Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Giot

    addikt

    válasz netmesterke #7140 üzenetére

    A futómű nagyon kemény több ismerősömnek is az van.
    Ennek ellenére a magas felépítés és a relatív kis tömeg miatt nagy tempónál szeret billegni, na nem olyan veszélyesen, inkább csak figyelmeztetés képen.
    A 3 fajta motorral szerelik, 1.3vvt 93Le. 1.5vvt 99Le meg van egy 1.25-ös Fiat diesel-el szerelt valami 70 ló körül.
    Nem igazán takarékos. szereti a hasát, főleg ha hajtják, cserébe az 1.3 as is megy mint a meszes. Ez azért is van mivel elég rövid áttételezésést használ a Suzuki az Ignis esetében. Másrészt az autó magas felépítése is rátesz egy lapáttal.
    Persze lehet vele takarékosan is járni, 6 liter környékéből ha meg tudja állnia delikvens hogy ne pörgesse meg néha, meg 5. pakol 60-nál 70-nél.
    Megbízható autó, túl sok gond nem volt vele az ismerősöknek.

    Nincs beleszólásom de részemről inkább egy 2-es Swift. Marha jó kis dodgem autó. kevesebbet fogyaszt, hosszabb áttételek miatt, szereti a ha pörgetik ugyancsak előbbi oknál kifolyólag, (meg a "hülyegyerek" japán motor miatt) jól megy. Jó az úttartása. Jah és pofás kis jószág.
    4 csillagos törésteszt.
    3 fajta motor: 1.3 16V 92Le, 1.5vvt 102Le meg az Ignisnél említett kis kávédaráló diesel.
    Megbízhatóságára sincs panasz a típushibákat már kinőtte.

    Azt viszont hozzá kell még tenni hogy alapfelszereltségben, nagyon puritán mindkettő belvilága. Még az én 1-es Swiftemnél is, igaz az enyém GLX.
    Mindenhol kopogós műanyag. A kárpitok sem segítik a komfortérzetet.
    Sőt a 2es swift "alsó" felszereltségéből még a fordulatszámmérőt is kispórolták. :B
    A kopogós műanyagok felszereltség növelésével sajna nem változnak max a színük.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák