- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Osiris
őstag
válasz hoolio010 #3908 üzenetére
A vga-d kb ennyit tud, főleg ha a natív fullhd felbontáson megy. Ezzel összehasonlíthatsz egy 3dmark eredményt, ha kíváncsi vagy hozza e amit hoznia kell.
-
thesound
őstag
válasz hoolio010 #4006 üzenetére
A kérdésre nem tudok válaszolni, de ha belefogsz kíváncsi vagyok a fejleményekre...
By the way sztem simán működhet a dolog... Ezeknek a vinyóknak pl az SSD részére telepíted a op. rendszert és az ott elvan pár progival együtt az adatok meg a vinyón? Ötletnek nem rossz, ha megcsinálod kíváncsi vagyok a tapasztalatokra...
Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
-
ro_bert17
őstag
válasz hoolio010 #4020 üzenetére
Ha félted az adataid, akkor vinyó ki. Vagy titkosítást rá. Bár valószínűleg alá van iratva velük minden létező papír, hogy az adataid totál biztonságban legyenek.
(#4021) deakgyuri: Nekem semmi gondom ezzel. Nem hiszem hogy meg kockáztatják a jó hírüket, munkahelyüket egy ilyenért.
-
deakgyuri
tag
válasz hoolio010 #4031 üzenetére
hoolio010
A pöcök láthatóan nincs a helyén, ez fizikai sérülés.Ha már így vetted verd a tamtamot a boltban, de 2 hónap után nem hiszem, hogy sokra fogsz jutni.
Egyébként mégha fel is veszik neked garanciális szervízre a gépet, akkor is a szervíz dönti el, hogy mi a pálya.Ha megállapítják a sérülést - a kép alapján meg fogják - akkor árajánlatot adnak a javításra.
Ha nem fogadod el akkor addig nem küldik vissza a géped, míg az 55 fontot ki nem perkálod.Ha a bolttal nem jutsz közös nevezőre akkor sajnos ez nem volt a legjobb vásár
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
cseth
csendes tag
válasz hoolio010 #4030 üzenetére
Ez a serules franya, ha te torted le, ha letorve vetted, ez akkor is torott.
Ilyen nekem is volt mikor megvettem az elso autom, valami gikszer volt a motorral, amit nem vettem eszre. Az elado elhajtott a garancialis szerviz meg kirohogott, mert az meg lett zuzva. En nem zuztam meg, ez tuti. Igy vettem. Es beszivtam, mert qrvara nem tudtam bizonyitani, hogy az elado ilyen autot adott el.
Probald meg az angol customer care-t, valahol el lehet oket erni, es panaszold be a boltot, hogy torott gepet kaptal rendes aron. Ezt nyugaton nem nagyon szoktak szeretni
készköszkész
-
deakgyuri
tag
válasz hoolio010 #4046 üzenetére
Elhiszem, hogy vigyázol rá, nem is mondtam, hogy ezt te tetted a géppel.
De tény, hogy az a műanyag elem letörött. (Nincs véletlenül a töltő csatlakozójában?)
Sajnos ennek a felépítését nem ismerem, de van olyan típus ahol az a csatlakozó az alaplapon van...
Egyébként meg nem tartom jó ötletnek azt, hogy esetleg egy ilyen hiba miatt ítélj meg egy márkát, mert LEHET, hogy már a vásárlásnál is hiányzott csak nem figyelted. (Bevallom én sem figyeltem volna.)
Ha hiszed, hogy a vásárlásnál sem volt ott, akkor menj be a boltba és addig verd az asztalt, míg ki nem cserélik vagy visszaadják a pénzed vagy ki nem fizetik a javítás költségeit.
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
deakgyuri
tag
válasz hoolio010 #4056 üzenetére
Ahogy gondolod.De én még mindig azt mondom, hogyha egy adott terméknek típushibája van, akkor azt javítani kell függetlenül, hogy érte sérülés vagy nem, mert nem megállapítható, hogy a sérülés miatt tört le, vagy a típushiba miatt.
A te gépedről nincs infó, hogy lenne bármi típushibája.
Garanciavesztéssel nem jár, ha nem törsz, hajlítasz stb...
De a gyári oprendszert nem biztos, hogy fel tudod majd tolni.
A javítás díja.... Ha a csatlakozó az alaplapon van, akkor vagy €400 - €800-
Vagyis javítás, csere, mert nem javítanak alaplapot.[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
deakgyuri
tag
válasz hoolio010 #4059 üzenetére
Az nem úgy működik, hogy beragasztják pillanatragasztóval...
Cserélik az adott alkatrészt.Ha a csatlakozó az alaplapra van forrasztva gyárilag, akkor alaplapot cserélnek. az drága.
A típushibák csak nagyon kis százaléka publikus.A supportos nem fogja leírni, hogy típushiba.Ha kikerül az infó, hogy típushiba, akkor megnézheti magát.
A te gépeden talán a proci sípol.Ez típushiba némely intel proci esetében.
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
deakgyuri
tag
válasz hoolio010 #4071 üzenetére
Ha típushibáról van szó, akkor nagy sajnálkozás és javítás...
Van azért 1-2 olyan hiba ami tudott hiba pl: Ez
A mai piacgazdaság nem igazán engedi meg hogy egy terméknek típushibája legyen.
Gondolok itt a Toyota fékhibáira.Ha nyilvánosságra kerül, akkor sokan elpártolnak a márkától = Bukás.
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
deakgyuri
tag
válasz hoolio010 #4080 üzenetére
Aha, és még hülye is mert VAIO-t vett megint
A support nem fog tudni árajánlatot adni.Olvasd át az egyik beszúrt e-mailt
Support javítás megrendel -> 55 font -> Futár elvisz -> Szervíz -> Árajánlat -> Örül -> 55 fonttal kevesebbet kifizet -> Van laptop
Support javítás megrendel -> 55 font -> Futár elvisz -> Szervíz -> Árajánlat -> Sír -> Nem kifizet -> Laptop vissza -> 55 font elbukva -> Tovább sír
Szerintem küldheted a nemzetközi bíróságra is, nincs esélyed
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
Pint
csendes tag
válasz hoolio010 #4051 üzenetére
Z sorozaton kívül - SAJNOS - 80% - a Sony Vaio - gépeknek MADE IN SHENZEN, FOXCONN CITY. Nos, ezzel még nem is lenne olyan nagy baj, mert a QA ( Minőségügyisek ) mind egy től egyik SONY CORP. JAPAN alkalmazott. Tehát mielőtt elhagyja Kínát, minden gép komoly tesztelésen megy át.
UK, Brighton - Kiállítási darab. Miután az EGYESÜLT KIRÁLYSÁG lassan EGYESÜLT ISZLÁMSÁG & EGYÉB MOCSKOS HORDALÉK, ne csodálkozz, hogy valamelyik nagybarom a helyi Sony Centerben épp maga törte ki, vagy erőltette ki azt a kis műanyag pöcköt, mert simán kinézem a szigetországi hordalékból ( és ne is szóljak semmit, amikor magam is egy angol céget képviselek, de olyan mocskos, igénytelen kollégákat az IT - n...no comment ) hogy képes egy ilyen pöcköt letörni.
Tanulság: igencsak fel kell mérni ki az aki hozzáértő, már abból ahogy hozzáér a géphez, ahogy bekapcsolja, kezeli. Ha nem, akkor meg kell nézni a gépet minden csavarig.
Ilyenért még kár feladni a Sony - t, mert sajnos, mindenhol emberek hibáznak, nem a gépek...
Reality is a state of mind
-
Flam
aktív tag
válasz hoolio010 #4095 üzenetére
El ne ajuljatok mar az appletol. Iphoneomat basztak kicserelni es meg engem allitottak be idiotanak amikor miden ok nelkul hajszalrepedesek jelentek meg a burkolaton anelkul hogy barmi utes erte volna.
Mindenki baszott mar ra egy egy markaval, mindenrol lehet jot mondani meg rosszat is, kar ennyire kisarkitani a dolgokat. Az meg evidens hogy amig szerviz nem latta nem mond aat. vidd el haverodhoz nezesd meg vele ingyen es ha mar ott vagy javitasd is meg vele.
Tipikus idiota vasarlok, ugyfelek tipusjegyeit hordozzatok aztan meg csodalkoztok ha elobb utobb elkuldenek melegebb eghajlatra. -
fotel
aktív tag
válasz hoolio010 #4030 üzenetére
Csak az a fura, hogy két hétig működött. Ha alapból sérült lett volna, akkor nem kellett volna azonnal jelentkeznie a hibának?
Nem basztatni akarunk egyébként, mert hasonló esetben én is elég paprikás hangulatban lennék. Sőt vagyok is mert a nem épp olcsó Z-nek a palmrestje néha terhelésre kicsit nyikorog. Persze ingyen javítanák de nekem az az egy hét sok amíg ez megtörténik, pedig itt is csak egy csavarról van valószínűleg szó.
Minden nagyvállalatnál jól meghatározott belső folyamatok vannak, amiket nem tudsz elkerülni, különben ugrik az ISO:xxxxx minősítés. Ha pedig ugrik ez a minősítés, akkor a legtöbb nagy tenderen (legyen az magán vagy állami) nem indulhatsz, nem adhatsz el semmit - és a válallati, állami beszerzésekből jóval több pénz jön be mint az utcai eladásból. Persze ettől minden körülményes, de tenni nem sokat lehet ellene.
-
Zaparozset
tag
válasz hoolio010 #4048 üzenetére
Szia!
Gyakorlati tapasztalatot írok le kereskedőként.
Vaio FW szériás készüléket vásároltak, majd hozták vissza 1-2 hét elteltével, hogy törött (lötyögött) a bekapcsoló gombját. Elküldtük szervizbe, az általad is hívott telefonszámon. A készülékért kijött a futár, elvitte a gépet, majd visszahozta. A vásárló nevében jártunk el és azt gondolom nem kértünk különleges bánásmódot, mivel tudtuk, hogy nem a mi hibánk volt.
A készüléket térítésmentesen megjavították. Ezen mi is nagyon meglepődtünk és nem is kérdeztünk semmit
Megoldás még az lehet, ha nincs más út és még nem regisztrálták a gépedet a call centerben akkor valaki ismerőssel, családtaggal felhívnám őket, hogy nem tölt a gép és kiküldetném. Ha így is pénzbe kerül akkor úgy is értesítenek (erről nincsen tapasztalat, de én ezt tartanám reálisnak).
A csatolt képen látható, hogy miről is van szó.
Üdv[ Szerkesztve ]
Sz.F.P.
-
deakgyuri
tag
válasz hoolio010 #4463 üzenetére
Szerintem először nézz magadba, és gondold végig, hogy a Support hibája-e az, hogy egy kiállított gépet veszel és még arra sem veszed a fáradtságot, hogy ellenőrizd, hogy mit veszel.
Arra sem veszed a fáradtságot, hogy utánaolvass, hogy az adott (FW1, FW2, FW3, FW4, FW5) szériákat is csak akkor javítják ingyen, a a külső rész van letörve/kilazulva, nem pedig a belső, mint neked.
Elkezdhetjük a személyeskedést is, de szerintem az nem lenne jó senkinek úgyhogy a béke legyen veled.
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
deakgyuri
tag
válasz hoolio010 #4465 üzenetére
Valóban, írtam, hogy "Soha nem említettem olyat, hogy a supportnál lennék.", de azt sem mondtam, hogy nem.Az is igaz, hogy nem élek Magyarországon, de nem értem, hogy miért idézted ezt?
Nem tudom, hogy miért fontos az, hogy ki és hol él, dolgozik mivel a probléma az, hogy hibát követtél el ( az hogy törötten vetted vagy te törted le, nem változtat a tényen, hogy TÖRÖTT ) és a Sonytól és az ott dolgozóktól követeled, hogy "fizessenek" a te figyelmetlenséged miatt.A gerincességről és a tökösségről is beszélhetnénk, de egy értelmetlen vitában nem veszek részt, mert a tényeken nem fog változtatni.
A témát én lezártam, sok boldogságot!
[ Szerkesztve ]
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
God_ot
tag
válasz hoolio010 #4463 üzenetére
A support = Vásárlás Utáni támogatás
Ezt nem kellene összekeverni, hogy a gépet ki törte össze, nem számít. Ha megvetted törötten vagy te törted össze utólag, ... ez van.
Ha gyermekkorodban odafutottál az anyukádhoz, hogy összetört a gépem, de nem én voltam, mit szólt rá?
És nem csak neked, hanem minden fórumozónak:
A személyeskedésnek itt semmi helye!!!
Ha nem tetszik, hogy valaki a szabadidejében, puszta jószándékból próbál nektek segíteni, ám legyen, 2 klikk a törlés. De kiváncsi vagyok mire jutna a nagyérdemű a kérdésekkel, értelmes válaszok nélkül.
God_ot
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!