Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz dudika10 #18950 üzenetére
inkább 8 évesek lassan azok, amik ennyit érnek...
a fiatalabbak bőven 2M felett vannak még.
egyébként a sedan újan túl volt árazva, az 5 ajtós jóval olcsóbb volt, ugye itt készült.
szóval egy 3,5M-s sx4 kerül most 1,5-2M Ft körül.a balesethez annyit, hogy eddig szerencsére apróbb dolgokkal megúsztam, egyszer se én voltam a hibás.
illetve casco-t mindenképpen kötnék, amivel azért sok minden megúszható.a legnagyobb különbség nem csak a méretben van, hanem összességében, anyaghasználat, ergonómia, stb.
-
negroo
aktív tag
Sziasztok
Mikor földes uton megyek surlodó hangot halok, de néhe el halgat. Viszont sima betonon nem halom. Fék nem lehet, mert nem melegszik.
-
meroly
veterán
roberto211, pjen és tboy93
Köszönöm, akkor intézem a cserét.Impossible is nothing
-
Kornel
veterán
ahogy nézegetem, olyan 400k a különbség a GL és a GL+ scross között.
ez az autó értékének 10%-a. (szerintem sok)
ami nekem hiányozna a GL+-ból, az a bőrözött kormány, de ez utólag 10-15k-ból pótolható, illetve az automata klíma lehet még kérdéses, de egyébként 95%-ban nem klímázok, mert nem szeretem
fűthető ülés sajnos egyikben sincs, elvileg gyártásból lehetne új autót rendelni, tetszőleges színben, létezik, hogy belealkudjam, vagy ráfizessek valamennyit, és beleraknak 2 fűtött ülést a GL-be? -
Doze
aktív tag
válasz Kornel #18955 üzenetére
Nincs... japán autóknál nem tudsz válogatni a felszereltségek közt... régen a klímát lehetett belerendelni de mást akkor sem.
Utólagos megoldásokon tudsz gondolkodni. Vagy utólagos ülésfűtés vagy bontott gyári ülés.... (ami még nem igazán létezik ) szóval marad az előbbi+2 gyári kapcsoló az ülésfűtésnek. (ami magában is több 10e forint újjan mert használtban nincs), nekem a két ülésfűtés kapcsolót az sx4-be bontottan 8k-ért adtak. Újonnan nem tudodm mennyi az s-cross-ba, de ha olyan a kapcsoló mint a régiekben akkor olcsón megúszod.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18959 üzenetére
tévedés...
a kopel még csak a következő astrával jut el erre a szinte, eddig úgy próbálták meg tartani a lépést, hogy 1600 kg vasat beleraktak
azért a lexus is és a merci cla is mögötte végzett, az nem olyan gáz[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #18960 üzenetére
Jó de az a kopel. Opelékat amúgy sem szeretem. Egy kis "kompakt"autóból csinálnak 1,5 tonnát felhypeolják claudia schifferrel h "ez az astra sose robban le " es akkor itt véget is ert a tudományuk de azert cserébe felsőkategóriás auto aron adjak az autóikat. Nemet autók legalja. Most OPC ket ne vegyük ide.
Amelyik auto meg valóban nem robban le azt nem is nagyon reklámozzák ilyen fos szöveggel.
De a Renault peldaul ugyanolyan erős kb biztonságba mint a mostani Suzuki legfőképpen az s cross.
Mondjuk a Renault nem egy kopel az is biztosNcap hoz fűzve : Ott 2013as suzirol van szo. Az nem a sima sx4 meg ?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18963 üzenetére
nem, az scross.
nezd meg a videot.
regi sx4 sajna csak 4 csillag.
kivancsi lennek egy iihs teszten mit mutatnanak ezek az eu kocsik.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #18964 üzenetére
Hat azert 2006korul a 4 csillag se volt olyan rossz.
Mindjárt megnézem viditSzerk: Megnéztem vidit. Brutal erősnek tűnik a kasztni. Frontális ütközésnél motortér ugye sz@rrá törik gondolom energiaelnyelő zónák miatt , de az oszlopok meg se mozdulnak semmit. Utastér se mozdul. Oldalról se nagyon mozognak az oszlopok. Tény hogy nem egy gyenge kasztnija lehet.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18965 üzenetére
A minap pont azon diskuráltunk ismerősömmel, hogy olyan autókból amiből pl csináltak WRC Rallyautót, annak már alapból figyelembe vették e, hogy majd lesz belőle wrc (sx4 ből volt)? Mert a kaszni ugyan az és a wrc-nél az alap autót kell átépíteni. Jo persze alapos hegesztőmunkán megy keresztül a kaszni utólag, de az alapja mégis csak a gyári kaszni... szóval túl elkurt alapból nem igazán lehet jól építkezni.
-
Bandus99
őstag
Sziasztok
Gyári távirányítónak mennyit kell kibirnia? Jelenség az elmúlt három napban, hogy bezárni egyre ritkábban akarja, sokszor kell nyomkodni. Kinyitni frankón kinyitja. A másik kulccsal amit eddig nem használtam simán nyitja zárja.
Mi történhetett? (Sx4)Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18967 üzenetére
-
Doze
aktív tag
válasz Bandus99 #18970 üzenetére
Elsőként mindenképpen elemet cserélnék, meg ha kicseréled érdemes kicsit kitisztítani belülről, lehet valami kosz a gomb alá szorult stb..
