- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VladimirR
nagyúr
nem biztos, hogy lesznek benne hosok, hisz azt mar lelottek a war3-ban, en inkabb abban bizok, hogy megorzik nagyjabol ezt az eletero/sebzes aranyt (bar nekem tetszik a war3 ''kevesebb egyseggel skillesebb kezeles'' jatekmenete is -akarmennyire skilltelen is vagyok)
a borzalmas gepigeny meg tenyleg valoszinutlen, hisz a blizzard jatekok gepigenye valoban merhetetlen lim(gepigeny) -> inf. -
VladimirR
nagyúr
1: hogy engedhetted, hogy csinaljon 10 chimerat?
2: egyik kedvencem a metamorphosis - olyan szepek azok a repulo baranykak (kar, hogy nem csipem a humant es ezert ennek a trukknek legtobbszor szenvedo alanya vagyok), de mondjuk driad+archer kombo ellen sincs tul sok eselyuk (foleg, ha van mellettuk egy cica is)
3: sajnos most tobb nem ugrik be, eleg reg war3-aztam, megkopott a tudasom
Trak: szerintem Apophis is multira ertette, de en egesz biztos - singleben lehet annyi hos, amennyit elbirnak, az egeszen mas dolog, mitobb, ott kell is, mert ugy igazan jo a story, mint Te is irod -
VladimirR
nagyúr
ha realitasra vagy, menj ki setalni a parkba, szamitogepen nem tudsz olyat mondani, aminek koze lenne a realitashoz (esetleg sakkprogram...)
mellesleg a warcraft sorozat mindig is kicsit ''meses'' grafikaju volt (ne gyertek azzal, hogy jujjderegi, mert nem csak errol van szo)
[Szerkesztve] -
VladimirR
nagyúr
-
VladimirR
nagyúr
meglehet, hogy a full3d-nek vannak elonyei (bar most igy egy sem jut eszembe ), de ne feletkezzunk meg arrol sem, hogy a blizzard az etalon abban, hogy hogyan kell lathatova tenni az egysegeket
mondj egy olyan strategiai jatekot (akar 2, akar 3d-s), amiben ilyen jol meg lehet kulonboztetni az egysegeket - legtobb jatekban a gyalogos egysegeket lehetetlen megkulonboztetni egymastol (dune emperor, ground control 2, c'n'c generals), hiaba 3d, hiaba szines szagos - ezektol a warcraft1-nek jobb volt a megvalositasa -
VladimirR
nagyúr
Bővebben: link itt talalta, az egyik forumbtamaban
en is leltem egyet, ez is szep => Bővebben: link (az elobbit meg nezzetek meg teljes mereteben, ugy az igazan utos)
ez egyebkent nem az sc2, hanem egy project, mejnek celja, hogy atultessek a starcraftot w3-as motorra (vagyis egy modt w3-hoz) valami jogok megsertese nelkul
jol nez ki, par egyseg kepet, s par epuletet mar meg lehet nezni, meg van ez a 2 screenshot is -- bar en tovabbra is vallom, hogy nem a grafika teszi az sc-t (bar a w3-s kezelesbol jol jonne par dolog bele - sebaj, majd az 1.12-vel nehanyat beleraknak) -
VladimirR
nagyúr
mit szeretnel? (masfelol minek ehhez 3 hozzaszolas?)