Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • domojko

    senior tag

    válasz cigam #25713 üzenetére

    Köszi. Kicsit költséghatékonyabban oldottuk meg. A munkahenger nyomórúd tört el. Vágtam 10-es betonvasbol kb ugyanolyan méretűt, két végét gömbölyűre leköszörültem, és ez lett berekva a teljesen műanyag nyomórúd helyére. Szépen tette a dolgát hazáig. Majd itthon kicserélem a munkahengert. Itt megjegyezném hogy, szerintem kritikán aluli már az is hogy teljesen műanyag szar az egész munkahenger ami nem kis igénybevételnek van kitéve. Az meg aztán hogy ezért a műanyag csodáért elkérnek 18-22k ft-ot. :U :W Tihanyból elvergődtem még földvárig vele, ugy hogy beraktam 2.-ba majd indítás gázadás, de földváron nem birt felmenni az emelkedőre mert csak pörgött a motor, és nem húzott. Földváron fogtam egy sárgaangyalost aki még az autójábol sem szállt ki. Elmondtam neki hogy mi a jelenség. Távolból az elmondottak alapján megszakértette hogy munkahengert meg kuplung szettet is cserélni kell. Két opciót ajánlott: 1, behúz a szervizbe majd hétfőn talán kész lesz mert alkatrészt kell rendelni hozzá, vagy 2, trélerrel hazaszállítják. A 3. verziót választottam, elengedtem útjára. Ezután a vaksötétben kicsavaroztam a munkahengert, mert a nyomórúd be volt szorulva a kuplung kar alá, így a kuplung kar nem tudott visszamenni eredeti állásába. Ezért pörgött fel a motor és nem húzott. Ezután kuplung nélkül óvatosan a gázzal játszva váltogattam. Kb 40 km mentem így mire visszaértünk máriafürdőre.

Új hozzászólás Aktív témák