- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoolio010
csendes tag
válasz deakgyuri #4029 üzenetére
Vasaroltam egy laptopot a brightoni (Anglia) Sony Centerbe.
Kiallitasi darab volt ebbol a tipusbol nem volt originalt, csak az ami ki volt rakva.
2 hetig semmi hiba majd azt vettem eszre, hogy a laptopom nem tolt, csak ha egy bizonyos pzicioba forgatom a tolto csatlakozojat a gepembe.
Osszahasonlitva baratnom vaio-ja al eszrevettem, hogy egy kis muanyag alkatresz hianyzik a laptopombol.
A kepen lathatjatok:
Felvettem a kapcsolatot a supportal, majd ezt a levelet kaptam:" Tisztelt Horvath Zoltan !
Köszönjük, hogy felkereste Ügyfélszolgálatunkat!
Elnézést kérjük a késedelemért, az esetet továbbítottuk a technikus kollégáknak, hogy bírálják el azt.
Önnek igaza volt egy műanyag alkatrész valóban hiányzik a töltő csatlakozójából, ami sajnos csak valamilyen sérülés következtében törhetett le.
A készüléken található karcok illetve a "megviselt" billentyűzet és a csatlakozó sérülése sem javítható garanciális kereteken belül mivel egyik hiba sem a készülék gyári hibájára, meghibásodására vezethető vissza.
A VAIO-t természetesen tudjuk szervízelni a következő feltételekkel:
- A javítás költségtérítéses formában történik.
- A készülék szervízbe küldéséhez a szállítás és diagnosztika díját előre meg kell fizetni: £ 55.11
- Ezután a szervízbe érkezést követően diagnosztizálják a készülékét és pontos árajánlatot adnak a javításra.
- Ha Ön elfogadja az ajánlatot, akkor a már befizetett összeg beleszámít a javítási összegbe.
- Ha Ön nem fogadja el az ajánlatot, akkor a készüléket visszaküldik Önnek és a befizetett összeg fedezi a szállítás és diagnosztika díját.Esetszáma a rendszerben: 5213820
Ha egyéb kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal az alábbi telefonszámon vagy válasz emailben:
Tel.: 06 1 777 91 51
Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje: Hétfõtõl-Péntekig 9:00-18:00.
Üdvözlettel,
Deák György
Sony VAIO Link Support Team "
Valaszom:
Tisztelt Holgyem/Uram!
Kerem biraljak el ujra mert ha megnezik a kepet, akkor lathatjak, hogy a tolto csatlakozoja korul, semmilyen karc nincs, vagy barmi, ami arra a kovetkeztetesre, utalna hogy serules tortent.
Nem tudom mi alapjan jutottak erre a kovetkeztetesre!
Valamint az a kis muanyag valami a szamitogep belsejeben van, vagyis ha en nem allok neki egy vesovel, hogy kipiszkaljam azt onnan, akkor nem valoszinu,hogy ki tudom szedni.
Mint irtam a laptopom egy kiallitasi darab volt a helyi sony centerbe.
Az a kis muanyag valami mar megvasarlaskor sem volt a gepemben, viszont hibat ez idaig nem okozott, igy nem is tunt fel, hogy hianyzik.
Kerem mielobbi valaszukat.Tisztelettel:
Horvath Zoltan
Valaszuk:
" Tisztelt Horvath Zoltan!
Köszönjük, hogy felkereste Ügyfélszolgálatunkat!
Sajnos nem áll módunkban eldönteni, hogy a sérülés hogyan keletkezett, csak azt hogy az adott műanyag elem nincs a helyén és az csak valamilyen erőhatás következtében törhetett le / eshetett le / tünhetett el.
Ha a megvásárláskor sem volt ott az adott darab, akkor kérem vegye fel a kapcsolatot azzal az üzlettel, ahol Ön a készüléket vásárolta.
Mi csak költségtérítéses formában tudjuk a keletkezett hibát kijavítani.
Esetszáma a rendszerben: 5213820
Ha egyéb kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal az alábbi telefonszámon vagy válasz emailben:
Tel.: 06 1 777 91 51
Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje: Hétfõtõl-Péntekig 9:00-18:00.
Üdvözlettel,
Deák György
Sony VAIO Link Support Team "
Valaszom:
Tisztelt Holgyem/Uram!
Felvettem a kapcsolatot azzal az uzlettel, ahol vasaroltam, ez volt az elso dolgom.
Azt mondtak, hogy Onoket kell hivnom!!!
Akkor most mit kell tennem!?
Laptopom garancialis idon belul van, serules nem tortent, ahogy a melekelt kepen is lathato, kerem javitsak meg.Udvozlettel:
Horvath Zoltan
Most varom az ujabb leveluket.
Szerintetek???Sony Vaio VPCF12M0E/B
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!