- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Yettel topik
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
ph Az AMD új, Ryzen AI 300 sorozatára épül a most bemutatott, 16 hüvelykes, rendkívül vékony noteszgép.
-
Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
ma Igaz: sok adatot nem tartalmaz a július közepére várt óráról.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Nekem világítós volt igaz egy szálról kapta a feszt a funkció és a világítás is.
Szóval mehet egy szálra szerintem.A műszerfalhoz nem kell nyúlni csak a szellőztető konzolt kell kivenni, de azt azért tisztázzuk, hogy így néz ki a műszerfalad?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Na sziasztok.
Bocsánat hogy csak most írok, de hát magánélete is van az embernekSzóval a szivargyújtó.
Ahogy annak utána olvastál kikapod a szellőztető/fűtés konzolt.
Utána szépen hozzáférsz mindenhez, macerás meló de kis kézügyességgel be tudod szerelni a szivargyújtót.
Miután becsavartad a helyére, fogsz egy saru toldót , mert ehhez a verzióhoz amit vettél valóban kell, és szépen rátolod a két két sarut.
Utánna visszarakod a konzolt becsavarozod és ennyi.
Szóval komoly leírás nem kell hozzá.A a fűtés karokat/kapcsolókat nem kell piszkálni a gombokat kell lehúzgálni róluk.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #2019 üzenetére
A dadogás nagy esőben beázás az tuti, de nem biztos, hogy a fedél.
Lehet az a kábeleknél is.
Én már jártam úgy igaz az nem Favoritnál volt, hogy a pipa és a gyújtáskábel között volt egy kis rés és a pára rendszeresen oda csordogált be.
Mire rájöttünk leizzadtunk.
Kicseréltük a kábelt és azóta is rendben megy az a gép.
Szóval egy biztos beázás és elektromos hiba.
(fedél, trafó, kábelek)AC-pumpa.
Hát van egy rossz hírem, ha hígul az olajad az két dolog miatt lehet, Ac vagy szétkopott motor.Az AC-t ha cserélted akkor kiszűrve. Amíg a membrán nincs átszakadva addig nem kaphat benzint az olaj az AC felől.
A másik ha annyira ki vannak kopva a dugattyúid, hogy befecskendezéskor szépen a henger falán le tud kúszni egy kis benzin. Erre kisebb az esély.
Ha ennyire ki van kopva egy motor akkor az már az olajat is eszi füstöl és hidegindításkor nagyon csúnya hangja van.Én élek a gyanúperrel, hogy valamit rosszul raktatok össze és kiszakadt az AC membránja.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #2031 üzenetére
Ahogy azt a kolléga írta AC lesz az méghozzá a membrán.
A membránt az alsó és felsőrész között találod 8 csavarral van belefogatva az "ufoba" a lényeg, hogy ha ez kiszakad akkor a bütyköstengely mellett szépen kapja a benzint az olajtered.
A membrán cseréje 30 perc és nem árt hozzá egy flexi hajtószár, de anélkül is meg lehet csinálni.
A komplett pumpa egy kicsit nekem drágának tűnt, de az igazi megoldás az.
Ő volna az1
NagybanValamint Boldog Új Évet Kívánok.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Ezt most nem értem az aksit mértétek vagy a generátort?
13V felett szerintem semmi gond nincs vele, azzal már simán tölt.
Nekem az 1.4 es megane 13,3 voltal tölt.
Ha nem ugrik meg a töltésed magasabb fordulatszámon annak meg csak örülj jó a feszszabod és nem tölt túl.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #2042 üzenetére
Hát a gyújtáskapcsolót tesztlámpával tudod ellenőrizni.
Leveszed a burkolatot és szépen kilámpázol mindent.
Ezzel egyúttal a zárlat is kiszűrhető.
Vagy multimétert használsz, csak gondoltam nem vagy túl felszerelt, ezért írtam a lámpázást.Hogy otthon javítható-e az akkor derül ki amikor tudni mi a gond.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Helló.
Na kezdjük a részletekkel.
Gyújtógyertya -- Nem a gyertya rossz bele, hanem a karburátorodon kéne állítani ugyanis sok benzint kap a kocsi.Nem kell drágább benzin jó beállítás kell.
Ajtóbefagyás.
A zárszerkezeted fagy be vagy az ajtó fagy hozzá a kéder gumihoz?
Kéder guminál szilikon kenőccsel be kell kenni szilikonzsírnak is hívják.Zár esetén javaslom a tömítetlenség megszüntetését, mert ha valahol vizet kap csak akkor tud befagyni. Utána pedig a WD40 et javaslom mert vízkiszorító hatása van és nagyon jól ken, így nem fog tudni befagyni.
De a vizet ki kell deríteni honnan kapja mert hiába fújod be a WD40 et egy idő után kimossa.Renault power
-
rob210
nagyúr
Inkább toltad volna el azt az 500métert.
Azzal gondolom tisztában vagy, hogy taccsra tetted a motort.
Kenés nélkül a következőket tetted tönkre.
Hengerfal, dugattyúk, ami biztos és ezen felül még ki tudja.
Az olajfogyásod növekedése ennek köszönhető.
A füstölés ennek köszönhető.
A kormolódás ennek köszönhető.
Hiszen ha az olaj feljut az égéstérbe az nem egészséges.
Menj el egy károsanyag kibocsátás mérésre, majd fogsz csodát látni.Nem erőtlen egyébként egy kicsit a kocsi?
Mert hogy komoly kompresszióvesztést okozott az az 500méter abban biztos vagyok.
Ha akarsz rá költeni akkor javaslom a hengerfej leszedését és gyűrűzés szelepezés, sokkal komfortosabb lesz a kocsi.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hogy hogy hogy?
Leszeded az ajtókárpitot öntesz az ajtóra egy kis vizet kívülről, szerencsésebb ha ketten vagytok.
Aztán szépen figyelsz hol kap vizet.Ahol beszivárog ott kell tömíteni.
Szerény tapasztalatom alapján általában az ablak és ajtó közti gumi kéder szokott kikopni elöregedni és ott szivárog be a víz aztán a nyitó bütykön keresztül szépen lefolyik a zárszerkezetre utána már nincs mit magyarázni a hideg és a víz megteszi kellő hatását.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz kapszli #2073 üzenetére
Hát én nem értem milyen fém lapra gondolsz.
De tömítés cserénél én még sose engedtem le vizet.
Kivéve amikor a szívató termosztát háza szivárgott de ott is csak annyit engedtem, le ami a házban volt.
Szóval nem tudom mire gondolsz de így látatlanban 98% hogy a vízhez nem kell nyúlnod.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz kapszli #2083 üzenetére
Alapjárati adatok:
800/percNyáron-télen ugyan annyi Alacsonyabb értéken nem megfelelő a hengerek kenése!!!!!!!
1800/percTélen hidegindításkor de ennek 4-5 perc elteltével vissza kell állnia 800/percre ha nem teszi valami nem oké, vagy a bimetál szar a szívatóban vagy a fűtőkör.
Ezek az értékek gyári adatok, de az én tapasztalatom szerint is ez optimális a favorit számára.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ha 800-on sokat fogyaszt akkor lehet a fúvókáidat kéne megnézni.
Nekem is volt ilyen gondom.
Kiderült, hogy a jó minőségű magyar benzin annyira megette már őket, hogy 0.1 el nagyobbak lettekKi lettek cserélve és utána nekem nagyon jó 5.6 7.2 lett a fogyasztásom.
(ez persze a tuning időszak előtt volt )Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz kapszli #2093 üzenetére
basszus ez tudod mi.
Ugyan az a talptömítés ahogy rá is van írva csak ez még nincs egyben.
Azaz nincs a gumi rávulkanizálva a fém lemezre.Ezáltal sokkal nagyobb a fals levegő szívás esélye is.
Minden esetre én ilyet még nem láttam, szerelő ilyet bele se rak a favoritba arról meg vagyok győződve.
Csak is egybevulkanizáltat.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #2096 üzenetére
Kicseréled a főfékmunkahengert.
Nincs mese itt más megoldás nincs!
No és mielőbb tedd meg, mert egy főfékmunkahenger 9.200.- viszont a fékdobba beszivárgó fékfolyadék ha tönkreteszi a vákuummembránt akkor 40.000.- alatt nem kapsz másik vákuumrásegítőt.
Illetve lehet karmantyúzni is a mostani főfékmunkahengert, de szvsz nem éri meg szarakodni vele, 3-4szer összerakni szétszedni mert elsőre ez a művelet nem szokott sikerülni, egyszerűbb és ha a munkadíjat számolom olcsóbb is ha cseréled.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Ma este ha minden jól megy válaszolok mindenkinek, bocsánat csak nagyon el vagyok havazva.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Na urak mire megjöttem minden kérdés meg is lett válaszolva ennek örülök.
Remek kis társaság kezd itt összejönni csak így tovább, építgessétek a kis öregeketRenault power
-
rob210
nagyúr
Röhögni fogsz de pont ma gondoltam rá, hogy lehet szervezek egy találkozót egy nagy bográcsos főzés keretében tavasszal. Volt már ilyen egészen nagy sikert tudhat maga mögött.
De ha nem gond akkor mások is jönnének.
A VW topikból van egy két nagyon jó arc.Az Pécelen volt és több mint 40-en voltunk.
Ha van rá érdeklődés elkezdhetjük szervezni, hogy mindenki el tudja intézni a szabadságát szabadnapját arra a napra.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem azt írta olvasd el.
Hanem hogy nagyobb fordulaton többet fogyaszt és ott szokott motor fékezni.
Hiszen alapjáraton motor fékezni nehézkes, amiben igaza is van.Részemről én a motorféket kihagyom mindig én gurulok a renyóval.
A tökömnek sem hiányzik, hogy megspóroljon 3-4 deci benzint ami nem volna rossz de 5 év alatt jön belőle össze a kuplungra és esetleg a váltóra a pénz.
Ami már rohadtul nem is olyan jó.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hm... ezt még nem halottam, bár ettől még lehet jó módszer.
Hivatalosan a váltó oldalán van egy feltöltő nyílás amin keresztül egy gumicső tölcsér kombóval szokták feltölteni.
Ha az olaj eléri a betöltő nyílás peremét, azaz elkezdene kifolyni az olaj akkor van szinten és mehet vissza a betöltő nyílás csavarja.
Én így csináltam és így tudom.
Ettől még a te módszered is lehet jó.Renault power
-
rob210
nagyúr
A kilóméterórát csak és kizárólag a műszerfal bontása után lehet javítani.
Ahhoz pedig a spirált ki kell szedni.
Létezik felújító szett, amivel tökéletesen fog működni a javítás után.
Egy nagyon pici csillag és lapos fejű csavarhúzó kell a javításhoz.
Így nézne ki.Renault power
-
rob210
nagyúr
Azt a mindenit látszik, hogy több mint 3 éve voltam favorit tulaj
Összekevertem a mostani autóm váltójával a favoritét.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ha nincs túl nagy kezed akkor simán ki lehet csavarni meg vissza.
Megborítod a kicsavarozott műszeregységet magad felé.
Felülről benyúlsz és a spirált elkezded lecsavarni.
Ha lent van a hollander kiemeled a műszeregységet óvatosan, a maradék csatlakozókat kipattintod és kész is vagy.
Visszafelé pedig fordítva elektromos dugók/csatlakozók be. visszahelyezed a műszeregységet, hogy a kezed beférjen és spirál vissza.Az mondjuk tény, hogy ha ketten vagytok egyszerűbb csinálni, mert a másik nézi és tudja irányítani a kezed, hogy merre van a spirál meg a helye.
De én 10 perc alatt ki és vissza tettem
Renault power
-
rob210
nagyúr
Nagy melónak nagy meló csak legalább már tudom mik a trükkök.
Egyébként pont ma műtöttem ki a renyóból a műszerfalat, mert izzókat kellett cserélnem, hogy szépen villanyoljon az összes műszer.
Legnagyobb meglepetésemre hihetetlen egyszerű és gyors szerelni.
27perc alatt végeztem az egésszel.
Eddig ez az első kocsim ahol nincs agyon bonyolítva a műszerfal bontása.A XIV-ben lakok ha valóban érdekel a dolog a részleteket privátban.
Renault power
-
rob210
nagyúr
A kartelgáz visszavezetésnél van egy csati oda megy be ez is.
De hol az összekötő cső?
Mert hogy ez csak a katalizátor csonkja, amire még megy egy flexicső és be a szelepfedélbe.Ara készülj fel, hogy ha ki van a katalizátorod akkor jobban fog fulladni a kocsi.
Nem véletlen van ez szerintem kikötve.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs