- Apple Watch
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Fotók, videók mobillal
- Nokia XR20 - 220 fölött elhagyod a valóságot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Fókuszban a játékmódok
gp A premiere kicsit még várnunk kell, októberben debütál a teljes kiadás.
-
Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
ph A Copilot+ PC-kkel érkező szolgáltatást rengetegen kritizálták elsősorban biztonsági okokból.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1293 üzenetére
Tehát olajcsere után a maxon volt az olajszint a nívón most meg felette van.
Rossz hírem van a számodra, vagy rosszul szerelted fel az AC pumpát amit cseréltél ha jól emlékszem, vagy valóban befolyik a motortérből a benzin az olajdeknibe.
Amit azért tartok kizártnak és gyanakszom az AC-re, mert ilyen mértékű kopásnál, már az olajat is enné a motor és a teljesítménye is jóval kevesebb lenne.
Érezhetően lustulna az autó.
Az olajcsere innentől adott illetve az AC membrán átnézése és a felszerelése leellenőrizendő.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz semetka #1307 üzenetére
Én már csak arra tudok gondolni, hogy hosszabb távon felforr az olajad és olyankor eszegeti.
Rövid városi szakaszokon, meg nem melegszik fel.
Így nem fogy.
Ebből következően az is lehet van egy kis repedés az olajdekniden és amikor meleg hatására kitágul a repedés akkor szivárog az olaj, de amikor hidegebb nem tágul úgy a repedés.
Ezen kívül másra nem tudok gondolni.
Legalábbis ezzel a hibával még találkoztam, ha ez nem áll fent akkor lövésem sincs hogy fordulhat ez elő.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1319 üzenetére
A favorit és mindes autómata szivatós karburátor úgy működik, hogy van egy kis kerek izé mindegyik oldalán.
Amibe be van vezetve a víz.
A házon belül van egy bimetál, ami hőre tágul illetve összehúzodik, hideg hatására.
Ebből következik, hogy vagy van szivató vagy nincs.
Ha hideg van akkor rajta van a szivató mert több benzin kell, ha bemelegszik kevesebb benzin kell tehát kitágul és kikapcsolja a szivatót.
Ennyi.
Ennél egyszerűbben nem tudom leírni.Renault power
-
rob210
nagyúr
Örülök is meg nem is hogy ilyen csend van.
Örülök mert mennek a szekerek.
Nem örülök mert csend van a topikbanRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz gaben200 #1331 üzenetére
Én nem vettem féltengelyt, nekem recsegett a külső csukló.
Én a nálunk lévő gépműhelyben csináltattam.
Nagyon szépen esztergálnak a srácok.
11.000.- volt darabja de jobb lett mint amit boltban utángyártottat kapsz.
Ebben benne volt a szerelés és gumiharangok cseréje is.
Tehát nekem csak az autót kellett odavinni.
No és ráadásul kész lett 2 óra alatt.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ahogy az el is hangzott a vákumos előgyujtás szabályzó csövet cserélted ki.
Ami csoda hogy eddig nem dadogott a kocsi.
Enélkül ugyanis írtó szarul kéne mennie, meg fulladozni gázadáskor.A szelepeknek ehhez semmi köze.
HA a szelepek el kezdenek hangot adni akkor azokat be kell állíttatni, vagy meg kell csináltatni.
Egy vákumcső nem varjál semmit a szelepeken.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Akkor most örülünk
Megnyugtatlak, hogy a favorit javítási költségei messze elmaradnak egy mostani autóhoz képest tehát csak mihez képest drága némely alkatrész javítása cseréje.
HAvernak most durrant el az önindítója bontótt önindító került 34.000.-
Ez pl. egy favorit esetében 5-6.000.-Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Transzmoha #1360 üzenetére
Fent van a neten egy csomó helyen.
google a mi barátunkRenault power
-
rob210
nagyúr
Az amperszám a leírásában (kapcsolási rajzban benne van fejből nem tudom sajna).
Az egységet bárhol megkapod ahol favorit alkatrészt árulnak.
De szvsz nem kell pont favoritba valót venned.
Én a múlt héten még a tescóban is láttam szivargyujtót.
HA van biztosíték kötve a szivargyujtóra akkor efektív élesbe az aksira is kötheted.
Azaz a bizti tánláról leveheted a plusz minuszt.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
A kilóméter órát szét kell szedni van benne egy fehér fogaskerék fogas rúd azt kell fellazítani rányomni a fogaskerékre és meghúzni a leszorító csavart.
Ez típushiba eddig mindenki megkérdezte akinek favoritja van
A központi zár nem mindig működik ez mit jelent mi a hibajelenség, mert így elég nehéz kitalálni
A hátsó ülés alatt van egy kis festékesdoboz fedeléhez hasonlító kupak.
Azt kipattintod alatta van a benzintank tisztítónyílása amibe a szintmérő bele van szerelve.
Kiveszed és letakarítod a jeladó úszó sínjét.
Ezek után menni fog.
A hangjelző relé meg hát az utólag beszerelt annak a kábelezését kéne megnézni valahol kontaktos.Renault power
-
rob210
nagyúr
Mikor zár rendesen hidegben vagy melegben?
Ezt azért kérdem mert itt miliméterekis számítanak és a hőtágulás téged is meg tud viccelni.
HAvernak is ez volt a hiba melegben sose zárt be rendesen.
Kicsit a rudazaton hajlítottunk csak egy KICSIT és rögtön minden jó lett hideg meleg időben egyaránt.Renault power
-
rob210
nagyúr
[link]
Na gyerekek ez az valóban amit kerestetek.
Mindenkinek ajánlom a megvételt ennyiért bagóRenault power