- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- MIUI / HyperOS topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
veterán
válasz 2ozzmexy #69501 üzenetére
Igen, az van a kezelesiben itt is, emlitve sincs a 0W20 a ket turbos motorhoz benne, ezert is figyeltem fel ra. Errefele nem hasznalnak suzuki olajat, kb beszerezhetetlen. Motult rak a legtobb suzi szerviz, talan azert nem kezdtek el a higabb olajjal dolgozni. Nem is nagyon hallottam/olvastam meg errol, tbh.
Mindegy is, marad az ami belevalo, nem igazan maradtam le semmirol akkor, azt hittem valtoztattak az ajanlott olajon, de nem ilyesmi tortent.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Qtya123
őstag
válasz 2ozzmexy #69501 üzenetére
0w-20 olajról jut eszembe....
Nemrég ismerősnek cseréltem az 1.6 Vitarájában olajat, akkor szereztem az első tapasztalatokat a 0w-20-al (sajátomon a szerizkönyv bélyegző miatt nem cserélem, műhelybe szoktam vinni).
Hát az én 10w-40-hez (azelőtt meg a 15w-40 mézhez) szokott formám jól meglepődött, mikor a nagy lendülettel kifolyó, nagyon híg olaj úgy kezdett el az olajfelfogó száján lévő műanyag rácsos részen visszafröcskölni, mintha vizet öntenék rá. Lehetett utána takarítani a sok kifröcsögött kis cseppet...
Megszoktam, hogy a másik nem fröcsköl. Ennél jó közel kell tartani az edényt.[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #69509 üzenetére
Na én azt nem tudom, hogy a visszahívással mi van mert nem vittem (még) vissza. De az biztos, hogy a 020as olaj a hibrid olaja lett, azoknak az van a könyvében. Lásd burgatshow. Az meg még a visszahívás előtt kijött ,nem?
De nekem 8 a sztori mert rám szervív ne is számítson olajcsere ügyben. Én elvagyok a mobilommal.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
AMD Power
titán
válasz 2ozzmexy #69568 üzenetére
Mi sokszor azt nézzük a feleségemmel,hogy sokan ész nélkül fékeznek. Sokszor teljesen indokolatlanul, össze -vissza.
A motorfék fogalma sok embernek meg teljesen ismeretlen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
atika88
senior tag
válasz 2ozzmexy #69656 üzenetére
Ohh, vagy úgy. Hát így akkor már teljesen érthető, elég sokféle opció élethelyzet előállhat akkor Köszönöm a részletes válaszod.
Teszek rá egy ajánlatot, 5.5 mió az elképzelésem, tekintve h 5 éves már. Igaz patika állatban van tényleg és km se sok benne Azt hiszem a mai árakat tekintve ár/érték arányban igazi kis ritkaság, és remek vezetni is. -
atika88
senior tag
válasz 2ozzmexy #69659 üzenetére
Igen, matek szerint ez így teljesen oké (lenne) és ránézésre is. Persze egy márkaszalon állapotfelmérés és előélet nézés biztosan lesz. Elektronikus a szervizfüzet amúgy már a Suzukinál is?
Kérdéses a használati körülménye és mennyire rúgás neki, ahogy mondod. De tekintve az autó patika állapotát: aki így figyel óvja a kocsiját, nem hinném h szétcseszi technikailag. Illetve nem rendeltetés szerűen használná...legalábbis bízom benne
Köszönöm a tippeket, akkor fülelni fogok mindenképpen! Véletlenül se üzemmelegesen nézem meg Mivel csörög, akkor kvázi láncos a vezérlés amúgy?
Örömmel veszem a videódat, hogy milyen optimális/normális esetben egy hidegindítás! Köszönöm szépen!
Mondjuk nem tudom a mai árak mellett 5.5 mió ezért a kocsiért mennyire reális. Rengeteg pénz, tisztában vagyok vele, hogy azért ez egy jó autó...nade akkor is.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #69659 üzenetére
Lehet én vagyok a fura faszi, de egy legalább 3 éve forgalom lévő 52 ezret futott kocsinak le legyen már pormentes a motortere. Lehet a kocsit nagyon szeretni, de ez nekem akkor se őszinte. Nekünk 60 ezer van a swiftben, minden gyári, soha nem volt semmi baja, de ha eladásra kínálnám akkor se suvickolnám ki a motorteret. Max a nagy port letörölném, de hogy az összes csavar és gumicső utolsó redőjét is kitisztítsam, soha
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
őstag
válasz 2ozzmexy #69691 üzenetére
14 éve van gazdája, még 14-et szerintem elmegy ha nem sajnálják rákölteni amit kér
én is kb itt húztam meg lélekben a határt, körülnézve a piacon.. szükségem nincs rá második kocsinak, de ráérek kivárni a megfelelő vevőt
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
VikMorroHun
senior tag
válasz 2ozzmexy #69707 üzenetére
Márkaszerviz, ahol vettem az autót. Tudom, hogy meg lehetne oldani olcsóbban is, csak akkor ugrana a 3+7 éves garancia.
Egyelőre nem nagyon bütykölném, mert nem értek hozzá. Kipróbáltam az ablaktörlő lapát cserét a kézikönyv alapján - csak félig sikerült megoldani a feladatot.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
szivacs1987
aktív tag
válasz 2ozzmexy #69747 üzenetére
Az 1.0BJ papíron 111Le és 130 km/h-nál pont 3000-et forog.
[https://www.cars-data.com]Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #69761 üzenetére
Nem (csak) a japók érdeme, hanem a pöttöm turbina és kompresszor kerekű turbóé, amit könnyű felpörgetni, illetve az elektromos nyomásszabályzásé is.
A MiTo normál módban 1700-1800 1/minnél van nyomatékcsúcson papírforma szerint, dynamicban viszont kilövi a nyomásszabályzást és 3000-3100-nál lesz a csúcs. [kép]
[ Szerkesztve ]