Lehet csak 9 hónapos, de ha sokat állt, akkor is megeshet az ilyen... Ha az sem, akkor is szét kell szedni... megnézni belülről mert valami nem érintkezik rendesen.
Egyébként nem ördögtől való szerkezet, van benne egy immo chip, a többit fillérekből lehet cserélgetni, kulcsot is lehet másolni, csak az immo chipet kell ide-oda pakolgatni.
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18973 üzenetére
Magyar rendszám megvan?
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #18954 üzenetére
Bal első kerék, de nem nagyon hangos.
-
Kornel
veterán
srácok.
van valakinek (régi) sx4-e?
bp és környéke.
megnéznék egyet közelről. -
Doze
aktív tag
Tudom ez itt nem a reklám helye... de haverom verdája eladó. kicsit szőrszálhasogató a gyerek, nem gagyi autó, bár kicsit rozsdál már (ahogy írja is)
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #18981 üzenetére
Szerintem lehet, mert elégé repedezet volt.
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #18984 üzenetére
köszönöm.
-
roberto211
őstag
Doze:
http://m.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/swift/suzuki_swift_gti-9100257
Múltkor mondtad keresel hothatchet. Fb csoportba találtam ,elegge egybe van képek alapján szerintem egy nézést megér
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #18986 üzenetére
A gti már nem mai kecske..
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18986 üzenetére
ökörködős kocsinak jó lenne, meg ha vesedonor akarnék lenni, akkor pláne
-
roberto211
őstag
válasz batai15 #18987 üzenetére
Nem, de ilyet keres az sx4 melle.
Kornelka: Ez te vagy. De valakinek bejön és valaki nem mindig a halált latja ha beül egy gti be. Vaddisznó az egész auto. Ez meg mindent kárpótol. Nem a te stílusodhoz valo az tény.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #18989 üzenetére
Oke csak alkatrész miatt mondom
. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18989 üzenetére
persze.
mert még nem nőtt be a feje lágya...
nekem már a szakállam is őszül bamek, mit vársz?
pisiljek be 101 pacitól, amit valószínű le is zúznék?
mert az biztos, hogy megy, nekem az ezres is elég volt, azzal is mentem úgy, hogy néha keresztet vetettem -
roberto211
őstag
válasz Kornel #18991 üzenetére
De ne egy ezrest hasonlits mar egy gti hez. Gti nek mas tudomásom szerint a futóműve ,a fek,akkor van benne stabilizátor ,toronymerevítő , levan ültetve mint az állat , keményített gatlok, 15-ös felnik amik nyilván jobb kapcsolatot teremtenek az úttal.
Ezres hozza kepest sehol nincs se utstabilitásra ,se menetteljesitmenyre.
Itt nem a 101 le től kell beszarni hanem a 101le ,700kg tól aminek jobb a gyorsulása mint pld egy 325nek,vagy tdi k nek. Ha nem hiszed nézd meg a Yt-n. Van egy magyar gti-s gyerek nem sokszor szokott kikapni.
Nyilván aki a nyugodt vezetést szereti meg stabilt mint pld te annak nem valo , de nekem ,dozenak, de valszeg meg tboynak is jó lenne második autonakBatai: Lehet azert találni ha keres az ember
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #18992 üzenetére
. Igen jobb fekek, de csak 14 colos kerekek . 175/60 gumival. 101 pacis, moci ezres motornal is rövidebb vàltòval. Ja es csak 1.3 ez a moci. Megy mint a diszno.
[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
-
batai15
félisten
1.3 1.0 váltóval se rossz.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18992 üzenetére
persze, én biztos hülye vagyok.
az ezresemet 12k km-el vettem
ergó jó volt benne minden, nem ilyen félhulla bontószökevények, amik jelenleg futnak az utakon...
ja és gyárilag kyb gátlók voltak benne, szóval azzal se volt gond.
és raktam bele első alsó és felső, és hátsó toronymerevítőt is, keress vissza itt, talán még képet is raktam fel
de attól még az marad ami, még ha szélesebb gumikat raktam is alá, meg az említett átalakításokat megtettem.
ahogy írtam is, második veretős csapatós autónak jó lenne, csak nem biztos, hogy túlélném
szóval egy szó mint száz, akinek van ökörködni való 600k-ja, az nyugodtan veheti, csak azért kössön egy jó életbiztosítást is, hogy a azért valami látszatja legalább maradjon utána(#18999) dudika10 : ahogy írtam, nem nekem való.
ha mellettem ül bárki, akkor sose vezetnék szándékosan balesetveszélyesen.
pont azon gondolkoztam valamelyik nap, hogy nekem pont elég lenne egy nyugis "családi" autó, mint egy scross, ha nagyon száguldozni lenne kedvem, akkor ki kellene menni valami pályára, és ott menni 1-2 kört valami swift sporttal pl., vagy egyszerűen csak elmenni gokartozni, aztán jónapotps: egyébként sem veszem magamra, akinek 2006 óta, mióta megvan a jogsija, nem volt saját hibás balesete, sőt gyakorlatilag más se, csak kétszer koccantak nekem, közbe pedig levezettem több, mint 200k km-t.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen