kíváncsi, hogy tényleg hozni fogják-e Európába, mivel itt sorra szűnnek meg a kisautók a szabályozás miatt. Plusz nem látom mennyire lesz sikeres, mindenki az arab fog nevetni amikor bemutatják. Mennyiről indulna a GL amit értelmetlen megvenni? 7.5? Egy GL+ meg 8? Egy GLX automata kéttónusú fényezéssel meg már majdnem 10 misi lenne? A Suzuki Swift ami a megfizethető mobilitást jelenti, az egyszerűséget, az olcsóságot? Érdekes egy világ jön sajnos. Kíváncsi leszek mi fogja jelenteni az olcsó mobilitást, mert nem az autó az tuti. Visszatérünk majd a lovakhoz?
-
kenguru99
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen