- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Lumia 1020-ra hajazó és moduláris HMD mobil is érkezhet
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Megérkezett a Watch7 szupermodern lapkája
- Rendkívül csinos lesz a Honor Magic V3
- Öt színben érkezik a Samsung fekete báránya
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Premier dátumot kapott a SWORD ART ONLINE Fractured Daydream
gp A Digital Deluxe és a Digital Premium kiadások vásárlói három nappal korábban ugorhatnak bele a kalandokba.
-
Az EU vámot vetne ki a Temu és a Shein termékeire
it A Financial Times jelentése szerint gyorsítanak a terveken, így rövidesen a 150 eurónál olcsóbb termékekre is vámot vetnek ki a Temu és a Shein esetében (is).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gh0sT
addikt
Sziasztok!
Lenne egy kis gondom, amire ötleteket várnék.
Adott a k750i-m, ami tavaly áprilisban lett vásárolva. Természetesen a használatnak köszönhetően nálam is jelentkeztek azok az általános problémák, amikkel a legtöbb felhasználó szembesül. Gondolok itt a joystick kikopására és a telefon alján lévő csatlakozó érintkezési hibáira. Nosza március végén beadtam szervízbe és kb. két hét múlva visszajött a telefonom a garanciális javításról. Korrekt módon tájékoztattak, hogy ezzel a két héttel meghosszabbodott a garancia időtartama, de mit sem sejtve úgy gondoltam, hogy többet már úgy sem lesz rá szükségem. Tévedtem...
Az első aprócska problémát kb. fél óra használat után sikerült kiszúrnom. Valami szennyeződés ment a lencse alá, ami homogén fehér háttérnél igen jól látszik. Igazából nem zavart a dolog, mert nagyon ritkán használom a fényképezőgépet, meg nem is akartam ismét két hétig a saját telefonom nélkül maradni, tehát szemet húnytam felette.
A második bibi viszont éppen ma jelentkezett. A csatlakozó továbbra is kontakthibás. Viszont most már olyan mértékben, hogy sem a fülest, sem a töltőt nem tudom úgy rádugni, hogy ne szakadna meg azonnal a kapcsolat. Ha kitartóan ügyeskedek, akkor rá tudom bírni a telefont a folyamatos töltésre, de az esetek többségében másodpercenkét sipol, hogy tölt, majd nem tölt.
Kérdésem: a garancia lejárt. Visszavihetem-e a telefont arra hivatkozva, hogy szerintem nem volt szakszerű a szervíz? Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok tisztában azzal, hogy cserélve volt-e a csatlakozó.
Másik: hol lehet olcsón cseréltetni, ki foglalkozik ilyesmivel, ha esetleg nem akarnak velem foglalkozni?Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
Új hozzászólás Aktív témák
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asustor NAS
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Linux kezdőknek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Könyvajánló
- Formula-1
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen